|

مهمونی باحالی که زنِ شاهرخ استخری واسه دُخیش گرفت تو بلژیک؛ رابطه لانگ دیستنس چی میگه!

sepideh bazmipour shayanews

سپیده بزمی پور همسر شاهره استخری می باشد که حالا با دو تا دختراشون اونور اب زندگی می کنه و برای نبات کوچولو تولدی گرفت جالب و مدل خارجکی!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- شاهرخ استخری از بازیگرای محبوب و مشهور ایرانیه که این روزا تو کار و بارش دیده نمیشه اما تا دلتون بخواد آقای بازیگر رو در اینستاگرام و حواشی فضای مجازی می بینیم. این درحالیه که شاهرخ استخری تا همین چند سال پیش عقایدی متفاوت داشت و نشون داد آدما هر چند سال یکبار نه تنها میتونن عوض بشن بلکه میتونن از این رو به رو بشن و کلا حتی از رو بومم بیوفتن! شاهر استخری قبلنا همون تایمی که تازه اوج شهرت در بازیگری بود، می دیدیم که در گفتگو ها معتقد بود نباید هیچ تصویری از همسرش تو فضای مجازی دیده بشه و حتی به مراسمات سینمایی هم نمیبرد تا مبادا یکی از خانوم خانوماش عکس وفیلم نگیره. اما حالا سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری جوری اینستاگرامو گرفته دست که فقط باید گفت عجیبن غریبا!

سپیده بانو در حال حاضر پیجی با بیش از 1 میلیون دنبال کننده داره چرا که صفحه ای به شدت فعااال داره!! خانوم خانوما که تقریبا از ریز تا درشت و همه چیز خونه و زندگیش رو تو این دایره مجازی میریه و میپاشونه، خیلیا حالا دیگه میشناسنش و به خوبی روی لایف استایل آقای بازیگر واقف هستند. سپیده بزمی پور اما به تازگی همراه با بچها به بلژیک رفته و موندگار شده. شاید بپرسین چرا که خب در جواب باید بگیم چون مادر پدرش اونجا هستند و در بلژیک بزرگ شده و درس خونده می باشد. اما ابتدا تصاویری از تولد دختر کوچیکه این زوج اونور آب مشاهده می کمنید تا ادامه ماجرا.

Untitled

Untitled

Untitled

تولد به سبک بلژیلی واسه دختر کوچیکه آقای بازیگر!

اما جالبه که گفتیم دیگه سپیده بزمی پور شده یکی از فعالان سر سخت اینستاگرامیه که از طریق همسر بازیگر بودن تبدیل به بلاگری تمام عیار شده که تبلیغات بسیاری میگیره و گاهی هم مدل میشه. سپیده بزمی پور درست به مانند آقای استخری چهارتا طبیعی نیست و تا به حال بارها دست برده به صورتش. حالا یبار واسه عمل بینی بوده و بار دیگر واسه بوتاکس و فیلر و ....! سپیده بزمی پور که چندان تو چارچوب خاصی بچهارو قرار نمیده دائم درحال نشون دادن هررر کارشونه و به خصوص از خانوم کوچولوی خونه یعنی نبات که تصویرش رو بالاتر دیدین، استفاده زیادی میبره و همرو یه جورایی شیفته نبات خانوم کرده و خیلیا به خاطر نبات تو پیج موندن.

estakhrifamily_s instagram 2023-4-17 story (1)

بلایی که آرایشگر بلژیکی سر سپیده بزمی پور آورد

چندی پیش برخی رسانه ها و گروهی از کاربران فضای مجازی مدعی شدند که شاهرخ استخری به همراه خانواده اش به بلژیک مهاجرت کرده است. اما او چند هفته پس از این گمانه زنی ها اعلام کرد که در ایران کسب و کار دارد و برای دیدار با خانواده همسرش به بلژیک رفته است.

هر چند بعد هم مشخص شد که شاهرخ استخری میان ایران و بلژیک در رفت و آمد است و خانواده اش در این کشور ساکن شده اند، که خب دیدین در استوری بالایی هم سپیده بزمی پور به سختی دور اشاره نمود. حالا سپیده بزمی پور استوری منتشر کرد و از بلایی که یک آرایشگر بلژیکی سر موهاش آورد نوشت.

156

ناگفته نمونه که برخی از کاربران هم اشاره نمودند مگه میشه مردی خونوادش رو بذاره تو یه کشور دیگه و خودش دائم در حال رفت و امد باشه؟ پس احتمال اینکه شاهرخ استخری تا تقی به توقی خورد خودش رو هم به اونور برسونه و بهانه ای برای مهاجرتش جور کنه، نیز هست!

unknown_274758361_452714216592147_2435965791668707802_n

استفاده نه چندان متعارف همسر شاهرخ استخری از بچهاش!

سپیده بزمی پور ظاهرا تنها جایی که گوشی به دست نیست موقع شب تا صبح خواب خودشه چرا که همونطور که گفتیم از هر کار بچها عکس و فیلم میذاره با توضیحات کااامل که حالا ممکنه خالی بندی هایی هم چاشنی کار شده باشه!

پناه دختر بزرگتر این خانواده هستش که ظاهرا به گفته باباش علاقه زیادی به عکس انداختن نداره اما با این حال تو پیج مامان جانش فَت و فراوونه از عکس های پناه خانوم که انگاری به خواسته خودش نیست! حالا در ادامه پست سپیده بزمی پور رو مشاه ه می کنید که برای ایجاد پست حتی مجبور شد پناه رو سانسور هم کنه اما تولید محتواااش مختل نشه!

Untitled (3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها