|

وقتی فرشته حسینی یه حسینی جُسته ژذاب تر از خودش؛ ست نقره ای چه نشسته به خانوم!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر جذابیه که همیشه هم طرفدار داره و هم مخالف، به همین علت اینبار هم با اییین استایل مورد توجه قرار گرفت، هم مثبت و هم منفی!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- فرشته حسینی از بازیگرای پر حرف و حدیث اما شهرت یافته ایرانیه که البته در سینمای ایران رشد یافت و در اصل اصالتی افغانستانی داره که حالا به بانویی اسم و رسم دار در این حرفه تبدیل شده. فرشته حسینی ابتدا با نام و نشان خود به این عرصه شگفت انگیز ورود کرد اما بعد تر با توجه به اینکه با چهره ای همچون نوید محمدزاده آشنا شد و ازدواج کرد کم کم که نه، به یکباره و یهوووو فرشته حسینی رو در جایگاهی دیگر دیدیم! فرشته حسینی حالا در کنار نوید محمدزاده ابهتی دیگر دارد که سرشار از اعتماد به نفس هستش و همه و همه نتیجه هم نشینی با نوید محمدزاده می باشد.

فرشته حسینی این تغییر رو در ظاهرش هم ایجاد کرد. اما نکته اینجاست که خانوم بازیگر دهه هفتادیه ما چیشد و چطور شد که برخلاف همسرش در بازیگر یکرنگ شده و تنها در اینستاگرام و مراسمات سینمایی حضور دره؟! در ادامه جدیدترین پست فرشته حسیی رو در پیج 1 میلیونیش مشاهده می کنید که به مناسبت سال نو منتشر کرد، البته با ظاهری عجیب و نوووو البته گردن آفتاب سوخته و ست نقره ای اکسسوری و جواهر!

image-123986672-9

وقتی فرشته حسینی و یه حسینی دیگه شدن سوژه کاربرا

چندی پیش در فضای مجازی عکسی از فرشته حسینی در کنار یه دختر خانوم جذاب افغان منتشر شد که حسابی شاخک های اهالی فضای مجازی رو جنبوند. همونطور که دیدین دو حسینی در این تصویر حضور داره.

برخی از بازیگران بر این نظرند که فاطیما خانوم خواهر فرشته می باشد و برخی به این گمان هتسند که فاطیما شاید دخترعموی فرشته حسینی هستش که در کشور خود دارای اسم و رسمی خاص می باشد. حالا میپرسین چرا؟ چون فاطیما حسینی در پیج اینستاگرامش نزدیک به 100 هزار دنبال کننده داره و مدلی جذاب در افغانستان می باشد.

fereshtehosseini-1

Untitled (1)

چرا فرشته حسینی تو لباس پوشیدن اینقده راحته؟

البته همونطور که در ابتدای متین بهش اشاره شد فرشته بانو در کنار چهره ای همچون نوید خان به این احوالات رسید و حالا خانوم بازیگر رو در سیس عقابی می بینیم که گویی مدال دار طلایی در موضوعی خاص بوده است!

اما شنیدین که میگن خانومی که میشه همسر یک مرد دکتر، خانوم دکتر صداش میکنند؟ فرشته حسینی هم انگاری کمی تا قسمتی از این احوالات به دور نیست و از وقتی که همسر نوید محمدزاده شده هم در استایل و هم در رفتار و صحبت حسابی جسور شده و حالا خانوم بازیگر رو اینچنین راحت و آسوده می بینیم چرا که پشتش حساااابی گرمه! وگرنه کدوم یک از بازیگرای خانوم رو دیدین که هم کشف حجاب نکرده باشخ و هم به این میزان با لباس هایی عجیب ددیه شه؟

396003_203

فرشته حسینی رو دیدین؟ حالا کمی هم با این چهره دوست داشتنی در گذشته آشنا بشیم

فرشته حسینی گرچه اصالتی ایرانی نداره اما تونست با یه حرکت سینما که هیچ، حتی مراسمات خارجی رو هم از دست خود بازیگران ایرانی بگیره! حالا ممکنه بگین یعنی چی؟ یعنی فرشته بانو در ابتدای کارش خیلی ریز وارد شد و تو فیلما هم نقش هایی خوبی داشت اما خب چون خیلیییی ناشناخته بود و حاشیه ای نداشت و چهره ای معمولی طور هم داشت، چندان بولد نشد تا اینکه در سریال "قورباغه" یه جور ترکوند که خود بازیگرای ایرانی هم به این میزان نترکوندن! حالا چرا چون در این سریال اول اینکه فرشته بانو نقشی متفاوت و جذاب و البته ظاهری باحال داشت، دوم اینکه بعد از اتمام قورباغه رمانتیک بازیای نوید محمدزاده و فرشته خانومش شروع شد و این شد که این دو چهره هم همدیگه رو خیلی مشهور تر کردن و هم خودشون رو!

در ادامه ویدیویی از قدیم ندیمای فرشته حسینی مشاهده می کنید که جالب بود.

فرشته قد بلندتره یا نوید؟

نوید محمدزاده و فرشته حسینی از دو دهه مختلف هستند و فاصله 11 ساله دارند. اما جالب اینجاست که این فاصله چندان مشخص نیست و این زوج واقعا به هم میان به جز مواقعی که قد و قامت فرشته بلند تر از نوید میشه و اینجاست که صدای کاربران درمیاد. البته که گهگاهی هم فرشته از قصد از کفشی استفاده می کنه که این قده مشخص بشه و این درست همون هدفیه که نوید و فرشته دارن و میخوان نشون بدن خیلی موارد مهم نیست و سلیقه ای هستش و هنجاری وجود نداره در برخی موضوعات!

Untitled+(1)

حواشی فرشته حسینی به لباس عروسش کشید!

اما مدتی پیش تولد نوید خان محمدزاده بود و  فرشته حسینی نیز به مناسبت تولد همسرش تصویری از روز عروسیشون که با لباس عروسی عجیب بود منتشر کرد و کامنت ها به دوگانگی رفت! یکی تبریک گفت و ذوق کرد، دیگری به لباس و ظاهر گیر داد! البته که میدونید این ماهیت فضای مجازیه و سلیقه ها به شدت متفاوته.

اما لباس عروس خانوم بازیگر چند ماه پیش هم جنجالی شده بود. تصویری از یک لباس نه چندان معقول منتشر شد که به گفته برخی کاربران لباس عروس فرشته بوده اما صحت این مطلب اون زمان هنوز توسط منبع موثقی تایید نشه بود که خب الان تایید شد!!! این تصویر خب از اونجایی که تنها قسمت بالاییش منتشر شده بود خیلی از کاربران رو گُنگ کرده بود که این دیگه چجور لباسیه! اما در ادامه به جزئیات بیشتری درباره لباس عروس و بادی خانوم بازیگر میپردازیم تا با لباس اخصاصی وی آشنا شوید!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها