|

فیگورای آزاده صمدی که شبیه علامت سواله ولی نافرم؛ خانوم چه بکوب ورزش میکنه هرکولی!

azade samadi shayanews

آزاده صمدی که همیشه استایل هایی عجیب داره و جسارت زیاید در ظاهرش داره، اینبار با فیگورای دیده نشدنش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- آزاده صمدی خیلی ساله بازیگری جذاب در این عرصه شگفت انگیره و برای کارش حسابی تلاش داشته تا برسه به جایگاهی که الان هست. آزاده زارعی ابتدا در فیلم و سریال های تلویزیونی دیده شد اما بعد تر خب از اونجایی که همه همکاراش اینچنین هستند این چهره نیز این راه و روند رو رفت و حالا بر روی پرده سینما و یا در شبکه خانگی دیده میشه و دیگه چندان جعبه جادوی براش جذابیت اوایل رو نداره. ناگفته نمونه که آزاده صمدی مِن جمله معدود هنرمندانی هستش که اتفاقا همین چند صباح پیش هم در تلویزیون ایفای نقش کرد و تو سریال "دیوار به دیوار" کاراکتر پروانه رو داشت. در ادامه تیکه ای از خاله زنک بازی این چهره با پژمان جمشیدی رو مشاهده می کنید که جالب بود.

آزاده+صمدی

حرکتی که هر بازیگری بلد نیست و آزاده صمدی درش بلده کاررره!

البته که واژه خاله زنک رو کاربران برای این دو کاراکتر انتخاب کدره بودند اما جالبیه آزاده صمدی اینجاست که خانوم بازیگر باز هم از معدود بازیگرانی هستش که چند بُعدیه! حالا یعنی چی؟ یعنی آزاده بانو اینجوریه که هم میتونه تو نقشای طنز باشه و به باحال ترین شکل ممکنن کاراکتر رو نشون بده، هم میتونه خشن طور باشه به مانند فلم "پنجاه کیلو آلبالو". و هم میتونه نقشای خیلی جدی و اجتماعی رو بازی کنه که این چند بُعدی بودنه در حالی که بتونی همه و همه رو به عالی ترین شکل به تصویر بکشی استعداد هر بازیگری نیست و آزاده صمدی درش بلده کاره!

IMG_20230401_000905

زیر و روی استایل آزاده صمدی که جسارت داره عجیب!

اما جدا از اینها برای بازیگران به خصوص خانومها به شدن مهمه که استایلشون چه مدلی باشه. همونطور که در تصویر بالایی هم دیدین آزاده بانو به شدت خاص پسنده و براش اهمیت بالایی داره و اهل ریسکه!

مثلا استفاده از رنگ‌های خنثی مثل سفید و مشکی، لباس‌های بیسیک و ساده با برش‌های منظم و یکنواخت در بین هنرمندان ایرانی بسیار رایجه، اما آزاده صمدی همیشه جزو ریسک پذیرترین‌ها بوده. آزاده از رنگ‌های درخشان مثل زرد، قرمز، نارنجی، برش‌های مختلف، پترن‌ها و پارچه‌های متفاوت هراسی نداره. رنگ‌هایی مثل قرمز و سبز در بیشتر پوشش‌های اون دیده میشه. در بین رنگ‌های خنثی هم مشکی رنگ محبوب اوست. در اکثر اوقات آیتم‌های ترندی در پوشش‌ او دیده میشه و هم‌چنین انتخاب اکسسوری برای او اهمیت زیادی داره و علاقه‌اش به اکسسوری‌های درشت رو نمی‌توان نادیده گرفت.

Untitled (3)

دیالوگ های ناهنجاری که تو تئاتر رد و بدل میشه!

جدا از مسائل ظاهری که برای یک بازیگر خیلی مهمه، دیالوگ و فیلم و سریال هایی هستش که در اونها نقش بازی میکنه که آزاده صمدی تو هر دوگزینه جذابه و دارای امضایی شخصی! 

مثلا در ادامه سکانسی لوس و باحال از این بازیگر مشهور کشورمون مشاهده می کنید که با رضا عطاران هستش اما اینکه این فیلم بوده به کنار، برخی از دیالوگ ها در سینما و تئاتر و یا حرکات، بعضی وقتا یه جوری میشن که سوژه بشن!! 

تلویزیون خیلی محدودیت داره و همیشه همه خوبن و با حجابن و هیچ خط قرمزی رد نمیشه که خب به دور از  واقعیته! اما  در سینما و تئاتر هم انگاری اروپاست و یه وقتایی مواردی دیده میشه که شاخ مخاطب رو درمیاره! مثلا در ادامه دو نمونه سینمایی و تئاتری جنسی از آزاده صمدی مشاهده میکنی که خیلی سوژه شده بودند!

ورزش لاکچریه آزاده صمدی! هِی بابا خفنننن

دیگه این روزا بانوان به نسبت سال های گذشته بیشتر به خودشون میرسن و توجه خوبی به خودشون دارند. این حرکت حالا میتونه از بلاگرا یادگیری شده یا از بازیگرا! به هر حال که بانوان همه با هم دارن از هم یاد میگیرن و برای چشم و هم چشمی هم که شده مثلا باشگاه میرن و مراقب اندام و سلامتیشون هستند.

خانومای بازیگر هم که چه عرض کنیم! یکی نشون دادن ورزشکار بئودن و دیگری نشون دادن این که سگ و گربه دارن از کلاس بازیاشون شده و احتمالا به انی رواله که اگه یکی این دو مورد رو نداشته باشه ار بقیه عقبه! آزاده صمدی از تنیس بازا هستش اما اونقدر زیاااد با این مورد جلب توجه نمیکنه.

unknown_42922041_322452588559803_1867758678251802841_n+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها