|

وقتی سپهر حیدری و زنِ بدنسازش تو دبی حسابی زیر و زبر شدن؛ خانومش حالا جز سلاطین اینستاس!

aram jouyandeh shayanews

سپهر حیدری و همسرش آرام جوینده تو این چند سال چندتا بیزینس موفق راه انداختن و حسابی تونستن خودشون رو بکشن بالا

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آرام جوینده جزو بلاگراهای پرطرفدار و البته خیلی فعال تو فضای مجازی هستش که تونست به واسطه شهرت همسرش و البته زیبایی و سانتی مانتال بودن خودش تو اینستاگرام حدود 620 هزار دنبال کننده داشته باشه و از طریق تبلیغات و همچنین آنلاین شاپ درآمد خیلی خوبی کسب کنه. آرام جوینده و همسرش یعنی سپهر خان حیدری دقیقا نقطه مقابل همدیگه هستن به طوریکه سپهر حیدری خودش به شخصه اصلا حاشیه دار خاصی نیست اما خب در عوض خانوم خانوماش به شدت اهل دله و حاشیه دار...

سپهر+حیدری

وقتی آرام خانوم جوینده راه و رسم بلاگری رو خیلی خوب جسته!

جالبه که بدونید آرام جوینده تا همین چند وقت پیش پیجی با 400 هزار دنبال کننده داشت و یه جورایی صفحش راکد و بی حرکت شده بود ت اینکه خانوم خانوما پیجش رو پرایوت کرد و شروع کرد به انتشار عکس و فیلم های جلب توجه کُن که چندان ظاهر متعارفی نداشتند. همین شد که صفحه این چهره به سرعت به بیش از 600 هزار دنبال کننده رسید و حواشیش ترکوند!

البته که آرام جوینده تنها با این موارد جذب فالوور نداشت و از طریق ترفندهایی که این روزا زیاد بلاگرا میزنن هم وارد عمل شد. مثلا هر چند وقت یکبار میاد و جوایزی رو در نظر میگیره و به فالووراش هدیه میده. اینجوریاست که هم تبلیغاتش به شدت بازدهی بهتری دارن و هم به جذب و نگه داشتن کاربر کمک میکنه!

aramarera_s+instagram+2023-3-11+story

بدنسازی سنگین زنِ سپهر حیدری جلو نیم میلیون فالوور!

سپهر حیدری همونطور که خودش ورزشکاره و این روزها هم تو تهران و دبی چند تا مدرسه فوتبال تاسیس کرده و حسابی سرش شلوغه و مشغول به ورزش همسرش آرام جوینده نیز یه خانوم ورزشکاره که همه جوره به خودش حسابی میرسه. سپهر حیدری حتی دو تا پسر دو ساله و چهار سالش رو هم از همین حالا وارد فوتبال کرده و ریز ریز داره آشناشون میکنه.

اما آرام جوینده گهگاهی ویدیوهایی از تمرین خود منتشر میکنه که خب هم خوبه چون به خانوما نشون میده به خودشون اهمیت بدن و تنها درگیر همسر و فرزند و مشکلات زندگی نباشن! ناگفته هم نمونه که خانوم خانوما قبلا کاراته کار نیز بودند.

البته آرام خانوم به تازگی یه ویدیو فان و باحال تو باشگاه از خودش منتشر کرده که نشون میده خانوم فوتبالیست خوبی هم هست و تکنیک خوبی هم داره!

وقتی سپهر حیدری و خانومش از هرچی بلدن پول درمیارن!

سپهر حیدری و همسرش تو این چند سال راه پول درآوردن رو خیلی خوب یاد گرفتن. سپهر ایشون بعد از اینکه شد پیشکسوت فوتبال چند سالی تو تهران یه مدرسه فوتبال باز کرد و اونجا بچه هارو آموزش می داد بعد رفت  دبی و چند شعبه از مدارس فوتبالش رو اونجا هم توسعه داد و حالا مدیر و مربی 5 تا مدرسه و آکادمی فوتبال هست و جالب اینکه به دختر خانوم ها هم فوتبال یاد میده!

این چهره فوتبالی تو تازه ترین پست و استوری اینستاگرامش تصویری از دختران فوتبالی پست کرد که نشون میداد برای دختر خانوما هم مدرسه فوتبال به راه انداخته که احتمال زیاد در ایران نیست و شعبه دبی می باشد!

unknown_326785351_913383393352245_7674153591875871303_n

این زوج موفق یک بیزینس دیگه هم تو دبی دارن و اون هم موسسه مهاجرتی است که پول خوبی هم داره اما از اونجایی که نه سپهر تو این زمینه تخصصی داره و نه آرام احتمالاً تو این حوزه به عنوان سرمایه گذار وارد شدن و چندین وکیل مجرب مهاجرت دارن براشون کارهارو هندل می کنن.

وقتی آرام جوینده جزو سلاطین میکاپ و آرایش تو اینستااا

دوباره برگردیم به آرام بانو که یه دختر دهه هفتادیه با کلی اختلاف سنی با همسرش که البته خیلی از زوج ها نشون دادن سن فقط یک عدده و تفاهم و لایف استایل درست حسابی و با عشق ربطی به این موضوع نداره! اما آرام بانو میدونیم که دیگه نقطه ای در چهرش نچرال باقی نگذاشته و تماما تا جایی که میتونسته عمل کرده! این در حالیه که هیچ تصویری هم از قبل عمل خانوم خانوما وجود نداره و آرام پیش تاز ازدواج با سپهر دست به این موارد زده بوده و یه دور کوفتیده و ساخته!

آرام جوینده و سپهر با 11 سال اختلاف چجوری عاشق هم شدن؟

آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ می باشد که البته سال تولدش رو در صفحه اجتماعی اش قید نکرده! این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نام های دیاکو و آروکو است.

و اینکه سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در شهر اصفهان فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. 

در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

زن-سپهر-حیدری-دوباره-56446

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها