|

مریم مومن با اییین سلفی ته دیگ ادیت و آرایشو درآورد؛ فیگور با دسته گل رو کول چی میگه!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر مشهوریه که تصاویر بسیاری از خود در اینستاگرام منتشر میکنه و اینبار هم با دو کیلو ادیتی که رو عکسش داشت مورد توجه قرر گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن بازیگر جذاب و دوست داشتنی ایرانی می باشد که کارش رو از دهه نود شروع کرد و زمانی که تنها 19 سال سن داشت با بازی در سریال "بانوی عمرات" دیده شد و شهرت یافت. البته که خانوم بازیگر در این سریال نقش بانویی بزرگ سال تر از سن خودش رو داشت و با ایفای کاراکتر فخرالزمان نشون داد خیلی از بازیگرا نقشای کوچیکتر از خودشون رو بازی میکنن، اما ایشون بزرگتر از خودش رو به زیبایی به تصویر کشید. مثلا یکسری هستند به مانند پردیس احمدیه که همینطور که در سریال "پوست شیر" دیدین چهره ای ده سال کوچیکتر از خودش رو بازی کرد اما مریم مومن اغلب این مدلی نیست و همه این موراد برمیگرده به فیس زیبا و بزرگونه خانوم بازیگر! مریم مومن بعد از بانوی عمارت در سریال شبکه خانگی "جادوگر" نیز ایفای نقش کرد اما باید گفت نقطه قابل توجه و اوج این هنرپیشه دهه هفتادیمون همن فخری بانو بود.

Untitled

زیبایی تمام عیار مریم مومن با ادیت و آرایشی که داشت!

اما مریم مومن به مانند همه همکارنش بعد از اینکه دیده شد و شهرت یافت، زد تو کار و بار مشهور شدنه هرچه بیشتر از طریق اینستاگرام. این روزا دیگه این فضای نامرئی جوری شده که خانوما و آقایون بازیگر رو با سرعتی به شدت بیشتر از قبل به اون قله دیده شدن میرسونه. از طرفی هم شیطنتی که اینستاگرام داره و کاربر میتونه درش جولانی جذاااب و گاهی نامتعارف داشته باشه، باعث میشه تا مخاطب علاقمند بشه تا بیشتر و بیشتر دنیال کننده خانوم و آقای ایکس باشه!

مریم مومن نیز یکی از همین چهره هاست که با انتشار تصاویر مختلف و تولید محتوایی بسیار زیاد، سعی بر این داره تا تو این راه بترکونه و اتفاقا موفق هم بوده و هست چرا که خانوم بازیگر در این فضا چهره ای تازه و نو و البته قرتی از خود رونمایی میکنه و باعث جلب توجهی جذاب میشه و در ادامه یکی از جدیدترین تصاویر وی را مشاهده می کنید که با ترفندای اینستایی یه صفای اساسی هم به عکسش داده.

IMG_20230331_232232

مریم مومن و عجیب پسندیش در استایل و لباس!

خب در بازیگری کلا یکی بازی و استعداده که خیلی دیده میشه و یکیم تیپ و استایل شخص در واقعیت! خانومای بازیگر ما هم که تو چند سال اخیر به شدت دارن تند رَوی میکنن و برخیشون اصلا رو به نامتعارفی میرن اما خب شاید بشه گفت سلیقست دیگه!

اما برخی از خانوما هستند که هم نامتعارفن و هم بدسلیقه چرا که اصلا یه جور لباس میپوشن که شاید تا دو روز پیش که مشهور نبودند چنین استایل های پسندشون نبود اما حالا برای خاص بازیم که شده چنین میکنند! مریم مومن رو میشه گفت از هنرمندان چندان خوشتیپ در این عرصه نیست چرا که بار ها در مراسمات سینمایی و یا فضا و قرارهای دیگر دیده ایم که از متفاوت بودن زیادی دیگه رو به بد تیپی رفته و چندان با ذائقه ایرانی و مخاطب جور در نمیومده که خب سوال اینجاست واقعا چرا؟!

مریم+مومن (2)

Untitled+(2)

لباس مهمونی طور مریم مومن در محفلی عمومی

میون بازیگرای خانوم حرف و حدیث زیاده اما خب مریم بانو اونچنان جنجالی نیست مگه اینکه پای استایل  یا ژستاش بیاد وسط! اما از حواشی که گاهی برای مریم مومن ساخته میشه شاید بتوان به حجاب این بازیگر اشاره کرد. او که به مانند خیلی از هنرمندان دیگر اونقدرا در قید و بند حجاب نیست و اندام درشتی هم داره با پوشیدن لباس هایی مثل دامن کوتاه که مدتی پیش دیده شده بود با جوراب شلواری و ژست نه چندان جالب مورد هجوم نظرات مختلف قرار گرفت. 

شاید بگین طرز پوشش هر شخص به خودش ارتباط داره اما نظر خیلی ها بر این است که وقتی خانومی به عنوان سلبریتی تصاویر خود را به گونه ای که میدونه جنجالی میشه، منتشر میکنه پس بایدم در انتظار کامنت های مختلف باشه! برخی هم بازیگران را به عنوان الگوی جامعه عنوان می کنن که باید نتیجه گرفت نه تنها الگو نیستن که گاهی هم باعث رواج موارد ناشایست می شوند!

مریم+مومن

کمی بیشتر با مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مریم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد. در ادامه تصویری هم از تولد خانم بازیگر مشاهده می کنید که این استایل آنقدر ها به تولد نمیاد اما از انجایی که وی عشقِ تفاوت هستند آن را انتخاب نموده است.

مریم+مومن (1)

کار دندانپزشکی در سن پایین

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول بکار بود.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها