|

وقتی "صبا راد" سیزده تا عمل کمش بود و لبارو پروتزید کیلویی؛ با کفتر چه دعواش شد ناجور!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق و بلاگر حال حاضری می باشد که هر بار با سوژه ای مورد توجه قرار میگیره و اینبار هم با ژل لبی که به میزان زیاد تزریق کرد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- صبا راد مجری سابق ایرانی می باشد که حالا تبدیل به بلاگری تمام عیار شده و روزانه از سیر تا پیاز زندگیش رو به عنوان تولید محتوا در صفحه اینستاگرامش به اشتراک میذاره. صبا راد اون موقع ها با صدای جذابی که داشت و البته مجری گری خوبش، در برنامه "به خانه بر می گردیم" به شدت هوادار داشت و حتی شده بود یکی از عوامل جذب مخاطب برای این برنامه. اما طولی نکشید که دیدیم صبا راد هم به دسته بانوان مهاجرت کرده پیوسته و ترکیه دیده میشه. صبا راد البته ک در این کشور ترک زبان هم دوامی نیاورد و دوباره بار و بندیل بست و کامبک خورد ایران! حالا می بینیم صبا راد در حالی که به شدت تغییر استایل و ظاهر داده در شغل بلاگری که اتفاقا خیلیم بهش میاد، چرا که اهل فخر فروشی و نشون دادن زار و زندگیه، اکتیو شده و درآمدی بالا دارد.

;v_kh

جدال عجیب صبا راد با کبوتر وقتی میخواد تولید محتوا کنه!

خب برخی هستند که در اینستاگرام با تولید محتوای درست حالا میتونه آموزش باشه، لایف استایل درست باشه و یا شاید هم نشون دادن تکنیک هایی جالب و ... خلاصه هزار جور آیتم جذاب فعالیت کنه. اما برخی هستند به صبا راد که اصلا هیچگونه تواید محتوای درست درمونی ندارند و تنها با نشون دادن هر لحظه خودشون و یا خونشون این حرکت رو میزنن و خب از اونجایی هم که کاربران بسیاری هستند علاقمندن تا ببین خانوم ایکس و ایگرگ چطور لباس میپوشن چطور زندگی داری میکنن و یا چطور رفتاری با شوهرشون دارن و ... این افراد رو فالو میکنن و نتیجش میشه پیجی که صبا راد ساخته و پست و استوری هایی کاملا بی موضوع منتشر میکنه تا بتونه تبلیغات فَت و فراوونی که داره رو معرفی کنه و در نهایت رسیدن به پول! در ادامه نمونه ای از استوری های واقعا با ارررزش این چهره رو مشاهده می کنید.

وقتی صبا راد خیلی به مانی رهنما میاد! اینجویاست که خانوم طلاق گرفته!

واقعا تا به چه اندازه برای شما مهم بود که کبوتر به پنجره خونه صبا راد خورده؟ خانوم خانوما با استفاده از همین مسائل جذب فالوور داره و در آخر صبا رادی که تا مدتی پیش میگفت خونمون رهن هستش حالا میگه صاحب خونه هستیم و با استایل های رنگ وارنگش دل همون دنبال کننده هایی که باعث و بانی پولداریش بودند رو به رنج میاره!

در ادامه می بینیم این چهره رو در حالی که بسیاری از کاربران به لباس جذب خانوم خانما گیر داده بودن و ایشون رو با قبلنا مقایسه کردن که در ازدواج اولش متفاوت تر از حالا بود؛ که خب میگن کبوتر با کبوتر باز با باز  همینه که حالا صبا راد در کنار مانی رهنما مونده چون به هم میان!

unknown_338143500_194889853250235_5620003306338406090_n

ژل لبی که صبا راد کیلویی خالی کرد تو لباش!

اما صبا راد در ادامه تبلیغاتی که انجام داد خودش هم ژل لب زد! این در حالیه که صبا بانو چهره ای نچرال نداره و علاوه بر اینکه بینیش رو عمل کرده و خال صورتش رو برداشته، بوتاکس بسیاری هم انجام داده وبد و حالا هم که ژل لب! خانوم خانوما کی از چهرشون راضی میشن خدا داند! چرا که صبا راد به شدت هم اهل فیلترای اینستاگرامی نیز هستش و با کلی آرایش و فیلتر جلو دوربین اینستاگرام میاد و لا غیر!

بیوگرافی و ازدواج و تولدی عاشقانه با همسر

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

صبا خانوم راد در سال 1392 وقتی که 32 سال داشت با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که البته این زندگی تنها سه سال دوام داشت و به طلاق ختم شد! مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری ، مدتی هم مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری نیز دارد.

اما خانوم مجری در سال 1396 برای بار دوم ازدواج کرد که اینبار با مانی رهنما خواننده معروف بود. البته که قبل از علنی شدن ازدواج این زوج عکس های مشترکی که داشتند منتشر شده بود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها