|

پولداریه لوکس نفیسه روشن تو شهر بی در و پیکر؛ شده خوشتیپه کافه انقدر به خودش رسیده!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر مشهور ایرانیه که این روزا تو تهران به سر میبره، البته بعد از به بن بست خوردن سالن زیبایی شیکش!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نفیسه روشن همیشه از جمله بازیگرای مشهور و محبوبی بوده که در فیلم و سریال های بسیاری هم ایفای نقش داشته اما خب این مدلی که همیشه و در هر کجا هر چی نقش خوبه داستانه میدن به یه نفر! نفیسه روشن این مدلی بود که همیشه تو کاراکترای مثبت دیده میشد. البته که هستند برخی از بازیگران هم به مانند خانوم رویا نونهالی که تو 99 درصد مواقع بلعکس کاراکترای منفی رو بازی میکنن و همه اینها برمیگرده به چهره و نوع ظاهر بازیگر مورد نظر. البته که یکوقت فکر نکیند نفیسه روشن در واقعیت هم تا به این اندازه مثبت طوره، خیر! بلکه خانوم خانوما شیطنت خاص خودش رو داره و اتفاقا از معدود هنرمندانی هستش که حواشی دست ساز داره! حواشی دست ساز چیا هستند که خب در ادامه حتما با یکی از ناجور تریماش آشنا خواهیم شد اما ازدواج و طباق و گاهی هم رفتارهای خانوم بازیگر مِن جمله جنجالتی هستند که مشخص بود از قصد بودن جهت دیده شدن بیشتر که خب ابه این اتفاقات باید گفت حواشی دست ساز!

unknown_338352210_172593972285674_8690727315822620733_n

سالن خوشگلاسیون نفیسه روشن که به بن بست خورد!

اما جدا از اینها نفیسه روشن همیشه بازیگری دوست داشتنین بود، اون موقع ها که خبری از اینستاگرام و خبرهای عجیب غریب نبود. نفیسه بانو ولی حالا سبکی جدید در لایف استایل خود دارد که کم و بیش در این فضای نامرئی منتشر میکنه و نشون میده چه مدل زندگی رو دوست داره و پیگیرشه!

نفیسه روشن چند ماهی و یا شاید هم بیش از یکسالی میشه که خیلی تو تهران دیده نمیشه و بیشتر در شمال کشور حضور داشت و لوکیشن میزد. حالا چرا؟ چون خانوم خانوما در این شهر جذاب یعنی بابل حضور داشت و سال زیبایی بزرگی با نام خود تاسیس کرده بود تا محلی برای درامد آنچنانی و اسم در کردن وی باشد.

unknown_335688844_198728676135006_5699430808827316902_n

پولداریه نفیسه روشن فقط با یه اَد!

کمی تا قسمتی گذشت و گذشت اما خبری از شلوغ شدن سالن نشد و ظاهرا اونقدذری مراجعه کننده کم بود که نفیسه بانو بیخیال شد. البته که برای این سالن آرایشی نفیسه روشن زحمات زیادی کشید و کلی شیک و خوشگلش کرد اما دست آخر چندان نشونی از مشتری های زیاد نبود!

ناگفته به تازگی این بازیگر دهه شصتیمون استوری از تهران منترش کرد و جوری نوشت که یعنی برگشته به اونجایی که قبل زندگی میکرد! خانوم بازیگر که ظاهرا به بن بست خورده حالا دوباره در تهران به ادامه زندگیش میپردازه اونهم با ثبت لوکیشین ولنجک! یعنی قسمت پولدار نشین تهران!

unknown_341373851_234940809082229_1931481579804366060_n

وقتی نفیسه روشن واسه خوابی که دیده شاهد داره! جان؟ شاهد؟!!

بالاتر در رابطه با حواشی دست ساز خانم بازیگر صحبت کردیم. مثلا یکبار نفیسه خانوم میومد و از عشق و عاشقی جدیدش میگفت! بار دیگر میومد دستای کبود و ضربه دیدش رو نشون میداد و جوری صحبت میکرد که مردم گمانه زنی کنند و دست آخر خانوم بیاد باز با نشون دادن اینکه مثلا عصبانی شده یه جنجال جدید راه مینداخت! باز برمیگشت سراغ همون عشقش و از دست و انگشتر و عاشقانه های همراه با آقای عشق عکس و فیلم میذاشت و ...

در ادامه یکی از سوژه خنده های نفیسه روشن را مشاهده می کنید که برای دیده شدن خانوم خانوما پرت و پلا هم میگن!

و باز هم پولداریه نفیسه روشن با کفتر بازی!

احتمالا شما هم کمتر بازیگری رو دیدین که پولدار نباشه. حالا چرا؟ چون نفیسه روشن تا پیش از اتفاقات جدید کشور که خب بسیاری از هنرمندان یا سکوت کردند و یا از شرایط کشور گفتند و نوشتند، تصاویر بسیاری منتشر میکرد و از طریق اینستاگرام ارتباط مجازی زیادی با کاربرن داشت، البته که ارتباطی نه چندان دوستانه! چرا که خانوم بازیگر اصولا اهل خودنمایی هستند و گاهی ریز به ریز زندگی خود را پهن اینستا میکنند و اگر کاربران هم انتقاد کنند بِهشون بر میخوره و با لحن و کلماتی بسیار تند و ناجور جواب میدهند. نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا متاهل است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها