|

مریم مومن با نیوفیس پرفیلترش چه زیر و زبر شده؛ استایل زدنای فضااایی خانوم چه دیدنیه!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر جذابیه که این روزا تو کار و بارش کمرنگ شده اما با گفتگوهایی که داره هی پشت بند هم بولد میشه و پررنگ در فضای مجازی!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما خب کاملا شناخته شده هستش چرا که در سریال هایی دیدنی و درست حسابی ایفای نقش داشته. جالبه که بدونید مریم مومن اولین بار با بازی در سریال "بانوی عمارت" بود که دیده شد و در جا به مشهوریت رسید. خانوم خانوما که در این کار سن و سال به شدت پایینی داشتند و تنها 19 ساله بودند، اما به خوبی از پس کار براومدن و اولین کاراکتر مهم زندیگشون رو به بهترین نحو ممکن به تصویر کشیدند. مریم مومن اتفاقا در این کار نقشی شاخ هم داشت و کاراکتر فخر الزمان رو ایفا کرد که در نوع خود برای اولین سابقه کاری در کارنامه کاری، میتونه سنگین باشه و بزرگتر از سن و سالش! اما مریم مومن به خوبی شخصیت فخری بانو رو به واقعیت تبدیل کرد.

unknown_290174601_3309599949273900_8341649713541707830_n

رونمایی مریم مومن از فیس پر فیلترش!

مریم مومن همونطور که دیدین حتی با دوربین پشت گوشی هم فیلتر میزاره رو خودش و جوری که به طور کامل چهرش رو مود عنایت خوشگلاسیون قرار بده، اعتماد به نفسی عجیب میگیره.

البته که این روزا با وجود این فیلترای خوشگل و پلنگ کُن بسیاری از بانوان ما در سنین مختلف با اعتماد به نفس کمی مواجه شدن و تا فیلتره نباشه نمیاد جلو دوربین، اما خب یک بازیگر دیگه نباید تا به این میزان وابسته باشه چرا که مخاطب خانوم بازیگر رو در تلویزیون با چهره اصلیش میخواد ببینه و می بینه، نه فیسی که شده یه فیس دیگه!!

مریم-مومن-2

وقتی مریم مومن پسرارو کتک میزنه جدی و واقعی!

اما مریم مومن حالا به مانند همه بازیگران به نام، اسم و رسم خاص خودش رو داره. مریم بانو که بعد از شهرت در مصاحبه های مختلفی دعوت شد و حضور پیدا کرد، اینتبار در برنامه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی صحبت های داشت که باعث ترسیدن حامد خان شد!

جالبه که اصلا این حرف ها به چهره ساده و آروم مریم مومن نمیاد اما انگاری آدمارو از رو ظاهرشون نباید تشخیص داد و قضاوت کرد چون یهو می بینید مثل مریم مومن خشن از آب در میاد!

شرایط روحی عجیبی که مریم مومن گذروند!

اما از این ها گذشته مریم مومن در کودکی شرایط نه چندان راحتی رو گذونده. البته که قطعا این شرایط تنها برای مریم بانو نبوده و بازیگران بسیاری هستند که اینچنین ممکنه بوده باشند اما مریم مومن در گفتگو اونقدری در این رابطه غلیظ صحبت کرده که بارها مورد توجه قرار گرفته. 

مریم مومن به گفته خود در 9 سالگی یک شبه بزرگ شده! چرا که مادر و پدرش زمانی که خانوم بازیگر سن و سالی کم داشت از هم جدا شدند و طلاق گرفتند، به همین علت روحیه این خانوم کوچولو هم به شدت آسیب دید و از اون پس تصمیم گرفت تا پشت مادرش باشه و ازش مراقبت کنه. 

unknown_280036211_675650870164891_1169651744880047248_n

unknown_280050654_416075969940350_5417731864893002208_n

استایل زدنای فضایی مریم مومن که فقط خودش پسنده!

قطعا برای یک بایگر به خصوص بانوان استایل خیلی خیلی مهمه. شاید باورتون نشه اما استایل و ظاهر و لباس پوشین اونها درست به میزان استعدادی که از خود نشون میدن و تواناییشون رو میریزن رو داریه، داشتن استایل درست حسابی هم در شهرت و محبو.بیتشون تاثیر گذاره.

جالبه که همشونم به محض ورود به این عرصه فاز و نول خاص بودن میگیرن جوری که انگاری بااااید متفاوت از افراد معمولی لباس بپوشن و اصلا اگه عادی باشه گیم اور میشن!!

مریم مومن نیز به شدت تو این راه و روند در تلاشه و خانوم بازیگر رو گاهی حتی با ظواهری می بینیم که از خود بازیگرا هم جلو زده و از شدت خاص بودن رو به عجیبی و گاهی زشتی میره! مریم مومن چندان تیپای همه پسندی نداره و جوریه که انگاری فقط خودش بپسنده کافیه! در ادامه نمونه هایی از لباس پوشیدن خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که جالب هستند.

campec.ir_1640373772_4

استایل+مریم+مومن

مریم+مومن

دَدی مریم مومن که خانوم شیفتشه

همونطور که در ابدای متن شااره شد مریم مومن به گفته خودش در کودکی زندگی چندان جالبی نداشته و مریم بانو بر این عقیدس که تو این سن یک شبه بزرگ شده و از اون به بعد خیلی هم مراقب مادرش بوده و چندان حال روحی درست درمونی نداشته!

مریم مومن بیشتر از این در رابطه با مادر و پدرش صحبتی نکرد و در صفحه اینستاگرامش هم همیشه این تنها خودشه که دیده میشه و کاری به کار کسی نداره که مثلا بخواد از خونواده بزاره و یا با دوستان خیلی عکس و فیلم منتشر کنه! اما اینبار خانوم بازیگر تصویر رو به اشتراک گذاشت که در کنار پدرشه

maryam.momen_s+instagram+2023-2-25+story

کمی بیشتر درباره مریم مومن و شرطش واسه ازدواج

مریم مومن متولد سال 1377 است و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید. مریم مومن زمانی که پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو سوالی درباره شرط ازدواج از او پرسید، پاسخ جالبی را داد. او تنها شرط ازدواج را دوست داشتن اعلام کرد.

این پاسخ برای همه باعث تعجب شد که چرا این خانوم بازیگر مطرح سریال بانوی عمارت تنها شرطش برای ازدواج چنین چیزی است. شاید میتوان گفت مریم مومن چون خودش در کودکی چنین ضربه ای خورده باعث شده تا اولویت ازدواج و زندگی رو عشق و دوست داشتن بدونه. 

جدیدترین-عکس-مریم-مومن-بازیگر-جوان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرداست موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها