|

وقتی نامزد سن نوح زندگی ریحانه پارسا رو زیر و زبر میکنه؛ خانوم چه فازش گُنگه!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا به تازگی پستی منتشر کرد که نشون میده خانوم به صرافت افتاده اشتباهات گذشته اش رو پاک کنه البته نه مجانی و با کلی پول گرفتن!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ریحانه پارسا تو ایران بازیگر جذابی بود و خیلی زود تونست هم معروف بشه و هم محبوب! خانوم بازیگر اما انگار آمدم یه جا موندن نبود و هنوز یک سال از شهرت و اسم و رسم دار شدنش نگذشته بود که سودای مهاجت زد به سرش. البته تو این یک سال از پدر تا رفتن طعم زندگی مشترک رو هم چشید و مدتی با مهدی کوشکی زندگی کرد. زندگی که طبق گفته خودش ازدواج سفید بود و خبری از غقد رسمی و قانونی نبود و ریحانه با کوشکی بود تا از نگاه های مردان ناپاک در امان باشه! کوشکی اما گفته بود ازدواجش با ریحانه پارسا شرعی بود و پدرش برای اون ها صیغه محرمیت خونده بود.

به هر روی هر چه بود ریحانه پارسا در ایران نماند و حالا در ترکیه است. تو ماه های ابتدایی مهاجرت اوضاع و احوال برای خانوم بازیگر خیلی خب نبود و غم غربت و تنهایی از یک طرف و تموم شدن پول و پس انداز حسابی خانوم رو به چالش کشید!

5fa25060dcb8a

وقتی ریحانه پارسا تتو منشوریش رو پاک میکنه

ریحانه پارسا اهل تتو زدنه و رو دست و گردنش چندتایی تتو و خالکوبی داره که البته تتویی که رو پنجه دستش زده یه حرف زشته و مربوط به اون زمانی میشه که حال روحی خانوم بازیگر خوب نبود و حتی شایعه شده بود ریحانه خودکشی کرده! اما حالا که قدری اوضاع و احوال ریحانه خوب شده و زندگی روی خوش خودش رو بهش نشون داده ریحانه انگار درصدد پاک کردن گذشته است و برای همین رفت پیش یه دکتر پوست ایرانی تو استانبول و سعی کرد اون کلمه زشت رو از رو دستش پاک کنه!

البته احتمالاً ریحانه خانوم با یک تیر چندتا نشون رو زده یعنی اینکه هم رفته پیش دکتر زیبایی و تتوش رو پاک کرده و هم برای دکی جان تو پیج 3 میلیونیش تبلیغ کرده و احتمالاً یه پول خوبی هم زده به جیب مبارک!

وقتی ریحانه و مامیش حسابی باهم چِفت شدن!

ریحانه پارسا پارسا چند سالی بود که با پدر و مادرش حسابی کارد و پنیر بود و به قول قدیمی ها سایه اونا رو هم با تیر میزد اما حالا احتمالاً به واسطه نامزدش آقا میلاد با بابا و مامانش آشتی کرده و بینشون صلح و صفا برقرار شده. البته این رو هم بگیم که پدر و مادر ریحانه پارسا از هم طلاق گرفتن و هر کدوم مجدد ازدواج کردن.

تو این چند ماه اخیر مامان ریحانه یکی دوباری رفت استانبول و هر بار چند هفته پیش دخترش بود و گویا ترکیه حسابی به خانوم مزه کرده چراکه هنوز نیومده و کسی نشناخته شروع کرده به تبلیغ و بلاگری! خانوم خانوما پیجش رو از حالت خصوصی درآوده و داره کم کم با تبلیغ و ویدیوهایی که منتشر میکنه فالووراش رو میبره بالا....

341330882_1274865890119431_69599657330880678_n

فاز عجیب ریحانه پارسا که معلوم نیست چین!

ریحانه پارسا به تازگی تو اینستاگرامش فاز فیلسوف بودن برداشته و خیلی از عکس ها و پستایی که منتشر میکنه معلوم نیست اصلاً چیه و خانوم خانوما بابت منتشر کردنشون چه هدفی داره. آخرین پستی که ریحانه منتشر کرده عکسی تاریک و عجیب از خودشه که تو کپشن نوشت: چه لذتی دارد آغاز! ‌دمیدنِ سحر ‌اولین چمن ‌وقتی که رنگ سبز ‌تقریباً از یاد رفته است.

01

از این مدل عکس های عجیب چندتا دیگه هم تو پیج خانوم بازیگر هست که البته اوج اونا این عکس که ریحانه با چشمانی بسته داره کتاب میخونه و عجیب تر اینکه کتاب رو هم برعکس دست گرفته و این یعنی حتی اگه چشماش باز هم بود نمی تونست درست بخونه! البته قطعاً ریحانه برای این عکس به خصوص مقصد و منظوری داره.

unknown_339968132_187475754072972_6284805193411455252_n

نامزدی سن بالایی که زندگی ریحانه رو حسابی جمع کرد!

ریحانه پارسا در ادامه مسیر تکاملش تو ترکیه به تازگی با یه پسر ایرونی هم گویا نامزد کرده و هر از گاهی سلفی یا عکس های دونفره ای از خودشون منتشر می کنن. تازه ترین عکس دو نفره اون ها البته کمی بحث برانگیز شد و خیلی ها به ریحانه خرده گرفتن که چرا با شخصی نامزد کرده که اینقدر از خودش بزرگتره! طبق ادعای برخی سایت ها و رسانه های اجتماعی نامزد ریحانه 16 سال از خودش بزرگتره که البته این اختلاف سنی تو عکس شون هم تا حدودی قابل مشاهده است.

rey (1)

در خصوص میلاد خدایی نامزد ریحانه پارسا این رو باید بگیم که از وقتی وارد زندگی ریحانه شد کلاً ریحانه پارسا سروسامون گرفت و یه جورایی میشه گفت زندگی ریحانه رو جمع و جور کرد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی