|

وقتی فرشته حسینی با اییین استایل واسه نوید حیفه؛ خانوم آفتاب سوخته شده نافرم و وطنی!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر جوان و مشهوریه که دیگه به شدت مغرور شده و احساس میکنه اگه تو عکساش لبخند بزنه تو مسابقه کلاس گذاشتن گیم اور شده!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرشته حسینی از بازیگرای مشهوری که البته اصالتی افغانستانی داره نه ایرانی! فرشته حسینی ابتدا با بازی در فیلم های مختلف ساخت سابقه کاری خوشد رو شروع کرد اما چیزی نگذشت که دید نخیر خانوم بازیگر با پارتی دیده نمیشه و نمیتونه به اونچه که میخواد برسه! همین شد تا با در کمتر نوید محمدزاده قرار گرفتن شهرتی عجیب پیدا کرد وبه لطف آقای بازیگر شهرت خانوم بازیگر هم متولد شد اونهم چه تولدی! فرشته حسینی یه دختر دهه هفتادیه که تو نیمه دوم این دهه به دنیا اومده. وی پیش از علنی شدن ازدواجش با نوید به گفته خودشون یه چهارسالی ارتباط دوستی داشتند و علاقشون یه روزه به وجود نیومده، یعنی استارت کار از بیست سالگی فرشته خورده!

فرشته حسینی درست بعد از همسر نوید شدن شد یه فرشته حسینی دیگه که حالا هم به شدت شهرت داره و هم به شدت منفور شده! حالا چرا؟ چون خیلیا هستند که به دلیل افغانی بودن این چهره ازش چندان خوششون نمیاد و حتی الفاظی ناجور هم نثارش میکنن؟! البته اینکه فرشته با نوید ازدواج کرده یه امر شخصیه که به هیچ کس ارتباط پیدا نمیکنه اما نکته ای که انگاری خیلی از کاربران رو آزار میده ایرانی نبودن این چهره هستش در حالی که فکر میکنن نوید حیف شده! در ادامهه ابتدا تصویری تازه از فرشته بانو مشاهده می کنید تا ادام ماجرا.

image-123986672-9

جسارتی که فرشته حسینی داره و از کشف حجابم گذشت

اما همونطور که دیدین فرشته در کنار نوید به جرئتی عجیب هم دست پیدا کرده و این در حالیه که قبلنا اصلا این مدلی نبود، نه ژست و غرورش و نه فیس و استایلش! ناگفته هم نمونه یقه آفتاب سوخته خانوم بازیگر هم رفت زیر ذره بین کاربران ریزبین!

فرشته حسینی حالا در کنار نوید محمدزاده بر روی استایل و لباس هایی دست میذاره که شاید حتی بازیگران کشف حجاب کرده ای همچون خانوم گلاب آدینه و کتایون ریاحی هم در این حد نامتعارف نباشند چرا که فرشته حسینی جدیدا با ظواهری دیده میشه که خیلی باز و راحت هستند! حالا جدا از اینکه خیلی خاص پسند شدن و عجیب پوش!!

Untitled

ac-image-211621055720zx

ست-عجیب-فرشته-حسینی-و-نوید-محمدزاده-صدای-جناب-خان-را-هم-در-آورد

نوید واسه فرشته حیف شد یا فرشته واسه نوید؟! مسئله این است!

در ابتدای متن به این موضوع اشاره شد که خیلی از مخاطبین میگن نوید محمدزاده با این فیس و توانمندی در بازیگری برای فرشته زیاده و یه جورایی آقای بازیگرمون حیف شده. اما خب برخی هم هستند که حالا هرچند تعدادشون کمتره، اما بر این نظرند که فرشته برای نوید محمدزاده زیاد بوده و حیف شده! چرا؟ چون فرشته حسینی چهره ای نچرال داره و به چشم خیلیا خیلیییی خوشگله! به گفته اونها ترکیب آیتمای صورت فرشته حسینی با جذابیت تمام کنار هم چیده شده و همه چیز درست سر جای خودشه با سایز و شکلی درست تر!

Capture

قد و قواره ای که بهم نمیومد ولی به هم ومد!

نوید محمدزاده و فرشته حسینی از دو دهه مختلف هستند و فاصله 11 ساله دارند. اما جالب اینجاست که این فاصله چندان مشخص نیست و این زوج واقعا به هم میان به جز مواقعی که قد و قامت فرشته بلند تر از نوید میشه و اینجاست که صدای کاربران درمیاد. البته که گهگاهی هم فرشته از قصد از کفشی استفاده می کنه که این قده مشخص بشه و این درست همون هدفیه که نوید و فرشته دارن و میخوان نشون بدن خیلی موارد مهم نیست و سلیقه ای هستش و هنجاری وجود نداره در برخی موضوعات!

navid-fereshteh2

hashiye_va_havashi_1627326654

کمی بیشتر با فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها