|

تیپ خاص نفیسه روشن که گل بیچاره رو دوخت به مانتوش؛ چه فابه با ژیگول ترین صدای طهرون!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که جدیدا زده تو کار کنسرت رفتن و عکس با خواننده ها، اینبار با آقای سبیل عکس گرفت اما با استایلی جالب!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن همیشه از بازیگرای مشهوری بوده که محبوب دل مخاطبش بوده چرا که خانوم بازیگر رو قبلنا تو فیلم و سریال های بسیاری می دیدیم به خصوص که مناسبتی ساخته میشد و دلیل محبوبیت این چهره هم این بود که همیشه و همیییشه نفیسه روشن اون کاراکتر خوبه داستان قرار میگرفت و کلا انگاری دلشون نمیومد از فیس این بازیگر برای نقش های منفی استفاده کنند. نفیسه روشن اما مدتی میشه که به عنوان بازیگر نقش های اصلی دیده نمیشه و از همون نقطه ای که این عرصه رو شل گرفت و خودش رو کشید کنار، ظاهر و رفتاری جدید از نفیسه روشن دیدم! حالا نفیسه بانو رو میشه یکی از بازیگرای به شدت حاشیه داری دونست که سابقش شده پر از جنجال های دست ساز و ناخواسته! حالا دست ساز یعنی چی؟ یعنی خودش با خواسته خودش حرکتی و یا صحبتی داشته که حاشیه دار بشه و بولد!

نفیسه+روشن

نفیسه روشن روزی دو وعده میره کنسرت!

نفیسه روشن در اینستاگرام اما همچنان فعاله و عکس و ویدیو های بسیاری منتشر میکنه که در فضاهای مختلف با ظواهر گوناگون هستند و خانوم بازیگر رو نشون میده در حالی که انگاری زندگی بر وفق مرادش حسابی داره میگذره. البته که دیدیم و شنیدیم مواردی هم از نفیسه روشن که مشخص بوده شایط سختی رو پشت سر گذاشته اما مدتی میشه که با وجود سکوت و لبخند لب خانوم بازیگر، به نظر میرسه روزگار بدی رو سپری نمیکنه! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از این چهره در کنار بهنام بانی خواننده مشهور ایرانی که در کنسرتش این بازیگر دهه شصتیمون نیز حضور داشت.

البته که این تنها تصویری نیست که نفیسه روشن در کنسرت منتشر کرد و همین تازگیا هم پشت بندش از کنسرت علیرضا طلیسچی رونمایی داشت.

unknown_329244896_209235938385123_954721909096729080_n

خاص بازی نفیسه روشن تو استایلش که نافرم چشمش جوشیده!

خب همونطور که دیدن نفیسه روشن از استایلی گل منگلی و رنگ وشن استفاده کرد. لباسی که شاید هر کسی انتخابش نکنه اما قطعا از علایق نفیسه بانو هستش و خانوم بازیگر درش احساس خوبی داره. این اولین باری نیست که از نفیسه روشن چنین ظواهری دیده میشه و تقریبا خانوم بازیگر چشم رنگیه ما عادت دارن که عجیب و خاااص پوش باشند. همونطور هم که در تصویر اولی هم دیدین نفیسه روشن از کفشی پاشنه بلند و طلاااایی استفاده کرده! کفشی که قطعا انتخاب و استایل هر خانومی نیست!

البته که این خاص دیده شدنه ماهیت و خواسته همه بازیگران به خصوص بانوان هستش اما انگاری در نفیسه بانو به نوعی دیگر جوشیده! 

Untitled

Untitled

عاشقانه شیرین نفیسه روشن و مامان جان مو بلوند

نفیسه روشن کلا خانومی احساسی نسبت به خونوادش هستش و بارها شده که از برادر خلبانش و یا مادرش و قبلتر هم از همسرانش پست و استوری منتشر کرده و ازشون حسابی تعریف میکرد! خانوم بازیگر از همسر اولش راه و بی راه عکس میذاشت و عاشقانه هایی رو به تصویر میکشید! با همسر دوم که البته رسمی نشد هم عکس و ویدیوهای بسیاااری به اشتراک گذاشت و تا ریز جزئیات عاشقونش رو به همه نشون داد!

اما نفیسه روشن از مامان جانش هم غافل نمیشه و مدتی پیش با انتشار تصویری متنی بلند بالا نوشت!

nafisehroshan_1641749926

البته نفیسه برای مادرش یک کپشن جالب هم منتشر کرد و نوشت:

مادر جان جانانم.

نفس جانه دلم

دلم میخواست برای تولدت این عکسو بذارم

مادرم ببخش دختر بدی بودم.

ببخششششش هیچ وقت حرفتو گوش ندادم چون به بابای سرتق جانه نظامیم رفتم

untitled+(1)

حرفای عجیب غریب نفیسه روشن درمورد خواب کربلاییش!

گفته بودیم که نفیسه روشن حواشی دست ساز داره حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا یهو ناخواسته وارد جنجالت نمیشد بلکه از قصد یه عکسی حرفی حرکتی چیزی که عجیب باشه ازش دیده میشد و میرفت تو حاشیه تا به این روش دیده بشه. نفیسه روشن یه مدت از سلاطین حواشی بود که با وجود این که این مدت هیچی ازش شنیده نشده مشخصه اون قبلی ها هم از قصد بودن!! مثلا یکبار نفیسه خانوم میومد و از عشق و عاشقی جدیدش میگفت! بار دیگر میومد دستای کبود و ضربه دیدش رو نشون میداد و جوری صحبت میکرد که مردم گمانه زنی کنند و دست آخر خانوم بیاد باز با نشون دادن اینکه مثلا عصبانی شده یه جنجال جدید راه مینداخت! باز برمیگشت سراغ همون عشقش و از دست و انگشتر و عاشقانه های همراه با آقای عشق عکس و فیلم میذاشت و ...

در ادامه یکی از سوژه خنده های نفیسه روشن را مشاهده می کنید که برای دیده شدن خانوم خانوما پرت و پلا هم میگن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها