|

تیپ ناناز نیوشا ضیغمی که لباس دُخیشو پوشید دهن وا کُن؛ جلف بازی خانوم که بگه چاق نیست!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور ایرانیه که هر چند وقت یکبار در شغلی جدید دیده میشه و اینبار هم خانوم بازیگر به فکر لاغر کردن بقیه افتاد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیوشا ضیغمی همیشه از بازیگرای ملوس و باحال ایرانی بوده که تجربه بازی در  سریال های تبلویزیونی رو هم داشت و به مانند برخی از بازیگران مثل خانوم ترانه علیدوستی نبود که با بهانه های مختلف این رسانه رو بپیچونه و تنها شبکه خانگی و سینمای پرررر پول انتخابش باشه! نیوشا ضیغمی اما اولین بار با بازی در سریال "در چشم باد" بود که دیده شد و با فیلم "اخراجی ها" به شهرت رسید و با چهره ظریف و داف طوری که داشت حسابی مورد توجه قرار گرفت. اما گذشت و گذشت تا اینکه نیوشا خانوم اون سن و سال دخترونه بودنش گذشت و شد بانویی سن دار با چهره ای پخته تر که حالا اون دخترونه بودنه درش کم شده و با توجه به اینکه در این چند سال اخیر نیوشا ضیغمی به شدت اضافه وزن هم پیدا کرد حالا ظاهری متفاوت از قبلش داره و داف بودنه هم کم کم ریزش پیدا کرد. نیوشا ضیغمی این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما در عوض خانوم خانوما در مشاغل دیگر به شدت اکتیو هستند و رو به درآمد! مثلا در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید .

شغل جدید نیوشا ضیغمی که شریک شده درست حسابی!

نیوشا ضیغمی این ویدیو رو به عنوان آخرین پستش تازگیا منشر نموده که کپشنی با توضیحات کامل نیز داشت. خانوم خانوما در ادامه این پست نوشت:

با احترام و افتخار
با پیشرفته ترین متدها و دستگاههای تناسب اندام در خدمت شما عزیزان هستیم
در مرکز تخصصی تناسب اندام دکتر شیرین

تخفیف عیدانه محدود ،فقط وفقط به مدت ده روز از اسفندگان ،درکلینیک تخصصی 

لاغری،پوست ‌وزیبایی مشترک دکترشیرین حسینی و. نیوشا ضیغمی

unknown_303834579_775033506955665_6825120704357063806_n

عشق آتشین شوهر نیوشا ضیغمی که روش آب یخ ریختن!

نیوشا ضیغمی اواخر دهه هشتاد بود که ازدواج کرد. خانوم بازیگر تا پیش از فیلم "پرتقال خونی" مجرد بود اما انگار آتیش عشق همسر جان اونقدری تند بود که اومد و شد سرمایه گذار یکی از فیلم هایی که نیوشا بانو درش بازیگر بود تا بلکه بتونه به خانوم خانوما نزدیک بشه  و ازش خواستگاری کنه. آرش پولادخان فرد مورد نظر می باشد که به خواستش رسید و تونست با این چهرع بره زیر یک سقف اما انگاری چند صباحی میشه که حرف و حدیث هایی در رابطه با طلاق نیوشا ضیغمی زده میشه و این در حالیه که هنوز خانوم بازیگر به طور قطعی و مستقیم تایید نکرده اما خب تکذیبی هم در کار نموده.

در ادامه نیوشا ضیغمی رو می بینید در کنار دخترش لنا پولادخان که ثمر عشق این زوج بود و حالا ظاهرا باید با مادر و پدری جدا از هم بزرگ بشه! لنا خانوم دختری به شدت حساسه که در رفاهی کامل زندگی کرده.

campec.ir_s instagram 2023-4-13 story (1)

وقتی نیوشا ضیغمی وزن خودش سر به فلک کشیده و به فکر کم کردن وزن دیگرانه!

اما در ابتدای متن گفتیم نیوشا ضیغمی در مشاغلی دیگر دیده میشه! خب قطعا شریک بودن در سالن زیبایی و لاغر کردن میشه یک شغل که البته این هم دارای شک و شبه های هستش چرا که بسیاری از کاربران تو کامنتا به این موضوع اشاره نمودند که نیوشا ضیغمی که خودش کلینیک کاهش وزن زده چرا پس خودش تا به این اندازه افزایش وزن داره و کایر برای خودش میکنه؟!

وقتی نیوشا ضیغمی خودش استایل نداره و به فکر استایل دیگرانه!

جدا از این ها نیوشا بانو مدتها پیش پیجی با عنوان نیوشا استایل معرفی کرد ک درش چند پستی منتشر شده. نیوشا ضیغمی به گفته خود سه سالی میشه که قصد این رو داره تا طراحی های ایرانی کنه  استایل بانوان ایرانی رو تغییر بده! اما ظاهرا همش حرف بود چرا که تا به حال موردی از پیشرفت این بازیگر در این زمینه و گفته هاش دیده نشده!

unknown_327834763_882552236050483_9112519711463997904_n

وقتی نیوشا ضیغمی لباس دخترشو پوشیده! آخه یونیکووورن؟

این بازیگر مشهور یک تیر ماهی است و ماه ها پیش وارد سن و سالی جدید شده. شاید چندان بهش نیاد شاید هم بهش بیاد ولی نیوشا ضیغمی 42 ساله شد! در ادامه تصاویری از خانوم بازیگر مشاهه می کنید که براشون جشن تولد گرفتن و ایشون هم با مانتوی خط خطی و یونیکورنیشون تشریف بردند که در نوع خود با این سن جالب بود.

f

unknown_293573363_159029566700256_7488234532052256749_n

آشنایی نیوشا ضیمی با همسرش و وضع مالی سطح معمولی در حد تریلیارد !!!

نیوشا سال 1389 با آرش پولادخان ازدواج کرد. آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

نیوشا ضیغمی وضعیت مالی بسیار خوبی دارد ولی خودش همیشه در مصاحبه ها تاکید دارد که وضعیت زندگی آنها خیلی معمولی است و در حد مردم و در خانواده ای بسیار ساده زیست به دنیا آمده است و هرچه اموال دارد خودش کار کرده و به دست آورده است.

6470_2

1642023694-parsnaz-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شهرام ارسالی در

    قیافه مصنوعی نیوشا ضیغمی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها