|

ذوق زنِ بلاگر سپهر حیدری واسه کادوی گرووون آقاشون؛ سیس مارپیچ خانوم چه دیدنیه!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که باز با استایلی عجیب از خودش توجه هارو جلب کرد اینبار البته با ژست پیچ در پیچ!!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- آرام جوینده همسر دهه هفتادی و عروسکی فوتبالیست مشهور ایرانی می باشد. قطعا براتون سوال میشه کی کجا کِی؟ که خب باید در پاسخ بگیم تو نیمه اول دهه نود بود که سپهر حیدری بازیکن اسبق پرسپولیس با آرام بانو ازدواج کرد و شروعی شاخدار برای حواشی خود به وجود آورد. بله آرام جوینده باعث و بانی بیشترررر جنجالاتی هستش که برای سپهر حیدری ایجاد میشه که البته همیشه هم جنجال بد نیست و اگه به بُعد دیگر این موضوع نگاهی داشته باشیم می بینیم که سپهر حیدری اگه خانوم خانوماش نبود قطعا تا به این اندازه بعد از پشکسوت شدنش مشهووور نبود! چرا که یک فوتبالیست در دوران اوج و بازیشه که بولده و تو چشم بعد تر اگر از مربیان اصلی نباشه چندان خبرساز نمیشه مگه اینکه از راه آرام بانو وارد بشه!

سپهر+حیدری

کادوی لاکچری و آنچنانی سپهر واسه آرام خانوم!

سپهر حیدری واسه عیدی به خانوم یه کادوی لاکچری که به نظر جواهر بود داد و آرام خانوم هم که به شدت اهل لاکچری بازی و خودنمایی کردن هست بلافاصله اونارو استوری کرد و البته از همسرش هم حسابی تشکر کرد.

البته به نظر این اینستا بازی و تقلای آرام جوینده واسه دیده شدن کاملاً برنامه ریزی شده است. چرا که این زوج جذاب بخش زیادی از بیزینس و درآمد جفتشون از طریق فضای مجازی است و خُب هرچی بیشتر دیده بشن فالووراشون بیشتر میشه و این یعنی پول و درآمد بیشتر

338735016_1001051501023426_6290675583374528044_n

شغل مختلطی که سپهر حیدری تو دبی به راه انداخته!

اما سپی خان که چند سالی میشه با آرام جوینده در حال زندگیه و لایف استایلی مرفه و پولدار نشین براش فراهم ساخته، این روزا در دبی به سر میبره البته با خانوم بچها. این زوج دو فرزند به نام های آروکو و دیاکو دارند که هر دو پسر هستند و آقای مربی حسابی باهاشون حال میکنه. شاید براتون سوال بشه مگه سپهر حیدری هم مربیه؟ تو ذهنتون یه سرچ کنید و ببینید یادتون نمیاد ایشون تیمی رو بگردونه، که خب در جواب باید بگیم سپهر حیدری مربی شعبات مدرسه فوتباله که در ایران و دبی تاسیس کرده اونهم نه یکی دو تا بلکه پنج شعبه فعال که هم پسران و هم دختران رو آموزش میده.

unknown_326785351_913383393352245_7674153591875871303_n

نیو سیس و فیس آرام جوینده با ژستای مارپیچ!

اما آرام جوینده رو ازش غافل نشیم که موضوع اصلیه و دلیل دیده شدن های گاه و بیگاه آقای فوتبالیست. آرام بانو در حال حاضر با نزدیک به 750 هزار دنبال کننده در اینستاگرام فعالیت دارند و مدتی میشه که به شدت اکتیو تر از پیش شدند و از البته متفاوت تر! این تفاوت هم در ظاهر و هم در استایل این چهره دیده میشه که مشخصه با رویکردی خاص تصاویر رو به اشتراک میذاره.

آرام جوینده تا همین چند وقت پیش تنها 200 هزار دنبال کننده داشت که یه چند صباحی پیجش رو پرایوت کرد و تصاویر نه چندان متعارفی گذاشتن، همین شد که تعداد فالوورای خانوم خانوما سر به فلک کشید! آرام جوینده در پست های قبلیش عکس هایی رو منتشر میکرد که مثلا همراه با خانواده در جایی بود و یا تولدی خنده ای چیزی در میون بود! اما حالا می بینیم که خانوم خانوما لباسی عجیب و اندامی به تن میکند و در لوکیشنی که اصلا خاص نیست و اغلب بکگراند دیواری ساده داره، با ژست هایی پیچیده و ناجور این تصاویر رو به ثبت میرسونه و در نهایت پست!

در ادامه جدیدترین آن را مشاهده می کنید..

unknown_337867783_6680950125267782_7961504082621433949_n

و اما یک نگاه کلی!

Capture

همووونه! همسر سپهر حیدری این شغل رو داشته که چنین خوشگله!

البته که باید گفت خانوما خانوما با وجود این میزان عمل های زیبایی و بازی از انواع و اقسام پروتز ها و فیلر و ژل و ... در آخر آرایشی غلیییظ، همچنان به چهره ای که دارند اکتفا نمیکنند و دست آخر با فیلتر پلنگ و شاخ کُنی که اینستاگرام در اختیار گذاشته صورتی دیگر تحویل میدهند که این ها نشون دهنده کمبود اعتماد به نفس در این فرد می باشد.

آرام جوینده در ایران که بود دارند سالن آرایشی بود اما چیزی نگذشت که این چهره کار و بارش رو جمع کرد چرا که با وجود قمیت های بالایی که داشت چندان به اونچه که میخواست دست پیدا نکرد و درآمدی نجومی هوتوتو شد! آرام جوینده رو حالا می بینیم در حالی که آنلاین شاپ داره، خیلی در این کار هم موفق نبود و باز هم کامبک خورد به بلاگری و تبلیغات و پول درآوردنه اینچنین آسووون!

aramarera_s instagram 2023-4-6 story

خوشمزه جات سوپر پرومکس آرام جوینده که ازشون پول در میاره!

آرام جوینده به مانند همه بلاگرای اینستایی از ترفندی مشترک و تکراری استفاده میکنه و اونهم اینه که خانوم خانوما حالا به جز عکس و فیلم هایی که از خودش و زار و زندگی لوکسش منتشر میکنه، گهگاهی ویدیوهای کوتاه نیز رستوران گردی و خوشمزه جات مایه دارانه و عشق و حالای سوپر لاکچریشون منتشر می کنه که خب میدونیم این موارد هم بسیااار فالوور جذب کنه!

مثلا مدتی پیش خانوم خانوما استوریشون پر شده بود از غذاهای ایرانی که با رنگ و رویی جذاب سِرو میشدن. این رستوران بسیار لوکس غذاهای زیادی رو برای تست و تبلیغ برای آرام خانوم آوردن که جای تعجب داشت چرا که همسر سپهر خان وانمود کردن همرو خودشون خوردن!! در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید.

وقتی سپهر حیدری و آرام جوینده یکی واسه دهه 50 و یکی 70!

آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ می باشد که البته سال تولدش رو در صفحه اجتماعی اش قید نکرده! این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نام های دیاکو و آروکو است.

و اینکه سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در شهر اصفهان فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. 

در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

سپهر+حیدری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها