|

وقتی دُخی جذاب هندی کُپ مردا ریش داره؛ خانوم با این فیس مدلینگه و چه کَت واکی میکنه!

india women has beard shayanews

زن زیبا و جوان هندی با یک اختلال هورمونی عجیب مواجه شد که تمام زندگی اش را دچار تغییر کرد.ماندیپ کائور بدنش مانند مردان مو دارد!

لینک کوتاه کپی شد

ماندیپ کائور گرچه به دلیل درآوردن ریش با طرد شدگی و مشکلات روحی مواجه شد، اما اجازه نداد هنجارهای اجتماعی به او دیکته کند که برای ارزشمند بودن چگونه ظاهری باید داشته باشد و حالا به ریش هایش افتخار می کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزیاتو؛ از ازدواج ماندیپ کائور چند سالی گذشته بود که ظاهرش شروع به تغییراتی اساسی کرد، به گونه ای که روی گونه ها و چانه اش شروع به درآمدن مو کرد. او تا پیش از آن چنین تجربه ای نداشت و مانند هر زن دیگری ظاهری عادی داشت.

این تغییر ناگهانی برای همسر کائور قابل قبول نبود و در نهایت از او جدا شد. کائور که آمادگی این اتفاق را نداشت درگیر یک تلاطم عاطفی شد که به عمیق ترین افسردگی ای انجامید که او در زندگی اش تجربه کرده بود.

258d

وقتی تقلا برای رهایی از ریش ها بی نتیجه ماند!

کائور می گوید سال ها خودش را به خاطر تمام اتفاقی که رخ داده بود سرزنش می کرد. او تلاش کرد از موهای صورتش خلاص شود، اما بعد از همه ی این تلاش ها بالاخره راهی برای پذیرش ظاهر خود پیدا کرد و از آن زمان دیگر موهای صورتش را نمی زند.

او بعد از کمک گرفتن از روانشناس تقریباً فوراً با ظاهر خود کنار آمد و شروع به مراقبت از سلامت روان خود کرد.

کشاورزی در کنار برادرانش به کائور قدرت و روحیه بخشیده است. او حالا ظاهر کاملاً متفاوتی پیدا کرده است؛ ریش خود را به طور کامل بلند کرده و به سرش توربان می بندد. او همچنین با موتورسیکلت در دهکده شان رفت و آمد می کند.

4-02f7d7563fb24a142477f59f0d

ماندیپ کائور در کنار مادر و برادرش

وقتی مردم این زن ریش دار را با مردها اشتباه می گیرند!

با وجود انتشار گسترده ی داستان زندگی اش در اینترنت، بسیاری از مردم هنوز کائور را با مردان اشتباه می گیرند و تازه زمانی متوجه زن بودنش می شوند که شروع به صحبت می کند. با این حال، او با چنین موقعیت هایی با شوخ طبعی برخورد می کند، امری که اعتماد به نفس تازه یافته اش را به خوبی نشان می دهد.

با این حال، بسیاری از زنان همچون کائور از سوی جامعه درک نمی شوند و مورد قضاوت قرار می گیرند. داستان او گواهی است بر قدرت خودپذیری و اهمیت حفظ سلامت روان. کائور با کمک گرفتن از روانشناس توانست ظاهر خود را بپذیرد، امری که می تواند الهام بخش دیگران باشد. همیشه باید به خاطر داشته باشیم که نباید اجازه دهیم هنجارهای اجتماعی ارزش ما را تعیین کنند، خود واقعی مان را بپذیریم و در صورت نیاز کمک بگیریم.

1-010e4455f38d787be2799d6eed

وقتی کائور رکوردار می شود!

او در سپتامبر 2016 به عنوان جوانترین زن جهان که ریش کامل دارد در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد. در مارس 2016، او اولین زن با ریش بود که روی استیج هفته مد لندن راه رفت.

23

beard-woman-15

اما چرا برخی زن ها ریش دار می شوند؟

به رشد موهای ضخیم روی صورت، گردن، سینه یا ران در زنان، پرمویی یا هیرسوتیسم (Hirsutism) گفته می شود. این امر معمولاً ریشه ی هورمونی دارد، گرچه در برخی موارد ممکن است بر اثر مصرف برخی داروها یا مواد رخ دهد. علت این مسأله گاهی میزان بالای هورمون های مردانه (آندروژن ها) در بدن و گاهی هم حساسیت شدید بدن به این هورمون ها است.

گرچه در بسیاری از موارد علت آن به طور کامل روشن نیست. مثلاً بعضی زنان با بالا رفتن سن دچار پرمویی می شوند. برای برخی هم این مسأله مشکل بلندمدت تری است. روش های مختلفی برای کمک به حل این مشکل وجود دارد.

Facial-Hair

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها