|

سلفی قبل انقلابی مامانِ "نیکی کریمی" که خیلی دهن وا کُنه؛ شوهر لوکس و تاجر چی میگه!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر مشهور ایرانیه که همیشه به چهره زیباش شهرت داشته و اینبار هم با یه مقایسه جالب با خودش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- نیکی کریمی همیشه از بازیگرای دوست داشتنی و جذاب برای مخاطبین بوده که البته از طرفی هم برای اهالی سینما جذاب به نظر میاد چرا که برای مخاطب جذابه و در نهایت میتونه برای یک کار سینمایی و یا سریالی اعتبار بخره و در نهایت درآمدی بالا! نیکی کریمی بانویی دهه پنجاهیه که البته لب مرز به دنیا اومده. لب مرز منظور از موقعیت مکانی نیستا، بلکه نیکی بانو دقیقا سال پنجاه متولد شده و حالا سن و سال بالایی نداره اما میانساله و سن و سال کمی هم نداره. نیکی کریمی با این وجود چهره ای شاداب و زیبا برای خود نگ داشته که قطعا درش رازی نهفته و خانوم بازیگر رو تا به این اندازه با طراوت نگ داشته اونهم با وجود اسفاده نکردن از عمل و پروتز و ...!!!

در ادامه ابتدا دو تصویر با فاصله 25 اسل مشاهده می کندی که جالب به نظر میاد و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

Untitled

چشمای رنگی نیکی و داداش جان جذابش به کی رفته؟!

اما نیکی بانو چره ای به کی رفته؟ قطع به یقین میشه گفت به مادرش، چرا که تصویری از جوانی های قبل انقلابی مادر نیکی کریمی منتشر شده که نشون میده ایشون نیز تا به چه اندازه زیبا بودند و چهرتا شبیه به نیکی خانوم.

البته که در حال حاضر خونواده خانوم بازیگر مشهوره ما خارج از ایران زندگی میکنن و خود نیکی بانو هم در رفت و آمد می باشد، اما جالب اینجاست که برادر نیکی کریمی هم به مانند خود نیکی چشمانی رنگی دارد و این در حالیست که مادشون چشم و ابرو مشکی بوده و حتمال میره فرزندان به پدرشون رفته باشند!

unknown_293717228_1304808766720643_2028953105376927115_n

ازدواج نیکی کریمی با آقای تاجر که از همه قایمش کرد! سوالی گستاخانه!

قطعا ازدواج و طلاق چهره های مشهور برای مخاطبین جالب به نظر میاد و اینکه بدونن کی با کی، کی کج و چطور، ازدواج کرده و متاهل هم براشون باحال به نظر میاد. به همین علت بیشتریا میان و تو بیوگرافیشون و یا مصاحبه و گاهی صفحات اینستاگرامش این موضوعات رو بیان میکنن و در رابطش صحبت دارند. اما برخی هم هستند که البته به شدت معدودن، به مانند نیکی کریمی که نمیگن و اصلا پرسیدن سوالی در رابطه با ازدواج رو هم اشتباه میدونن و حرکتی گستاخانه، که خب درد نهایت هم چیزی ازشون کشف نمیشه!

به همین علت از نیکی کریمی چنین مورادی دیده و شنیده نشده بود تا اینکه مشخص شد خانوم بازیگر مطرح سینمای ایران یک بار در زمان جوانی اش ازدواج کرده اما کمتر کسی از این موضوع با خبر بوده. 

همسر نیکی کریمی تاجر معروفی بود که به دلیل ناسازگاری با وی بر سر بازیگری، این زوج خیلی زود کارشون به طلاق کشیده شد. به همین علت بسیاری ازهواداران اصلا خبر ندارند ک نیکی بانو یک ازدواج ناموفق داشته و از ابتدا مجرد نبوده!

unknown_289852019_561061452355647_8911306255980982124_n

چهره هیچ، استایل نیکی کریمی چی میگه!

جدا از این مسائل مشهور بودن و یا بازیگر خوبی بودن اصلا دلیل خوبی نیست که بگیم پس شخص حتما خوشتیپم هست و سلیقش خوبه! مثلا اشاره کردیم که این بانوی دوست داشتنی در مجموع چهره زیبایی داره و از همه مهمتر اینکه دست خورده انسان نیست و تا اونجایی که نشون میده نچراله، مگه اینکه بوتاکسی فیلری چیزی زده باشه اما عمل جراحی خیر!

ولی جدا از چهره، بحث استایل بازیگران نیز هست که نیکی خانوم چندان خوووش تیپ نیست که مثلا هر بار مخاطب با دیدن ظاهرش ذوق کنه. مثلا در ادامه نمونه ای از بدتیپی نیکی خانوم کریمی رو مشاهده می کنید که واقعا انگار وصله پینش کردن! خب خانوم بازیگر چرا آخه؟ شما که زدی رو دست ترانه علیدوستی !!

نیکی+کریمی

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم است.
و یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.
 
وی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین حضور جدی او در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 است. او و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می دانند.
 
unknown_100997114_249160719507081_4469776291137003549_n

تراژدی جالب نیکی کریمی برای جَوون موندش!

اما زیبایی و جذابیت و البته جَوون موندنی که در رابطه با نیکی کریمی گفتیم الکی بدست نیومده و خانوم بازیگر برای این روندشون تراژدی جالبی داره.

نیکی کریمی میگه: برنامه روزانه ای برای ورزش دارم که تحت هیچ شرایطی آن را تغییر نمی دهم حتی روزهایی که سر فیلمبرداری هستم وقتی به خانه می روم ورزش می کنم. بدنسازی و فیتنس جزو برنامه های روزانه من است اما تنیس هم بازی می کنم.

هیچ وقت رژیم تغذیه زیر نظر پزشک نداشتم و خودم سعی می کنم همه چیز را رعایت کنم به هر حال سن و سال که بالاتر می رود نوع تغذیه هم باید تغییر پیدا کند. همه دوست دارند غذا و خوراکی های خوشمزه بخورند اما اگر به اندازه باشد و پرخوری نکنند مشکلی به وجود نمی آورد.

unknown_69891664_117639379369042_787940103381271509_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اسداله یاوری ارسالی در

    سلام
    نیکی کریمی عشقه بخدا
    ی دونس بهترینه خیلی دوسش دارم دیونه وار

  • امیر فروتن ارسالی در

    درود وسپاس به نیکی کریمی
    درود وسپاس به تمام مردم دوست داشتنی ایران عزیز

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها