|

جورجینای رونالدو رفته به جنگ آنتونلا مسی؛ تو رقابتِ این دو جذاب پرطرفدار کدوم شاخ تره؟

georgina rodríguez and antonella roccuzzo shayanews

مسی و رونالدو همواره تو زمین فوتبال رقیب هم بودند اما بیرون زمین کاملاً در مورد یکدیگر با احترام صحبت می کردن اما آیا زناشون هم همینطورند؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- جورجینا رودریگز و آنتونلا روکوزو زندگی حسادت‌برانگیزی دارند. شرکای زندگی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به عنوان اینفلوئنسر، نمادهای مد، ستاره‌های تلویزیونی و غیره به سلبریتی تبدیل شده‌اند. آنها از هرچیزی که شهرت برایشان به ارمغان آورده لذت می‌برند: جت‌های شخصی، آفتاب گرفتن در قایق‌های تفریحی لوکس، و سوژه مورد علاقه برندها شدن.

نشریه «سان» نگاهی به سبک زندگی جذاب این دو زن که رقابت بین‌شان تقریبا شبیه به رقابت رونالدو و مسی در زمین مسابقه است، انداخته است.

1555043_238

1555018_477

وقتی جورجینا و آنتونلا هم رفیقن و هم رقیب!

جورجینا رودریگز و آنتونلا روکوزو هر دو اهل آرژانتین هستند و طبق گفته های رونالدو باهم یه دوستی دورادوری هم دارن. البته این دو نفر به خار اینکه هر دو مدل هستند یک رقابتی هم بینشون وجود داره. جورجینا به تازگی با انتشار تصویری از خودش و حجم خرید های گسترده اش از برند مشهور الو یوگا توجه مخاطبین اش را جلب کرده است.

البته مدتی است که نامزد رونالدو به عنوان مدل تبلیغاتی با این برند معروف و معتبر ورزشی در حال همکاری کردن است.

اما برخی از هم کاربران اعتقاد دارند از آنجایی که همسر مسی هم به عنوان مدل با برند الو یوگا کار می کند، این اقدام عجیب جورجینا می تواند در رقابت با او باشد.

6405c6530aa52

وقتی رونالدو نامزدش رو کوبوند از نو ساخت!

جورجینیا که اکنون به عنوان یک مدل موفق و مشهور فعالیت می‌کند و برندهای لوکس و گران قیمت آرزوی همکاری با او را دارند، زمانی یک فروشنده ساده در فروشگاه گوچی بود و در همان فروشگاه نیز برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ با کریستیانو رونالدو آشنا شد.

هرچند زندگی جورجینا پس از این اتفاق کاملا تغییر کرد اما خانوم مدل هنوز با دوستان و همکاران سابق خود در آن فروشگاه در ارتباط است و حتی برای برخی مراسم های خاص آن‌ها را به خانه خود دعوت می‌کند.

این تصویر دیده نشده نیز مربوط به همان دوران کار کردن جورجینا رودریگز به عنوان یک فروشنده در فروشگاه گوچی است.

AD36T4WR7JD4JKAVLFBUXI4J6M

وقتی مسی و آنتونلا از خیلی وقت پیش خاطرخواه هم بودن!

لیونل مسی در سال ۱۹۹۲ وقتی ۵ ساله بود از طریق یکی از دوستان مشترکش با آنتونلا روکوزو که همسایه شان بود آشنا شد .

لیو در ۹ سالگی نامه ی عاشقانه ای به آنتونلا نوشت در آن زمان آنتونلا ۸ ساله بود و در نامه اش نوشت: « من و تو یک روز دوست پسر و دوست دختر خواهیم شد».

وقتی لیونل مسی به علت بیماری کمبود رشد هورمون و پیوستن به بارسلونا ، ناچارا آرژانتین را به همراه خانواده اش به مقصد اسپانیا ترک کرد، لئو و آنتونلا از یکدیگر جدا شدند . آنتونلا که دیگر امیدی به دیدن لئو نداشت با پسر دیگری وارد رابطه شد .

اما لیونل مسی در سال ۲۰۰۷ پس از ۷ سال دوباره با آنتونلا برای از سرگیری رابطه شان تماس گرفت . آنتونلا رابطه اش را با فرد جدید قطع کرد و دوباره با مسی وارد رابطه شد .

لیونل مسی سال ۲۰۰۹ در کاروان شادی بعد داربی بارسا و اسپانیول رابطه اش را با آنتونلا علنی کرد و سال بعد هم با هم نامزد کردند.

بیماری-لیونل-مسی-446x650

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها