|

وقتی بارداری زنِ شاهرخ استخری شده سوژه؛ آرایشگر فرنگی چه بلایی سر گیساش آورد!

shahrokh estakhri and spideh bazmipour shayanews

شاهرخ استخری و خانواده جذابش این روزها از هم دور هستند و شاهرخ ایرانه و سپیده و دوتا دختراش بلژیک و میشه گفت آقای بازیگر شده بابی پروازی

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- شاهرخ استخری رو خیلی ها با سریال دلنوازان و فاصله ها میشناسن و البته نسل جدید شاید با شاهرخ خان خیلی آشنا نباشن چرا که آقای بازیگر دیگه حدود 10 سالی میشه کار بازیگری نمی کنه و به جاش تمام وقتش رو صرف بیزینس و تجارت کرده البته اینم بگم که این روزا دیگه با وجود فضای مجازی و اینستاگرام مگه کسی هم هست که از اخبار و حال و اوضاع سلبریتی ها ها افراد معروفی مثل شاهرخ استخری و خانوم بلاگرش باخبر نباشه و ندونه دنیا دست کیه؟!

شاهرخ خان استخری قبلنا اون موقع هایی که فقط مخاطب میتونست از طریق مجلات هفتگی و تلویزیون و سینما کراش مورد علاقش رو ببینه، به این موضوع اعتقاد داشت که دوست نداره تصویری از همسرش خانوم سپیده بزمی پور گرفته و پخش بشه! این نظر آقای بازیگر به قدری سر سختانه بود که حتی خانومش رو به مراسمات سینمایی هم نمیبرد تا مبادا جایی عکسی درز کنه و مردم بدونن همسر شاهرخ استخری کیه!

شاهرخ استخری قراره برای بار سوم بابا بشه؟

ماه های گذشته بود که برخی رسانه ها و کاربران با انتشار تصاویری مدعی شده بودند که شاهرخ استخری صاحب فرزندی شده است. اما چند وقت بعد آن ها این موضوع را تکذیب کردند، ولی طولی نکشید که بار دیگر ادعایی درباره فرزند در راه آن ها منتشر شد.حالا سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری در یک استوری این ادعا را رد کرده است.

15

بلای هولناکی که خانوم آرایشگر بلژیکی سر موهای زنِ شاهرخ آورد!

چندی پیش برخی رسانه ها و گروهی از کاربران فضای مجازی مدعی شدند که شاهرخ استخری به همراه خانواده اش به بلژیک مهاجرت کرده است. اما او چند هفته پس از این گمانه زنی ها اعلام کرد که در ایران کسب و کار دارد و برای دیدار با خانواده همسرش به بلژیک رفته است.

هر چند بعد هم مشخص شد که شاهرخ استخری میان ایران و بلژیک در رفت و آمد است و خانواده اش در این کشور ساکن شده اند. حالا سپیده بزمی پور استوری منتشر کرد و از بلایی که یک آرایشگر بلژیکی سر موهاش آورد نوشت.

156

وقتی زنِ شاهرخ استخری دُخیاش رو پری دریایی میکنه!

سپیده بزمی پور بیشتر محتوا سازی پیجش حول و هوش پناه و نبات میچرخه و فیلم و عکس های بسیااار زیادی از اونها منتشر میکنه، حتی اگه نیاز به فیلتراسیون باشه!

مثلا سپیده و شاهرخ هر سال کلی جشن لاکچری برای دختراشون می گیرن و امسال هم تولد دختراش رو به یک شکل بامزه جشن گرفت. خانوم برای دختراش استخر پارتی گرفت و به تن اونا لباس پری دریایی پوشند!

کمی بیشتر درباره شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور و نحوه ازدواج شون

سپیده بزمی پور متولد پنجمین روز دی ماه سال 67 و اهل تهران است و دو برادر به نام های سعید و امیر دارد. سپیده وقتی 14 ساله بوده به همراه پدر و مادرش به کشور بلژیک مهاجرت کرده و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد . خانوم بزمی پور مترجم می باشد و به سه زبان زنده دنیا تسلط ویژه ای دارد. وی علاوه بر مترجمی دارای مدرک مهندسی حسابداری نیز می باشد.

شاهرخ استخری بازیگر 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

سپیده بزمی پور درباره ازدواجش با شاهرخ استخری گفته بود: ما سنتی ازدواج نکردیم و ۸ ماه آشنایی ما طول کشید تا تصمیم و شناختمون صد در صد شد، بعدش شاهرخ اینا اومدن خاستگاری و رابطمون به قول معروف رسمی شد. ۶ ماه هم باز برای رسیدگی به کارامون نامزد بودیمو بعدشم که عقد کردیم و تمام.

شاهرخ+استخری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها