|

وقتی "صبا راد" چهرشو کلا عوض کرد؛ خوشمزه جات فاخرش چی میگه!

saba rad shayanews

صبا راد که اصولا علاقه وافری به نشون دادن خودش در فضای مجازی داره اینبار با سلفی زومی که منتشر کرد از پروتز عجیبش رونمایی داشت.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- صبا راد مجری سابق صدا و سیما و یا بهتر بگیم برنامه "به خانه بر می گردیم" می باشد که صبا این برنامه رو به شهرت رسوند و این برنامه هم صبا راد رو مشهور کرد! صبا بانو یه مدت زیادی در اینم عرصه فعالیت کرد و به عنوان بانویی خوش صدا و اتوکشیده شناخته شد اما درست از وقتی که صبا راد خبر طلاقش به گوش رسید و از تلویزیون خداحافظی رکرد رویی دیگر از خانوم خانوما رونمایی شد.

صبا راد طولی نکشید که سر و صدای ازدواج دومش این بار با مانی رهنما به گوش رسید و تغییر ظاهر خانوم خانوما هم دقیقا از مانی جان رخ داد. حالا گذشته از گذشته صبا راد ، باید بگیم این چهره در حال حاضر همچنان همسر مانی رهنما می باشد و در لایف استایلی بسیار جینگول مستون تر از پیش دیده میشه. صبا راد این روزا صاحب پیجی با بیش از 850 هزار دنبال کننده می باشد که درش فعالیت های بسیاری دارد. البته که این اکتیو بودنه همش برمیگرده به اینکه صبا راد خودش رو در حالات و استایل هایی مختلف نشون میده و کلا سبک پیجش روزمرگی های خودش هستش! مثلا در ادامه مشاهده می کنید خانوم مجری سابق رو در حالی که واسه یه سر بیرون رفتنشم خبر میده! خب این شد تولید محتوا؟!

پروتز عجیب و کیلویی صبا راد که چهرشو کلا به هم ریخت!

صبا راد از طریق تبلیغات درامد داره. درآمدی که باعث شد تا خانوم مجری از صدای خوش خود بگذرد و به تنها چیزی که فکر مکنه پوله و پول!

صبا راد به مانند بسیاری از بلاگر ها از طریق نشون دادن لایف استایل خود جذب مخاطب داره که خب ای مدل زندگی هرچی بیشتر در سوژه های نامتعارف و خوشگلاسیون و عشق و عاشقی و بیرون رفتنای لاکچری باشه، جذب مخاطب بیشتری هم داره که صبا راد رو میشه یکی از قهاران در این زمینه دونست!

صبا راد در مقابل گرفتن هزینه هایی زیاد و گزاف، تو پیجش برای شخص معرفی و تبلیغ میذاره اما جالب اینجاست که خانوم خانوما گاهی خود نیز از این معرفی ها استفاده میکنه و با توجه به اینکه این روزا فیسای عروسکی و پفکی زیاد شده صبا راد هم از قافله عقب نموندو علاوه بر موردی که قبلا رو صورتش پیدا کرده بود، حالا به یک کامیون ژل تو لباسش اومد جلو دوربین و شد سوژه ای برای کاربران.

sabarad.official_s instagram 2023-4-27 story

فخر فروشی صبا راد با غذای هفت رنگی که خورد!

صبا راد اما از اونجایی که همه میدونیم صدای خوبی داره و اصلا خدا بعضی از خانوما و آقایون رو یه جور دیگه ای آفریده تا متفاوت از بقیه صدای دلنواز داشته باشند. صبا راد یکی از اونهاست و از اونجای هم که تو قسمت آشپزی "به خانه بر می گردیم" حضور داشت، خب به طبع دسپخت خوبیم داره!

صبا راد در اینستاگرام نیز گاهی عکس و ویدیوهایی از آشپزی های خونشگیش منتشر میکنه که مورد استقبال قرار میگیرن و گاهیییی خیلی کم، دستورشون رو هم آموزش میده. اما خب نکته اینجاست که خانوم خانوما با نشون دادن غذاهای رنگیش و نشون دادن مبلمان و میز نهارخوی و خلاصه که ریز به ریز خونشون تولید محتوا داره و انتقاد اینجاست که تا به چه اندازه فخر فروشی؟

Untitled

لو رفتن رابطه صبا راد و مانی تو کنسرتی!

اما صبا راد چجوری با آقای خواننده ازدواج کرد؟ صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه‌ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پجواب به او از عشق و دلبستگی گفت. همین موارد بود که باعث کنجکاوی مردم برای دونستن ارتباط اصلی بین این دو شدن که در نهایت مانی رهنما این خبر رو تایید کرد اونهم چه تاییدی!

و اما متن مانی رهنما: تو رو میخوام درست مثل، شبی که ماهشو میخواد

مثه کشتی سرگردون، که بندرگاهشو میخواد، تو رو میخوام مثه خاکی که بیتابه یه بارونه، مثه قلبی که دور از عشق یه دم زنده نمیمونه. مانی رهنما، صبا راد، همسر، عشق، اردیبهشت ۱۳۹۶

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • R ارسالی در

    الان مثلا دارید مردم ایران رو دق میدید؟؟؟

  • معصوم ارسالی در

    من فقط احساس میکنم این خانوم یکم مشکل داره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها