|

مریم مومن با لباس عیداش تریپ زده شیک و چِش درار؛ خانم فیلتر بودن یهو دست و پا درآوردن!

maryam momen shayanews

مریم مومن بعد از اینکه کمی تو اینستاگرام کمرنگ شده بود حالا پر قدرت تر از پیش اومده و عکس های عیدونه خود را در اینستاگرام گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- مریم مومن از بازیگرای آروم و جذاب ایرانیه که سابقه بازی در تلویزیون و سریال شبکه خانگی رو داره. هر بازیگری در طول عمر کاریِ خود فیلم و یا سریالی رو داره که با بازی در اون کار یهو پرش داشته و رفته رسیده به نقطه اوج کاریه خودش. حالا این نقطه ممکنه برای شخص بعد از سالها اتفاق بیوفته و با کلی ایفای نقش، و یا با اولین بازیگریش اما در فیلم و سریالی به شدت جذاب! مریم مومن در سریال "بانوی عمرات" بود که برای اولین بار رفت جلو دوربین و نقطه شناخته شدنش  با شهرتش یکی شد و شد مریم مومنِ این عرصه در ایران! مریم مومن در نقش فخری بانو به شدت کم سن و سال بود اما به خوبی تونست از پس کارش بر بیاد و به قولی خودی نشون بده!

مریم مومن به مرور در اینستاگرام نیز به خودش کمک کرد و با انتشار عکس و ویدیو و مصاحبه به شهرتش پر و بال داد. حالا مریم خانوم مومن رو می بینیم در حالی که یه عالمه عکس تو فضای مجازی داره، در صفحه اینستاگرامش به شدت گلچین طور عمل میکنه و عکس هایی به اشتراک میذاره که خوشگلاسیون تمام عیار داشته باشند. مریم مومن رو در ادامه مشاهده می کنید در حالی که انگاری با لباس های عیدونش عکاسی کرده!! این تصاویر مورد توجه کاربران قرار گرفت در حالی که تازه پست گذاشته بود اینبار رفت سراغ استوری گذاشتن، بی هیچ حرف و نوشته ای!

Untitled

وقتی مریم مومن با فیلترای اینستا فیسش رو میکنه یه فیس دیگه!

مریم مومن همونطور که دیدین حتی با دوربین پشت گوشی هم فیلتر میزاره رو خودش و جوری که به طور کامل چهرش رو مود عنایت خوشگلاسیون قرار بده، اعتماد به نفسی عجیب میگیره.

البته که این روزا با وجود این فیلترای خوشگل و پلنگ کُن بسیاری از بانوان ما در سنین مختلف با اعتماد به نفس کمی مواجه شدن و تا فیلتره نباشه نمیاد جلو دوربین، اما خب یک بازیگر دیگه نباید تا به این میزان وابسته باشه چرا که مخاطب خانوم بازیگر رو در تلویزیون با چهره اصلیش میخواد ببینه و می بینه، نه فیسی که شده یه فیس دیگه!!

مریم-مومن-2

فیگورای از فضا اومده مریم مومن جهت خاص بازی!

اما تلاش مریم مومن برای دیده شدن به همین جا ختم نمیشه و خانوم بازیگر صفحه اینستاگرام خود را به دستگاه شهرت ساز خود تبدیل کرده اند که با ترفندای مختلف درش خودنمایی دارد. مریم مومن علاوه بر موارد گفته شده ظاهرا اصلا اومده بازیگر شه که مشهور بشه و این در حالیه که برای عکاسی ژست و فیگورهای مخصوص به خودش رو هم داره که شاید هر بازیگری از اینجور دیده شدن ها خوششون نیاد.

مریم مومن که در 99 درد مواقع شیک و آرایش کرده و لباس خفن پوشیده و با کلاااس میاد جلو دوربین عکاسی، اصولا از ژست هایی استفاده میکنه که ساخته دست و ذهن عجیب خودشن! مثلا در ادامه مشاهده می کنید در حالی که گل به دست هستش یه جورایی غیر معمول فیگور گرفته! خب چرا؟!!!

Untitled+(2)

و اما بیوگرافی جالب مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

بازیگران مورد علاقه

خانم ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

بزرگ ترین حسرت زندگی

بزرگ ترین حسرت زندگی من نداشتن یک خواهر یا برادر است.

Untitled+(3)

دختر تورک

مریم مومن بعنوان تنها فرزند خانواده در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و حالا می گوید با افتخار تورک زبان هستم. شیطونی و بازیگوشی دوران کودکی اش آنقدر زیاد بود که پدرش او را (اوغلوم) پسرم صدا می زد.

کار دندانپزشکی در سن پایین

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول بکار بود.

 جدیدترین-عکس-مریم-مومن-بازیگر-جوان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها