|

دنده عقب عجیب غریب سن بهاره رهنما با استایل پلنگی؛ خواهرش تو خوشگلاسیون همدست خداس!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر مشهور ایرانیه که این روزا آپدیتی جدید از خود نشون داد و با ظاهری نه چندان متعرف پیداش شد!!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر مشهور و سابقه دار ایرانیه که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز حضور داره. شاید واژه سابقه دار چندان جالب نباشه که در این رابطه باید گفت بهاره رهنما مِن جله هنرمندانی می باشد که کارنامه کاری پر باری داره و تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و در هر سه گزینه تلویزیون و سینما و شبکه خانگی حضور داشته است. بهاره رهنما از سن و سال جوانی شروع به کار کرد و تا به اینجا که میانسال شده، اما با ظاهری جوان چرا که از یه تایمی به بعد ظاهرش رو حسابی با ترند روز آورد جلو و نه تنها سنش نرفت جلو بلکه به عقب نیز برگشت!

اما میشه گفت بهاره رهنما یکی از هنرمندانی محسوب میشه که بعد از کمرنگ شدن تو بازیگری به شدت تغییر کرد! البته که انسان کلا تغییر پذیره و هر چند سال یکبار آپدیتی جدید از خود رو میکنه، اما ظاهرا برخی هستند به مانند بهاره بانو که تغیراتشون همراه میشه با رنگ عوض کردن! یعنی چی؟ یعنی مثلا خانوم خانوما طوری ظاهرشون یه سبک دیگه شده که با چند سال پیشش زمین تا آسمون فرق داره و جالبم اینجاست که بهاره رهنما حتی همین چند ماه پیشم این مدلی نبود و ظاهرا به روز رسانیه این بازیگر زن چند صباحی بیشتر نیست! در ادامه جدیدترین پست وی را مشاهده می کنید که با ظاهر جدید می باشد.

unknown_340675266_990612452298719_8297408347562034396_n

وقتی بهاره رهنما شروع میکنه به گِله کردن!

بهاره رهنما حالا 3 ساله است که در هیچ فیلمی سینمایی ای نقش نداشته و دوری از تلویزیون نیز وارد سال چهارم می شود. بهاره رهنما دلیلی برای دوری اش از بازیگری مطرح نکرده است. اما به نظر می رسد که مشکلات شخصی او دلیل این فاصله بوده است. البته تو این چند سال بهاره رهنما بیکار نبوده و خیلی جدی چسبید به اینستاگرام و فعالیت های مختلفی هم داشت.او که یک سال است کمپین زنان مستقل را راه اندازی کرده است اکنون از اطرافیان اش گله کرده و نوشته است:

این روزا عجیب به این فکر میکنم که همه ما یه بخشی از وجودمون می خواد زندگی کنه. می خواد تلاش کنه، می خواد کم نیاره، می خواد خوش بین باشه، انرژی مثبت بده، قشنگیارو ببینه…ولی یه بخشی از جامعه و فشارهای اطرافیان همیشه میخواد بگه به این سادگیا نیست؛ نمیتونی، نمیشه، الکی داری زور میزنی، تلاشت بیهوده است و…فراموش نکن همه چیز وقتی شروع میشه که ما نیتش رو میکنیم وما قلبا تصمیم میگریم که برای چیزی که میخوایم تلاش کنیم…مهم نیست چقدر آروم پیشرفت کنی یا چقدر حتی نزدیکترین ادما سعی کنن عقبت بیندازن، مهم فقط اینه: تو هنوز از خیلى ها که تلاش نمى کنن جلوترى!و این خودش یعنی پیشرفت

bahare-rahnama-vaghtesobh-3

وقتی بهاره رهنما گره روسریشو شل کرده ناجور!

احتمالا اگه از دنبال کنندگان بازیگران بوده باشید میدونید که بهار رهنما بعد از طلاق دومش یه مدت به شدت سمت و سوی نامتعارفی در استایل رو پیش گرفته بود و بعد یهو باحجاب شد، اما با لباس هایی نه چندان متعارف، به طوری که حتی یک تار مو از این بایگر زن نمی دیدن! اما حالا دوباره بهاره رهنما انگاری گره روسری رو شل کرده که هیچ، به دوران عجیب پوشیش هم داره برمیگرده اما خب چون خیلی بده که یهوووو ول کنه، یواش و مِلو این حرکت رو انجام میده!

مثل تصویر اولی!!

unknown_278714769_5030803927005453_9106874896164321572_n

وقتی بهاره رهنما پیش خواهرش صفای اساسی به فیسش میده!

بهاره رهنما در رابطه با خونوادش بارها و بارها صحبت کرده. خانوم بازیگر که هر بار از تک به تک اعضای هم خونِش هزارات تعریف و تمجید داره، کاربران رو حسابی متعجب میسازه چرا که بهاره رهنما برادرش رو پروفسور خطاب میکنه، خواهرش رو بهترین میکاپ آرتیست و برادر زادش رو هم از دانشمندا میدونه! احتمالا فقط خانوم بازیگر و دخترشون در راستای خاصی فیلسوف نشده اند!!

مریم رهنما به گفته بهاره بانو آبجی کوچیکه هستش و این در حالیه که قبلنا بهاره رهنما گفته بود تنها یک خواهر داره به نام بهانه! اما چند وقتی میشه که از خواهری دیگر به نام مریم رهنما رونمایی شده که سالن زیبایی داره و از طریق ارتباط با بازیگران خودش و سالنش رو به شهرت رسوند. در ادامه ابتدا تصویر درمانده و خسته از بهاره رهنما مشاهده می کنید که با فیلتر جمع و جورش کرد.

Untitled

campec.ir_336456490_124876050545397_397277315324007615_n

جولون بهاره رهنما با پیرسینگ و استایل پلنگی!

بهاره رهنما که اصولا علاقه زیادی به ویدیو گرفتن از خود و چهره اش داره، اینبار با ظاهری مثل همیشه شلوغ در رابطه با نمایش جدید گلاب آدینه صحبت هایی کرد. اما جالبه که در کامنت ها نظرات بیشتر حول محور ظاهر خود بهاره رهنما بود و چندان سخنی از خانوم آدینه و کارشون نبود. یکی به پیرسینگ ابروی بهاره رهنما گیر میداد و دیگری به انگشتری که هی فاخرانه نشون میده و بعد یهم به ژل لب و خلاصه حجابی که برای بهار فقط در ربطه با مو هستش گیر داد!

خواهر خانومی که همدست خداست تو خوشگل کردنه آدما!

اما راستش رو بخوایم بگیم اینطور که به نظر میاد و مریم رهنما نشون میده، واقعا دست خوبی بر آتش داره. مریم رهنما سبکی خاص برای خود انتخاب کرده که سبک مورد علاقشه! حالا چه سبکی؟ دیدین این روزا مدل آرایش اروپایی و نچرال و نود خیلی ترند شده؟ مریم رهنما اصلا این مدلی نیست و تو همه میکاپ هایی که داشته سبک غلیظ و رنگ دار رو نشون داده!

مریم بانو با آرایش بازیگران زن خودش رو مطرح کرد و به شهرت رسوند. حالا هم که مثل بنز همچون خواهر جانش پول پارو میکنه! در ادامه تصویری از مریم رهنما در کنار نیلوفر شهیدی مشاهده می کنید.

22H5mtJ9v1UM

و اما تصویری از بهاره رهنما تو دوران اوج با حجابیش!

بهاره+رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها