|

وقتی مهناز افشار نماشو کرد کُپ خواننده لس آنجلسی؛ تو ویلای لوکس چه تووو فازه!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر مشهور ایرانیه که هر بار با استایل های مختلف دیده میشه و اینبار هم خانوم خانوما در ظاهری ژیگول و دخترونه ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهناز افشار همیشه از چهره های به شدت مشهوری بوده که چه زمان بازیگریش و چه حالا که اونور آب به سر میبره بولد و رو بورس بوده. مهناز افشار چند سالی میشه که بیخیال ایران بودن و موندن شده و حالا خیلی خیلی دور تر از کشورش زندگی میکنه که البته ظاهرا هیچ نارضایتی نداره و حسابی تو عشق و حاله. مهناز افشار تا پیش از رفتنش در این نیز ابهت و شهرت خاصی داشت و یه سینما بود و یه مهناز افشارش!

این چهره اما حالا می بینیم که میون بازیگران ایرانی بیشترین تعداد فالوور رو در صفحه اینستاگرمش داره و حسابی فعاله. مهناز بانو تا زمانی که تو ایران بو به شدت کم حاشیه تر بود و کمتر در دید همگان قرار میگرفت اما حالا خانوم خانوما از جلو چشم اونور برو نیست که نیست. مهناز افشار در این فضای نامرئی مثل بنز عکس از خودش منتشر میکنه و در مجموع لایف استایلی پر جنب و جوش داره که البته در بینشون کار و شغلی دیده نمیشه و همیشه خاصه میشه تو صفا سیتی، به همین علت خیلی از کاربران بر این نظرن مهناز بانو از کجا این میزان دخل رو میبره که انقدر خرج میکنه! در ادامه استایل جدید این چهره رو مشاهده می کنید که تو تعطیلات منتشر کرد.

256

وقتی مهناز افشار یهو استایلش شکوفا میشه و کسی جلو دارش نیست!

مهناز افشار حالا این روزا در آلمان به سر میبره که البته خانوم خانوما لایف استایل بسیار مرفه و حالی به حولی هم دارن اما موضوعی که هست اینه که این هنرمند مشهورمون حال چرا آلمان رو انتخاب کرده؟ چون خانواده همسرش در این کشور زندگی می کنند و دخترش هم باید به آلمان میبرده که این خودش نشون میده مهناز افشار همانند خیلی از بازیگران که تنها ترکیه میتونن برن نیست و حسابی برنامه ریزی قبلی و پوووولش رو داشته. حالا از این ها که بگذریم مهناز افشار تصاویر بسیاری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه که این زیاده خیلیییی زیاده ها! مهناز بانو از اون فعالای دست به گوشیه که حتی خوابم هست باز تو اینستاگرام اکتیوه!! در ادامه نمونه ای از تصاویر خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که از اون مدل آلمانی طوره که البته اوایل این مدلیاشو رو نمیکرد و حالا راحت و آسوده ترینه.

ac-image-Yu1669448379CW

مهناز افشار دو بُعدیه سینما بود که انگاری حیف شد!

مهناز افشار از خوبیاش اینه که دو بُعدیه! حالا یعنی چی؟ یعنی خیلی از بانوان هستند همانند نیکی کریمی که شاید سابقه و توانایی و اعتبار بالایی داشته باشند اما تا میتونن تو یه جهت حرکتت کنن و بازی داشته باشن اما مهناز افشار این مدلیه که نشون داده هم میتونه تو نقشای طنزی همچون "نهنگ عنبر" ایفای نقش داشته باشه و هم در کاراکترای جدی مثل "گیسو"! البته که شاید شما هم بر این نظر باشید که گیسو یه کار به شدت ضعیف بود اما این برمیگرده به کارگردان و نویسنده نه بازیگر!

مهناز افشار در این چند سالی که از ایران رفته هیچ فعالیت هنری و بازیگری نداشته و تنها کاری که کرده این بوده که عکس بگیره و بذاره اینستاگرام!! اصلا شاید به همین دلیل بیکاری هم صفحس به آلبوم هزار جلدی تبدیل شده!

unknown_305873732_136891515722130_4390162078256619266_n

مهناز افشار و خواننده لس آنجلسی که نذاشت دست به فیسش بزنه!

همه ما میدونیم که مهناز افشار شباهت زیادی به خوانده لس آنجلسی یعنی گوگوش داره و این شباهت به قدری بوده و هست که باعث شهرت مهناز افشار درابتدای ورودش به این عرضه شگفت انگیز شد. مهناز افشار اصلا به همین علت هم هیچگاه دستی به صورتش نبرد و با وجود اینکه میتونست با ژل و عمل و پروتز و ... های امروزی که همه خانوما ازش استفاده میکنن، چهرش رو تغییر بده و ترند ترش کنه، اما چنین نکرد تا مبادا شباهتی که داره به این خواننده مشهور از بین نره!

cinema.ketab.iran_1633626745

مهناز افشار اما انگاری خودش هم علاقه وافری به ارتباط با خواننده ها ی اونور آبی داره چرا که بارها با ابی و آرش دیده شده و حتی به خونه زندگی آرش هم رفت و آمد داره. از طرفی هم بارها در کنسرت های گوگوش دیده شده و حضور پیدا کرده. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی