|

لباس پلوخوری بهاره رهنما که سفیییده و بلند عین عروسا؛ خواهرش چه گیسای فر و زیادی داره!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما از بازیگرای ازدواجی سینما و تلویزیونه که تا به حال دو بار ازدواج و طلاق داتشه و اینبار هم لباس سفیده خانوم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهاره رهنما از بازیگرای پر حاشیه ای هستش که این روزا بیش از پیش دیده میشه اما انگاری نوع حاشیه سازی این بازیگر تغییر کرده و دیگه با مسائلی مثل ارایشگاه رفتن و تبلیغات این چنینی خودنمایی نداره، بلکه با نوع پوش و رفتار های که از خود نشون میده مورد توجه قرار میگیره که خب باز هم جای شکرش باقیه که بهاره رهنما کمی تا قسمتی بیخیال اونوجر جنجال سازی ها شده! بهاره رهنما میدونید که تا به حال دو بار ازدواج و طلاق داشته. البته که میون خانوم و آقایون بازیگر این ازدواج و طلاق ها روال و راحته اما بهاره رهنما از نقل های سر سبدی هستش که در این راه به شدت مورد تمسخر قرار گرفته!

البته که یک فرد یک یا ده بار ازدواج کنه تنها و تنها به خودش مربوطه اما اینکه با این طلاق و ازدواج ها بخواد پول دربیاره و جلب توجه داشته باشه، خب یه موضوع دیگس! اما بهاره رهنما مدتی بود که هیچ خبری از شوهر سوم نمیداد تا اینکه به تازگی تصویری از وی منتشر شده که در کنار برادرش ایستاده و در حالی که لباس عروس به تن هستش، تصویر عجیبی رو ساخته!

ناگفته نمونه که بهاره رهنما بر این نظره که بردارش پروفسور می باشد.

Untitled

خواهرزاده شاخِ بهاره رهنما! چه خونواده دکتر تو دکتری دارن!

این پایان ماجرای خونوادگی بهاره رهنما نبو و بهاره خانوم مدتی پیش هم بعد از سالها فعالیت و شوهر کردن مواردی رو کرد که شاید خیلی ها هنوز نمیدونستن و دلیل این رفتار خانوم بازیگر درست مشخص نبود! بالاتر گفتیم از بردار پروفسور و حالا هم بگیم از پسر بهانه، خواهر زاده عزیز بهاره رهنما...

ایشون گویا مدتی پیش مفتخر به اخذ مدرک پزشکی از یکی از دانشگاه های فرنگ شدن و حسابی پرچم خونواده رهنما اینا رو بالا بردن. به همین بهونه خانوم پستی منتشر کرد و درباره خواهر زاده اش اینطور نوشت: من و بهانه بچه هامون شباهت عکس بهمون دارن پریا بیشتر شکل اون و آرمان بیشتر شکل منه، ‌هر موقع چهارتایی وقتی بچه ها کوچیک بودن باهم بیرون میرفتیم فکر میکردن من مامان پسره و بهانه مامان دختره است…خلاصه اینکه امروز پسر من فارغ التحصیل شد ،قرار بود پیشش باشم و نشد و حیف ! بعد فارغ التحصیلی دکتر “رهام رهنما “برادر عزیزم امروز جوون‌ترین پزشک خانواده ما

b.rahnama_287480290_979841756039556_3402843172695273324_n+(1) (1)

حالا خواهری که انگاری از فضا اومده و یه شَمایل دیگست!

بهاره رهنما به جز برادر و خواهر زاده جذابش، خواهری کوچکتر نیز دارد به نام مریم رهنما که از بهترین میکاپ آراتیست های ایرانیه و در حالی که بازیگران بسیاری رو آرایش کرده، اسم و رسم و امضای شخصی خودش رو داره.

مریم رهنما چهر ای به شدت عمل و پروتزی داره که البته وقتی شخص شغلش آرایشگری هستش و علاقمند به خوشگلاسیون، پس قطعا خودش هم ظاهری اینچنین ساخته و داره. در ادامه پست جدیدی که بهاره رهنما برای مریم بانو گذاشت رو می بینیم که تبلیغی برای دوره آموزشی جددی بود و با تعجب زیاده کاربرن همراه شد که آیا واقعا ایشون خواهر بهارست؟!

دختر بهاره رهنما چه خاطرخواه زن باباشه!

اما بهتره سری هم به دختر بهاره رهنما بزنیم که پریا قاسمخانی نام داره و تنها فرزند خانوم بازیگر می باشد. پریا خانوم که مدته بود خارج از ایران زدگی میکرد حالا برگشته اما خیلی در کنار مادش دیده نمیشه و اونقدری با همسره پدرش یعنی میترا ابراهیمی عکس های لاو تو لاو داره، با مامان جان نداره!

پریا قاسم خانی نیز به مانند مادر و خاله اش ظاهری طبیعی طور نداره و از پیرسینگ و استایل های عجیب استقبال میکنه.

15301437

240719683_376987643836054_5975370648245441094_n

و اما اشعار گوجه ایِ بهاره رهنما...

حال از همه اینها که بگذریم میرسیم به یکی دیگه از هنر های بهاره رهنما. خانوم خانوما ظاهرا یکم قبل تر که هنوز اونقدر سرشون شلوغ نشده بود دستی هم بر شعر نویسی داشتند اما خب سبک شعرشونم مثل خودشون خاص بود!

بهاره رهنما حتی کتاب هایی هم نوشته و اونها را به چاپ رسونده که در ادامه نمونه ای از آن را شاهده می کنید و سپس هنگ خواهید کرد!!

Untitled (6)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها