|

لایف استایل اونور آبی ریحانه پارسا با نامزد سن بالاش؛ با پارسا پارسا چه صفایی می کنه!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا به تازگی یه عکس باحال از مکالمه تصویریش با برادرش یعنی پارسا پارسا منتشر کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ریحانه پارسا حالا بیش از دو سال است که از ایران رفته و ساکن ترکیه شده است. خانوم تو سینما و تلویزیون ایران حسابی خوش درخشیده بود و به اصطلاح راه صد ساله رو یک شبه رفت و فقط با 4-5 تا فیلم و سریال که البته یکی دوتا از اونا هنوز هم اکران نشده به شهرت رسید و جزو پرپیشنهادترین بازیگران زن سینما شد. البته ریحانه خیلی قدر این موقعیت رو ندونست و با تصمیم عجب و غیرقابل باور از ایران رفت و باقی ماجرا ها.......

ریحانه پارسا از مدت ها قبل یعنی زمانی که هنوز ایران بود با خانواده خودش رابطه خیلی خوبی نداشت و با پد و مادرش به شدت اختلاف نظر داشت و بی هیچ ابایی از اون ها تو اینستاگرام و جلوی همه بد می گفت.

ریحانه+پاسا

البته رابطه بد ریحانه پارسا و خانوادش اندکی بهتر شده و ریحانه انگار بلاخره با مادرش آشتی کرد. احتمالاً بهانه این آشتی هم نامزد کردن ریحانه بود و خانوم بعد از اینکه با یه پسر ایرونی ساکن استانبول واد رابطه شد تا حدود زیادی زندگیش سروسامون گرفت و در همین راستا با مامانش هم آشتی کرد و مادر ریحانه به همراه برادر کوچکش چند روزی مهمان خانوم بازیگر بودند و البته ظاهر جوان و جذاب مامان خانومی هم حسابی توجه کاربرا را به خودش جلب کرد.

reyhaneh

ریحانه پارسا یه داداش کوچیکه هم داره که گویا حسابی عاشقشه و به قول خودش جان جانان اوست. در ادامه ویدیو شیطونی ریحانه پارسا با داداش کوچیکه اش رو ببینید.

ویدیو بالا برای چند ماه پیش بود اما ریحانه خانوم به تازگی هم گویا یه مکالمه توصیری با داداش پارساش داشته و عکس های از این فتگو رو تو صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و حسابی هم قربون صدقه برادر کوچیکش رفت و تو کپشن هم خطاب به او نوشت: می بوسمت از دور وقتی حواست نیست….

parsa1
parsa

ریحانه پارسا و خونه زندگی سادش تو ترکیه

ریحانه پارسا تو استانبول خیلی کار خاصی نداره و به تازگی تونسته با تعدادی از ایرانی های ساکن ترکیه یه گروه کوچک بازیگری و تئاتر راه بندازه و احتمالاً در آینده به صورت محدود نمایش هایی رو اجرا کنند. خانوم بازیگر علاوه بر این دوتا فیلم کوتاه هم تو ترکیه ساخته که گویا اون ها و با هزینه شخصی خودش و پس اندازی که از ایران با خودش برده بود استانبول تهیه کرده و بعیده که خانوم بازیگر از قِبل اون ها به درآمد آنچنانی برسه. این مقدمات رو گفتیم تا برسیم به اینجا که ریحانه پارسا تو ترکیه وضع زندگی خیلی شاخ و درست و حسابی نداره و تصاویری که منتشر کرده نشون میده که چه زندگی ساده ای داره.
ریحانه+پارسا

ریحانه پارسا و آقای شوهری که سنه نوحه!

ریحانه پارسا در ادامه مسیر تکاملش تو ترکیه به تازگی با یه پسر ایرونی هم گویا نامزد کرده و هر از گاهی سلفی یا عکس های دونفره ای از خودشون منتشر می کنن. تازه ترین عکس دو نفره اون ها البته کمی بحث برانگیز شد و خیلی ها به ریحانه خرده گرفتن که چرا با شخصی نامزد کرده که اینقدر از خودش بزرگتره! طبق ادعای برخی سایت ها و رسانه های اجتماعی نامزد ریحانه 16 سال از خودش بزرگتره که البته این اختلاف سنی تو عکس شون هم تا حدودی قابل مشاهده است.

rey

ریحانه پارسا و بدنسازی تارزانیش!

ریحانه پارسا تو چند ماه اخیر قدری زندگیش سر و سامان گرفته و علاوه بر این خانوم از اون فاز افسردگی که مدتی بهش مبتلا شده بود هم  دراومده و حال هر روز ورزش می کنه و به قول خودش مشغول خودسازی هست. خانوم علاوه بر ورزش و بازیگری و کارگردانی داره یه سری کارهای هنری دیگه هم انجام میده که گویا قرار شگفتانه ریحانه پارسا باشه و خانوم تو یه فرصت مناسب ازشون رونمایی کنه.

برگردیم به ورزش و باشگاه رفتن ریحانه خانوم پارسا که گویا مفید بوده چرا که خانوم بازیگر به تازگی ویدیویی منتشر کرد که نشون از آمادگی جسمانی ایشون داره.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمدامین ارسالی در

    خانوم ریحانه پارسا خواهر خودمه دوستش دارم و برایش آرزوی موفقیت سلامتی و سربلندی از خدای بزرگ و منان دارم 🤍🤍🤍

  • ناشناس ارسالی در

    هم ریحانه هم گلشیفته خیلی دوسشون دارم خیلی خوبن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها