|

(عکس) وقتی ترلان پروانه کتونیاش انگار طلاس انقدر خفنه!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه همیشه از بازیگرای خوشتیپی بوده که به ظاهرش خیلی اهمیت میداده و اینبار هم خانوم بازیگر با کتونی گرون و شاخش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترلان پروانه از بازیگرای مشهور و باحال ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش داشته و جالبیشم اینجاست که خانوم خانوما چون از بچگی تو این فضا بوده و فعالیت داشته، وقتی به سن و سال بزرگی رسید دیگه همه چی تموم بود و راه و رسم هنرمند بودن رو بلد بود. خیلی از بازیگران هستند که حتی تو جَوونی هم شروع به فعالیت نکردن و بزرگ سال تر بودن و به مرور شدن بازیگرررر! اما ترلان پروانه از 5 سالگی رفت جلو دوربین و حالا می بینیم خانوم خانوما در حالی که 25 سال سن داره سابقه کاری بسیار خوبی برای خود ساخته. ترلان پروانه چهره ای شهرت یافته در این عرصه می باشد که هواداران بسیاری داره.

این روزا دیگه فقط بازیگری و اکتیو بودن میون اهالی سینما نیست که اهمیت داره و چهره مورد نظر رو به معروفیت میرسونه، بلکه فضایی به نام مجازی و شبکه ای به اسم اینستاگرام وجود داره که آدما رو به هم نشون میده و خیلیارو هم شاخ میکنه. ترلان پروانه نیز اینچنین است و صفحه ای که برای خودش باز کرده واسش خیلی مهمه و با عکس و ویدیوهای مختلف و جذاب از خود در صفحه جولان زیادی داره که باعث افزایش فالوور واسش میشه! در ادامه پست جدید خانوم بازیگر رو مشاهده میکنید که ترلان پروانه می باشد در حالی که وایساده پیش اسب جانش!

unknown_342906361_550826913872402_231380765792819680_n

کتونیای میلیونی ترلان پروانه که خیلی باهاشون پز میده!

البته که ترلان بانو همینجوری یِلخی عکس نمیذاره و همونطور که مشخصه خیلی تو کار ژست و ادیت و لباس بازیه در حدی که پیجش یه ریتم خاص داره و باااید هر بار سه پست بذاره تا ردیفه پیجش ردیییف شه!

مثلا پیش از تصویر بالایی ترلان بانو عکسی از پاها و کفش های خود گذاشت که برند جردن بودن و توجه بسیاری از کاربران رو به خود جلب نمود. البته که این بار اول ترلان پر.وانه نیست و این چهره علاقه وافری به این برند داره و بارها ازشون استفاده کرده. اما اینبار ترلان پروانه دقیقا به منظور نشون دادن این کتونیا عکس گرفت و در کپشن نوشت: جُردَن لاوِرزْ

unknown_342727105_1374672699771204_3069192410122655311_n

البته که این کپشن و این تصویر با حواشی بسیار و نظرات منختفی همراه بود که خیلی از کاربران گله داشتند چرا انقدر ترلان پروانه فخرفروشی میکنه و میخواد بگه پولدار پوشه؟ ترلان بانو یا با گوشی آیفونش قص خودنمایی داره و یا با استایل و جردن پوشی و ...!

مثلا یکی ز کاربرا در این رابطه نوشت: 

لان توی این گرونی که جوونامون زیر بار گرونی دارن جوون میدن و غذای خوب حتی براشون شده ارزو جردن بالای ۱۰ میلیون پست میکنی عزیزم؟کی میخواین بزرگ شین
 
البته که برخی هم مخالف این نظر بودن میگفتن کتونی گرون نشون دادن این خانوم بازیگر ربطی به دیگران نداره!

Untitled

w

ادعای عجیب ترلان پروانه در رابطه با چهرش!

خب از این موضوعات که بگذریم برسیم به خود ترلان پروانه باید بگیم که احتمالا شما هم به تصاویر بالا دقت کردید که این بازیگر جوانمون لب هایی برجسته دارند و البته فرم داده شده که قطعا خدادادی نیست.

ترلان پروانه ادعا داره که هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده که خب حرفش درست و منطقیه اما تا به حال نگفته که من هیچ حرکتی نزدم و خدادادی هستم چرا که اگه بگه خودش رو ضایع کرده. ترلان پروانه تا به یه سنی که رسید دیگه زد تو کار تریپای شاخ که خب چهره از مهمترین قسمت های ظاهر خانوم بازیگر بود. همین شد تا ترلان پروانه بره و لبارو از خط به دو دایره تبدیل کنه که اتفاقا خیلیم رخ میاد با حجم این آیتم از صورتش!

از طرفی قاچ گونه خانوم که به شدت مشخصه کات گونه زدن و زاویه فک، هم از مواردی هستش که چهره ایشون رو به شدت امروزی تر اما در عین حال مصنوعی کرده. ناگفته نمونه همونطور که در تصویر اولی هم مشاهده کردید ترلان پروانه چشم و ابرویی رو به بالا داره که این یکی رو ترلان پروانه ادعا داره خدادادیه!

unknown_305902599_192653936515040_4521556095327102027_n

ترلان پروانه استعداد داره یا پارتی؟!

گفته بودیم ترلان پروانه از بچگی تو سینما و تلویزیون بوده. خب این بازیگر جوان نه تنها در فیلم و سریال، بلکه برای تبلیغات تلویزیونی هم حضور داشت و خب از اونجایی که برای تبلیغات از بچهای خوشگل استفاده میسشه، ترلان پروانه نیز بسیار بانمک و ناز بود.

خیلی ها بر این باورند که ترلان پروانه استعدادی در این عرصه نداره و با پارتی بازی داره ادامه میده. اما بهتره که ترلان پروانه در این فضا بزرگ شده! اگه بازیگرانی همچون سارا و نیکا فرقانی باشی و تنها برای یک سریال بازی کرده باشی، اونهم به دلیل اینکه چندین فصل شد و ادامه پیدا کرد، میشه گفت اون دختر جوان استعداد خاصی نداره چرا که دیالوک و حرکات خاصی هم نداشته! اما ترلان پروانه چنین نبوده و نیست. ویدیویی از کودکی ترلان در تبلیغ شامپوگلرنگ مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیک پوش خوش استایل وجذاب مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی