|

مریم مومن و پالتوی چرمی که حسابی سوژه شد؛ شغل عجیب خانوم بازیگر قبل شهرتش!

maryam momen shayanews

مریم مومن که همیشه با استایلی هایی متنوع دیده میشه اینبار در عکسی نیمه و عجیب از ظاهر چرم خود رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مریم مومن بازیگر ساده و آروم ایرانیه که البته این دو مورد گفته شده در ظاهر خانوم بازیگر نیست و حتی در باطن ایشون هم دیده نمیشه، بلکه حسی هستش که این چهره با مخاطب میده. مریم مومن اولین بار با بازی در سریال "بانوی عمارت" بود که دیده و شناخته شد. مریم بانو در این کار و در نقشی فخرالزمان اونقدری خوب بازی داشت که خیبلی زود تونست خودش به اون نقطه اوج برسونه. حالا چرا گفتیم مریم مومن ساده و آروم نیست؟ چون خانوم خانوما در استایل که به شدت قرتی طور هستند و در هیچ یک از آیتما کم نمیذارن، در باطن هم روحیه ای شیطون دارن و با وجود سن بسیار کمی که داشت اما خیلی زود با رفتار و گفتارهایی که داشت خودش رو در این عرصه بزرگ و شگفت انگیز بازیگری جا داد اون هم چه جایی!

مریم مومن این مدلیه که خیلی زیاد عکس انداختن رو دوست داره. خانوم بازیگر با توجه به اینکه البته اقتضای سنشم هست و این روزام ک اینستاگرام به شدت رو روند شهرت ادما تاثیرگذاره، مریم مومن نیز تصاویر بسیار زیادی از خود منتشر میکنه که گاهی بیشتر وقتا مورد توجه قرار میگیره چون ساده نیستن و این چهره همیشه سعی داشته و داره تا با ژست و یا مدل عکاسی و شاید هم نوع استایلش جلب توجهی جالب داشه باشه که در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید. مریم مومن در این تصویر به چه دلیل خدا داند، اما نصفه خودشو استوری کرده و برای فالووراش کلی سوال ایجاد نموده!

maryam.momen_s instagram 2023-4-15 story

وقتی مریم مومن پوست حیوونارو میکنده و میپوشه!

مریم مومن همونطور که دیدین در استایلی براق و چرم هستش. همه ما سبکی رو در ظاهرشمون میپسندیم حتی اگه به دنبال مد و ترند روز هم نباشیم باز دنباله روی جهتی هستم و هر بار در سبکی متفاوت استایل نمیزنیم. شما فکر کن بازیگر هم باشید که دیگه هیچیییی!

به خصوص خانومای بازیگر به شدت اهل بازی با ظاهرشون هستند و از اونجایی که دیگه بعد از شهرت یافتن بر این نظرند از ادمای معمولی جدا شدن، میرن و در راستایی برای خود لباس پوشیدن انتخاب میکنن که متفاوت باشه حتی اگه عجیب در بیاد! مریم مومن دقیقا یکی از همین چهره هاست که به شدت گاهی عجیب دیده میشه. اما در ادامه نمونه استایل دیگر از ظواهر چرم خانوم خانوما مشاهده می کنید ک نشون میده این چهره چقدر به پوست حیوانات علاقمنده!!

maryam.momen_141157767_169420377882327_8542702257432226197_n

مریم+مومن

وقتی مریم مومن زورش به پسرا حسابی میچربیده و کتک میزده!

مریم مومن به گفته خودش یه کودکی سخت اندر سخت داشته جوری که از سن و سال پایین کار کرده و مراقب مادرش بوده. خانوم خانوما که در سن 9 سالگی شاهد جدایی مادر پدرش میشه با حوادث بسیاری تو زندگی مواجه شده اما حالا لایف استایلی مورد علاقه خود برای خود ساخته. مریم مومن که به تازگی در برنامه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی حضور پیدا کرد گفتگویی جالب در راطبه با کتک زدن پسرا داشت! انگاری این جدایی مامی و ددی از مریم بانو یه دختر با روحیه پسرونه ساخته که از خودش حسابی دفاع میکرده کمه هیچ، پسرارو هم مورد عنایت دستش قرار میداده!!

و اما استایل ویبرانت مریم مومن تو جشن تولد شیکش!

استایل ویبرانت یکی از انواع استایلی هستش که با به کار بردن رنگ‌ های شاد و اصطلاحا جیغ توجه دیگران رو جلب می‌ کنه. ترکیب رنگ این استایل به شدت پرانرژیه و همین باعث میشه که شما فردی شاد و پرهیجان به نظر برسید. مثلا مریم مومن در جشن تولد امسالش یک استایل رنگی رنگی و نارنجی راو انتخاب کرده بود و می توان گفت به مانند همیشه ظاهری شیک و فریبنده داشت. جالبه که بدونید این خانوم بازیگر سلیقه بسیار خوبی برای استفاده از هارمونی رنگ ها داره و در این استایل هم با انتخاب رنگ نارنجی، سبز، طوسی و سفید بار دیگر باعث ایجاد یک معجزه زیبا شد!

استایل+مریم+مومن (1)

گفتیم که مریم مومئ علاقمند به سبک های متفاوت هستش که البته همیشه هم این معجزات به سمت و سوی مثبت نمیرن و گاهی اونقدر منفی میشن که با نظرات بسیار منفور کاربران همراهن! مثلا مریم مومن مدتها پیش برای حضور در یکی از مراسمات سینمایی استایلی رو انتخاب کرد که مانتویی عجیب غریب داشت و در حالی که با شلواری پاچه گشاد ترکیب نمود، مورد توجه قرار گرفت. این چهره که هیچ ترسی برای استفاده از تنوعات نداره، نشون داده و ثابت کرده که به شدت جسوره درست به مانند آزاده صمدی اما خب از نوعی دیگر!

استایل+مریم+مومن

بیوگرافی جالب مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مریم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد. در ادامه تصویری هم از تولد خانم بازیگر مشاهده می کنید که این استایل آنقدر ها به تولد نمیاد اما از انجایی که وی عشقِ تفاوت هستند آن را انتخاب نموده است.

Untitled

کار دندانپزشکی در سن پایین

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول بکار بود.

LAT3Wsb6O3oB

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها