|

عاشقانه شیرین ساره بیات و شوهرش تو لوکس ترین رستوران؛ با ژست نابی نشون داد چه باکلاسه!

sareh bayat shayanews

ساره بیات از بازیگرای با ابهت و جذاب ایرانیه که یان روزا همراه با همسرش علیرضا افکاری توجه خاصی جلب میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساره بیات بازیگر دوست داشتنی و با ابهت ایرانی می باشد که شروع کارش از دهه هشتاد بود و با بازی در سریال "یک مشت پر عقاب" دیده شد و با فیلم "جدایی نادر از سیمین" شهرت یافت و با سریال شبکه خانگی "عاشقانه" هم منفور گشت و با بازی در فیلم "زرد" دوباره محبوب دلها شد. ساره بیات در این سِیر نشون داد که میتنونه هم کاراکتری پولدار و ناجور رو بازی کنه و هم نقشای فقیر و خوب رو به تصویر بکشه. البته که در واقع و تو لایف استایل واقعیه خانوم خانوما، ساره بیات یه ترکیبی از همه مواردی هستش که گفتیم.

چرا چون ساره بانو یه پولداره شاخه که ناجور نیست و قند دله! البته که ساره بیات قبلتر چهره ای به شدت مغرور شد و نرم شدن این چهره از وقتی شروع شد و ادامه پیدا کرد که ساره بیات هم به جرگه متاهلین پیوست و حالا همسری جذاب دارد. ساره خانوم از وقتی که ازدواج کردن مهربون تر شدن و این موضوع رو میشه هم در ظاهر و هم باطنشون بینم چرا که قبلتر خودش رو در حدی بسیار بالا می دید که کسی به گرد پاشم نمیرسه و همیشه با ژست و میمیک صورت هایی مغرورانه ظاهر میشد. اما در ادامه یک عاشقانه شیرین از وی مشاهده می کنید که همراه با همسر جان به رستورانی لوکس رفته اند.

ساره بیات

وقتی سن و سال برای ساره بیات فقط یه عدده!

علیرضا افکاری موزیسین ایرانی می باشد که اولین ازدواج ساره بیات حسوب میشه. اما آقای داماد سابقه یک ازدواج دیگر رو هم داشته و حتی فرزند نیز دارد. 

ساره بیات یه هنرمند دهه پنجاهیه که ظاهرا سن و سالی برای شوهر کردن در نظر نداشته و صبر کرده تا اونچه که به دلش میشینه انتخاب کنه حتی اگ شخص ازدواجی قبلتر داشته بوده باشه!! قطعا ازدواج و طلاق بازیگران چه آقا و چه خانم برای کاربران مهمه چرا که یه موضوع باحال به نظر میرسه و مخاطب علاقمنده تا بدونه کی با کی رفاه زیر یک سقف و یا چرا از همسرش جدا شده و به همین علت هم ساره بانو در این باب به شدت مورد توجه قرار گرفت.

ساره بیات

ساره بیات نچرال فیسی که خوووب بلده خودش رو زیبا کنه، نه فقط آرایش!

ساره بیات از جمله نچرال فیس های معدود در سینما می باشد که دستی به صورتش نبرده و حتی تا پیش از ازدواجش موهاشم به رنگ طبیعی بود اما در عوض خانوم بازیگر دست خوبی در آرایش کردن داره و میکاپ میکنه کیلو کیو! ساره بیات اصولا حرررفه ای مثل ترلان پروانه میکاپ نمیکنه ولی بلده چجوری به چهره ای زیباتر برسه نه فقط آرایش کرده!! ساره بانو معمولا میون مخاطبین و در فضای عمومی و مراسمات سینمایی با ابهتی بسیار خاص و غروری به عرش رسیده دیده میشه و اصلا بازیگر خاکی ای نیست! ناگفته هم نمونه به مانند مثلا خانوم الناز شاکردوست هم با فیگورای اجق وجق پی دیده شدن نمیگرده و ژست های شدیدا عادی رو خلق میکنه! در ادامه نمونه ای از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید.

Sareh-bayat-13

ساره بیات و خونواده ای که همه رفتن خارج از کشور و ایشون فقط مونده!

همونطور که بالاتر گفتیم ساره بیات در خونواده ای مرفه و همه چی تموم بزرگ شده. خواهر خانوم بازیگر سروین بیات نام دارد که چند سالی میشه با رضا قوچان نژاد فوتبالیست مشهور ازدواج کرده و فرزندی به نام دوران نیز دارند. این زوج خرج از کشور یعنی هلند زندگی میکنن و ساره خانوم بیات هم انگاری اگه بازیگر نبود الان اونور در حال زندگانی بود!

در مجموع خونواده ساره بیات یا خارج از ایران هستند و یا در حال رفت و آمدی بسیار زیاد به ایران و دیگر کشور ها می باشند. مادر بزرگ جذاب ساره نیز ایران لایف استایل نداره و با چهره و ظاهر جالب و خوشمزه ای که برای خود ساخته باعث شد تا فالوورای ساره بیات شیفته مامان بزرگش بشن. در ادامه تصویری از مادربزرگ و مادر و خواهر خانوم بازیگر مشاهده می کنید.

Untitled (5)

bayat01

197695_580

کمی بیشتر با ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

ساره+بیات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها