|

فرشته حسینی مانتو دوخته عجیب و از فضا اومده؛ نوید چه اُعجوبس تو این استعداد!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی که همیشه از بازیگریا حتشیه دار بود، اینبار با استایلی که واقعا انگار از غرب اومده لبخند مخاطب رو روی لبش خشکوند!

لینک کوتاه کپی شد
13

شایانیوز- فرشته حسینی رو میشه از بازیگرایی دونست که یا صفره یا صد! حالا یعنی چی؟ یعنی بسیاررری از مخاطبین هستند که عاشق و شیفته این چهره می باشند و از نظرشون یه دختر با استعداده که با وجود فیس نچرالش به شدت خوشگلیه تمام عیاری داره. اما برخی از کاربران هم بر این نظرند که فرشته حسینی نه تنها زیبایی صورت نداره و خیلی هم معمولیه، بلکه اکثرا میگن فرشته حسینی خیلی بازیگر توانایی هم نیست و این مدلی اومده تو این عرصه که مثلا شانس در خونه آدمو میزنه و یهو از فرش به عرش میرسی! چرا چون فرشته حسینی هنرپیشه ای معمولی و نه چندان شهرت یافته بود تا اینکه سر و صدای ازدواجش با نوید محمدزاده دراومد. البته که پیش از این علنی شدن خانوم و آقای بازیگر در سریال "قورباغه" با هم همبازی بودند که این یکجا دیده شدن هم به دلیل ارتباط و نامزدی نوید و فرشته بود! به همین علت مخاطبین بسیاری هستند که بر این اعتقادن کلا زیر و بم بسیاری از موفقیت های فرشته حسینی نوید محمدزاده بود نه تلاش خود خانوم بازیگر!!

tarahanelebas_1650984439_4

استایل به ته خط رسیده فرشته حسینی که واقعا شاخ کاربرو درآورده!

اما فرشه حسینی بعد رسیدن به این شهرته از آسمون رسیده، حالا با افاده و استایل و رفتارهای دیده میشه که چندان با اون فرشته یکسال پیشش هم مطابقت نداره چه برسه به فرشته حسینی که چند سال پیش در ابدای ورودش به این عرصه بود!

فرشته حسینی در حال حاضر به شدت جسور شده و در هر عکس و ویدیویی که دیده میشه به شدت مغروره و در حالی که سیس عقاب گرفته، مشخص نیست برای چه چیزی چننی ژست های پررر از غروری میگیره! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از این چهره که در کنار مردی ناشناس ایستاده و فیس و تیپی عجیب داره! در حالی که فرشته بانو تا چند سال پیش اصلا تو ای فاز و نول ها نبود و به مانند هنرمندان عادی افغانستانی و یا ایرانی استایل و رفتار داشت.

Untitled

همونطور که دیدن این بازیگر دهه هفتادیمون خیلی زیاد تغییر ظاهر داده و حالا اصلا و ابدا شبیه به فرشته حسینی چند سال پیش نیست! 

بعد اونهمه انتقاد حالا از جذابیت های نابیه فرشته حسینی بگیم!

اما جدا از موراد گفته شده فرشته حسینی اهل فیلتر های اینستاگرامی هم نیست و خب چون سلیقش به فیسای پلنگ طور نمیخوره و پوستی شفاف و روشن هم داره، چندان علاقمند نیست که اینچنین دیده بشه و اغلب سعی داره تا نچرال فیسه آقاش باشه!!!

جالبه که فرشته حسینی عکس زیاد از خودش پست میکنه و در قید و بند لباس خاص و لوکیشن خاص و خلاصه که تصویر آتلیه طور و مصنوعی نیست و هر کجا که دوست داشته باشه گوشی رو در میاره و تصویرش رو به ثبت میرسونه. ناگفته نمونه که زیر تمامی پستای خانوم خانوما یکنفر هست که بی تردید قربون صدقش میره و از عکس منتشر شده استقبالی متفاوت میکنه و ایشون کسی نیست جز نوید خان!!

hXPfMDpF5E2N

هنجار و ناهنجاری که فرشته حسینی مخلوط کرد!

همان طور که گفتیم فرشته حسینی از وقتی با نوید ازدواج کرد نوع پوشش به کل تغییر کرد و یکمی هم منشوری شد. در واقع فرشته حسینی شاید برای اینکه بتونه خودش رو بکشه بالا و یه جورای همسطح آقای سوپراستارش بشه تو انتخاب لباسش ها کمی ملاحظه رو کنار گذاشته! در ادامه برخی لباس هایی رو که فرشته تو این چند وقت پوشیده رو باهم نگاه می کنیم.

300

نوید محمدزاده اُعجوبه ای که خوب شد کشف شد!

تا به اینجا از فرشته حسینی گفتیم و شنیدیم، حالا کمی تا قسمتی هم با نوید خانِ سینمای ایران آشنا بشیم که تا سال نود تو برنامه "دوستان" مجری ساده ای بود که اصلا تو حوزه بازیگری حرفه ای دیده نمیشد و حالا چنین داره میتازونه!

درسته که نوید محمد زاده استایلی هنجار شکن و به دور از عرف داره اما به این معنا نیست که هر چی رو هر وقت دوست داشته باشه می پوشه و اصلا حواسش به باید و نباید های مناسبتی نیست، نمونه بارز این موضوع هم حضور پر رنگ و البته چشمگیر ایشون در مراسم کن 2022 بود که برای فرش قرمز با کت شلوار تاکسیدو فوق العاده شیک و عالی ظاهر شدند و برای فوتوکال جشنواره هم با یک استایل کژوال شامل کاپشن و شلواری اسپرت و البته کتونی حضور پیدا کردند که نشون دهنده توجه ایشون به موقعیت و جایگاه خودشون و اهمیت مراسم کن است.

استایل+نوید+محمدزاده+رو+بشناسیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها