|

تیکه خصوصی و لاکچری که "صبا راد" از خونه زندگیش رو کرد؛ خوشمزه جاتش مغزو مست میکنه!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق تلویزیون می باشد که حالا شغلی به نام روزمرگی داره و اینبار هم از وسایل خونش به مانند موزه عکسای کرد و مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- صبا راد مِن جمله مجریانی می باشد گه با وجود اینکه خیلی وقته از شغلش زده بیرون و دیگه کاری به کار تلویزیون و صدا و سیما نداره، اما همچنان شهرتی شاخدار و بولد شده داره که قطعا هیچ کدوم از مجریان خانوم اینچنین دیده شده نیستند! حالا چرا؟ چون صبا راد باز هم از معدود مجریان است اما اینبار در فضای مجازی و ساخت جنجالات! صبا راد بعد از خداحافظی از جعبه جادویی زد تو کار بلاگری که البته ابتدا میخواست آموزش آشپزی داسته باشه اما بعد دید نخیییر پول و دیده شدن یه جای دیگست و خانوم خانوما بدجوری باید خطو عوض کنن تا به اونچه که میخوان برسن و این در حالی که حالا صبا راد رو در قالب یک بلاگر می بینیم و هر روز خانوم خانوما بیشتر از روز قبل در حال شکوفایی هستند و تصاویری نامتعارف به اشتراک میذارن.

Untitled

Untitled

صبا راد و روزمرگی که ازش ریالو به دلار درمیاره!

صبا راد حالا نزدیک به 900 هزار دنبال کنده در صفحه اینستاگرامش داره. البته که این چهره به مانند برخی از بلاگرا که کم پست میذارن اما در عوض استوریه که مثل بنز ازشون دیده میشه هستش و گرچه که هر چند ماه یکبار صبا بانو رو تو پستا می بینیم، اما در استوری ها مورچه ای عکس و ویدیو منتشر میکنند.

مورچه ای حالا چیه؟ یعنمی شخص اونقدر استوری میذاره که اون بالای صفحه میشه یه عاااالمه خط ریز مثل مورچه! صبا راد معمولا موضوعیت خاصی هم نداره و کلا همون روزمرگی معمولی که داره رو به اشتراک میذار اب کمی تا قسمتی آب و تاب که گاهی به مذاق کاربر اصلا خوش نمیاد انقدر لوسه! 

unknown_279679229_179392517758847_784717707903480580_n

انواع و اقسام نرخ ها برای دیدن پیج صبا راد!

البته که صبا راد الکی و یِلخی این حرکتو نمیزنه و خانوم خانوما هر روز و هر روز و هررر روز کلی تبلیغات دار که معرفی میکنه و در مقابل پولی نجومی دریافت میکنه. تازه میدونید که این تعرفه های مَن درآوردی قسمتای مختلف هم دارند و اینجوری که اگه بلاگر فقط صحبت کنه یه نرخ داره، اگه توضیح میده با چهره خودش یه نرخ داره و اگر سناریو براش بچینه که اصلا یه نرخ شاخدار داره! همه این ها هم که دونه ای حساب میشن و هر استوری 15 ثانیه ای تک به تک هستند.

مثلا از تولید محتواهایی که صبا را خیلی ازش استفاده می کنه نشون دادن خونشونه و هربار از تیک ای از خونه زندگیش عکس میذاره و از اونجایی هم که لایف استایلی لوکس و پولدار طور داره، این تصاویر مورد توجه قرار میگیره. اما بادی سوال کرد نشون دادن مبل و پرده هم شد تولید محتوا؟ اگه این خونه رو نداشتید میخواستی از چه چیز استوری بذارید در حالی که پیجشتون هیچ موضوعی جز تبلیغات و نشنون دادن چهرتون با هزار فیلتر نداره!!!

sabarad.official_s instagram 2023-4-13 story

هونطور هم که مشاهده کردین جمله ای فلسفی تنگ کار خورده میشه تا نشون بده فرد مورد نظر تا به چه اندازه ذهنیتی خوب داره و همچی بر وفق مرادشه!

sabarad.official_s+instagram+2023-1-23+story+(1)

خوشمزه جات فاخر صبا راد

صبا راد این روزا اما یه مدل دیگه دیده میشه که خب اگه تنها در تلویزیون خانوم مجری دیده باشید احتمالا حالا به اینستاش سر بزنید برق ازسرتون بپره چرا که این چهره حتی مدتی هم مهاجرت به ترکیه کرد اما دید ای دل غافل ایران باید میمومد و از اونجایی هم که خروجش با ریحانه پارسا و جنجالات پویان مختاری و قمار بازان یکی شد ترسید با این حواشی قاطی بشه و خلاصه اینکه برگشت. صبا راد این روزا با خونه داری و انتشار عکس از خودش پیجش رو میچرخونه و هشتاد درصد استوریا رو هم با تبلیغات پر میکنه و اینجاست که مشخص میشه چجوری مالک خونه شده!! در ادامه استوری غذای خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که خب خیلی هم اهل فخرفروشی هستند!

بیوگرافی صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون می باشد که فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

از فیزیوتراپی تا رادیو

سال 1377 وقتی 18 ساله و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود در یک مرکز فیزیوتراپی کار می کرد که محل رفت و آمد چهرها و آدم های مشهوری بود.

جنجال روزه خواری

تیر ماه 94 بود که در برنامه به خانه بر می گردیم در بخش آشپزی بعد از آماده شدن غذا از آشپز خواست مزه غذا را امتحان کند. او که متوجه نبود ماه رمضان هست شروع به تست غذا و روزه خواری در آنتن زنده کرد. کارگردان که متوجه اشتباه مجری شده بود سریعا دوربین را به سمت دیگری سوئیچ کرد اما تصاویر و فیلم این سوتی به شدت در فضای مجازی سوژه شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    مجری با سابقه صداوسیما مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها