|

شیطنت نافرم صبا راد تو ماشین با شوهرش که بَد آقارو کلافید؛ خانوم یه کامیون آرایش کردن!

saba rad shayanews

صبا راد رو همیشه در تکاپوی بیرون رفتن و استوری می بینیم اما اینبار خانوم خانوما با فیلتر خوشگلاسیون روی همسرش تولید محتوا کرد که عجیب بود!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- صبا راد از بازیگرای سینما و تلویزیون نیست که شهرتی اونچنان داشته باشه، اما از مجریان سابق صدا و سیماست که میون مجریان شهرتی اونچنان داره! احتمال اینکه شما هم اسم خانوم خانوما رو به یاد نیارید هست پس بهتره بهتون یادآوری کنیم که یادتونه تو برنامه "به خانه بر می گردیم" قسمت آشپزی خیلی محبوب بود؟ خب قطعا صدای باحال و جذاب صبا بانو هم اومده به گوشتون که خانوم مجری خیلی از مامانارو با اجرای خوبش میکشوند پای برنامه. بله ایشون صبا راد هستند که حالا تبدیل شده به بلاگری تمام عیار و همه فن حریف! صبا راد چند سالی میشه که بیخیال تلویزیونه و از این شغل بای بای کرده! اما اگه فکر می کنید خانوم خانوما شده خونه دار، سخت در اشتباهید چرا که صبا راد خیلی وقته به بلاگری در اینستاگرم های های داده و حالا میشه گفت مِن جمله فعالان بترکون در این فاز می باشد که بیست چهاری استوری میذاره!!

Untitled (2)

وقتی صبا راد با شیطنت شوهر جانِ خوش صدا رو کلافه میکنه!

البته که قطعا بیست چهاری نیست و این جمله یک اصلاح بود که مفهوم اکتیو بودن بیش از اندازه وی رو میرسونه. صبا راد قبلنا با استایل اتو کشیده و باحجاب دیده میشد اما خب حالا می بینیم که خانوم خانوما از وقتی یه مهارجرت ریز به ترکیه داشتن و برگشتن، حسابی تغییر ظاهر دادن و حالا صبا راد گاهی اونچنان پیش میره که صدای فالووراشم در میاره که این جا ایرانه نه بالیوود!

اما صبا راد در این راه بلاگری که لوس بای های بسیاری لازمَشه، یه همراه پر و پا قرص هم دره که انگاری همه جوره پشتیبان رفتار های خانوم خنوماست. مانی رهنما همدم و همراه صبا راه می باشد که برای ازدواج دومش این مجریه سابق رو انتخاب کرد و حالا لایف استایل باحالی دارند.

وقتی صبا راد میخواد زیاد آرایش کنه نه زیبا!

همونطور که دیدین مانی رهنما پایه که هیچ، چهارپایه خانومشه و حتی در برخی موارد با صبا راد همراه میشه تا استوری های لوسی هم بسازند!! صبا راد که به شدت از معتادین فیلتر های اینستاگرامیه، اینبار رو آقاشون این حرکتو زد و مثلا تولید محتوا کرد! بله درسته صبا خانوم با همین موارد پیش پا افتاده تولید محتوا دارند و از هیچ چیز مفید خاصی عکس و ویدیو نمیذارن مگه اینکه گاهی کمی آشپزی داشته باشه چون دست پختش معرکس! 

صبا راد با وجود اینکه چهره ای عملی و غیر نچرالی داره، اما ظاهرا همچنان با فیسش کنار نیومده و یه جورایی تا فیلتر نباشه جلو دوربین بیا نیست، حتی تو عکسایی که با دوربین عقب گرفته میشن!! در ادامه تصاویری از میکاپ عجیب و نه چندان جذاب صبا بانو مشاهده می کنید که مورد انتقاد قرار گرفتن که صبا فقط میخواد زیاد میکاپ کنه نه زیبا!

unknown_276023537_4598285603608963_2738736189322339015_n

اینستا بازیِ صبا راد منجر به طلاق دومش میشه؟

صبا راد با همین روند حالا بیش از 850 هزار دنبال کننده داره و اصول این چهره های اینستایی اینه که معمولا پست کم میذارن اما تا دلتون بخواد استوری منتشر میکنن که بهش میگن استوری مورچه ای! حالا یعنی چی؟ یعنی اونقدری استوری میذارن که بالای صفحه دونه های استوری زیاد میشه و ریز، به مانند مورچه!!

صبا راد تا به حال دو بار ازدواج کرده که هر دو شخص هم اهل هنر و شناخته شده هستند. همسر اول خانوم خانوما هم به مانند خودشون مجری بود و شوهر دوم و حال حاضرشونم که مانی رهنما خواننده ایرانی هستش. مانی خان یه پایه اساسی برای لایف استایل صبا راد هستش که البته خب قطعا خوبیاشون رو تو اینستا نشون میدن و نمیاد جنگ و جدال رو به اشتراک بزاره اما انگاری اون مثل کبوتر با کبوتر باز با باز در رابطه با این زوج صدق میکنه و امیدواریم دو روز دیگه خبر طلاق اونهارو هم نشویم چرا که میدونید این روزا طلاق بازی میون چهره های مشهور و بلاگر مثل آب خوردددن شده!

sabarad.official_s+instagram+2023-2-26+story+(1)

البته که صبا راد برای این حرکت و نوع زندگی هدف خاصی داره و اونهم چیزی نیست جز اینکه خانوم خانوما از این راه به شدت درامد داره و هر لحظه که فکر کردید صبا راد داره نصیحت میکنه یا از محصولی راضیه و ... بدونید بی شک پشت بندش معرفی و تبلیغ داره! اونهم در تعدادی بالا و درآمدی نجومی!

AndroidOnlineNewsImage+(3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها