|

خودنمایی زنِ رونالدو با گوهرای نیست در جهانش؛ عاشقانش با کریس چه ناجووور ضایع شد!

ronaldo and Georgina Rodriguez shsayanews

جورجینا رودریگز نامزد رونالدو به تازگی و در مستند جدیدش درباره زندگی خصوصیش با آقای گل فوتبال جهان درست به افشاگری زد

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- رونالدو 38 ساله و نامزدش جورجینا 29 ساله این روزها هر دو بسیار موفق هستند و البته سخت هم پرمشغله! رونالدو در مقدماتی یورو 2024 حسابی عملکرد درخشانی داشت و در هر دو بازی تیمش موفق به گلزنی شد. از اون طرف نامزدش یعنی جورجینا هم با قسمت دوم مستندش حسابی ترکوند و هر روز کلی خبر درباره میزان فروش این مستند و وایرال شدنش در رسانه ها پخش می شود. در واقع این زوج جذاب بعد از اینکه قطر براش خوش یمن نبود انگار عربستان سعودی حسابی بهشون ساخته و زندگی تو این کشور برای اون ها توامان بود با اتفاقات خوب.

2ed

دلبری جورجینا خانوم با جواهرات گرونش!

جورجینا به تازگی تصاویری در کنار کریس و فرزندانش منتشر کرد و در کپشن اون ها رو با عبارت «زندگی من» خطاب کرد. اما چیزی که در این تصاویر جلب توجه می کرد جواهرات گرون قیمت خانوم مدل بود. البته همه میدونن که جورجینا عاشق جواهر است و حتی به عنوان مدل با برخی از این برندهای مطرح جواهرسازی همکاری هم می کند.

unknown_338437577_2018320831840435_5012158508895369179_n

unknown_338769257_3328344634161871_3602581097748735483_n

البته این عکس تنها یکی مورد از جواهرات میلیون دلاری جورجینیا است او ایشون به خاطر عشقش به جواهرات شهره هستن و گزارش شده است که مجموعه‌ای به ارزش ۳.۴ میلیون پوند شامل دستبند، گردنبند و حلقه دارد. او در ماه ژانویه هنگام حضور در مراسم رونمایی از رونالدو در استادیوم خانگی النصر با یک حلقه الماس متفاوت دیده شد.

علاوه بر این نامزد کریس رونالدو مادر 4 فرزند او که امسال مهمان ویژه جشنواره جوی اواردز ریاض بود یک گردنبند  ۵۰۰ هزار دلاری (21 میلیارد تومان) به گردن داشت و با تیپ استایلی که تقریباً پوشیده بود و متناسب با فرهنگ عربستان انتخاب شده بود حسابی چشم هارو به خودش خیره کرد!

georginagio

گرد و خاک رونالدو با بوگاتی 630 میلیاردیش تو مادرید!

هفته گذشته رونالدو در حال رانندگی با بوگاتی سنتودیه‌سی 9 میلیون پوندی خود در شهر مادرید دیده شد. خودرویی که فقط او و ۹ نفر دیگر در سراسر جهان آن را دارند و تنها ۱۰ عدد از این خودرو ساخته شده است.

این اولین باری بود که رونالدو با ماشینی که ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد و حداکثر سرعت آن ۳۸۰ کیلومتر در ساعت است در عموم دیده شده است.

رونالدو عاشق خودروهای گرون و لوکس هست و تخمین زده شده که بیشتر از 50 خودروی لاکچری داره. علاقه رونالدو به خودرو به قدری زیاد است که نامزد CR7 برای کادوی کریسمس هم یه خودروی رولز رویس که با یک روبان قرمز تزئین شده بود به پارتنر خود هدیه داد. ارزش این خودرو حدود 340 هزار یورو (20 میلیارد) است که در مقایسه با سایر خودروهای بنز و بوگاتی کریس خودروی ارزان قیمت است.

02-98

تتوی پراحساس جورجینا بعد مرگ تراژدیک نوزادش

جورجینا رودریگز شش ماه پس از از دست دادن تراژیک یکی از نوزادان دوقلویش، روی ساعد دست چپ خود طرح یک فرشته را خالکوبی کرد و تصویر آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

جورجینا طرحی از فرشته‌ای که ماه در دست دارد را به یاد پسرش «آنجل» بر دست خود تتو زده است.

200

اما چرا رونالدو تتو نداره؟

کریستیانو رونالدو از معدود فوتبالیست‌هایی است که تتو ندارد؛ و این موضوع تنها یک دلیل دارد: او به طور مرتب خون اهدا می‌کند.
 
این اسطوره پرتغالی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۵ گفت: «همه ما با اهدای خون می‌توانیم تغییر ایجاد کنیم. هر اهدا می‌تواند به سه نفر در موارد اورژانسی و همچنین درمان‌های طولانی مدت کمک کند. به همین دلیل من مشتاق به این کار هستم و اهمیت اهدای خون را می‌دانم و مردم سراسر جهان را به این کار تشویق می‌کنم تا همواره در تمام دوران زندگی خود خون اهدا کنند و زندگی‌ها را نجات بدهند.»
 
DRA95bZXkAAp_3E

عاشقانه رونالدو نامزدش تو یه جای ممنوعه!

جورجینا رودریگز در مستند جدید خود که از شبکه نتفیلیکس پخش شده  فاش کرد که آنها زمانی در یک مکان غیرمعمول عشق ورزی کردند.

این مدل اسپانیایی در یکی از اپیزودهای مستند جدید خود در نتفلیکس، "Soy Georgina" گفت: با رونالدو به ساحل رفته است و به دلیل خالکوبی جدید نمی‌خواست دست‌هایش را خیس کند. 

من از شنا کردن در ساحل اجتناب کرده بودم، اما به خانه آمدم و کریس به من گفت که به آبگرم برویم. من خیلی ناراحت بودم که بازوهایم را در آبگرم بالا انداخته بودم تا خیس نشوند و بعد از مدتی از این کار خسته شدم. جورجینا در ادامه اعتراف کرد که این در آبگرم با کریس رابطه جنسی داشت که در آن مکان ممنوع بود.

Untitled.jp1g

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها