|

استایل باوقار ستاره پسیانی تو کاخ خوشرنگش؛ خانوم چه لباسش باکلاسی داره!

setareh pessyani shayanews

ستاره پسیانی بازیگر سریال جیران می باشد که خب تو کاخ های تاریخی زیاد تو رفت و آمد بوده و حالا تصویری خصوصی از اون دوران منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ستاره پسیانی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که این روزا تو هیچ فیلم و سریالی دیده نمیشه چرا؟ چون خانوم بازیگر جذابه ما تازگیا در چندین نقش دیده شده و حالا وقت استراحتشه! ستاره پسیانی که در سریال شبکه خانگی "جیران" ایفای نقش داشت و قبلشم در فیلمی همچون "علفزار" حضور داشت، حالا به دامن خونواده برگشته و داره از درآمدی که داشته استفاد میکنه. ستاره پسیانی یه هنرمنده چرا که خون هنرمند درش جوشیده و همونطور که میدونید سناره پسیانی دختر آتیلا پسیانی می باشد.

ستاره بانو از اونجایی که چهره ای کم حاشیه می باشد خب کمتر هم براش حرف و حدیث در میاد. خانوم بازیگر در اینستاگرام فعالیتی نسبتا زیاد دره که البته اهل انتشار موراد جنجالی نیست و کلا تو فاز انتشار عکس و ویدیو از خودشه و از اونجایی هم که مغروره، هر چه دل تنگش بخواد به اشتراک میذاره. اما در ادامه مشاهده می کنید تصویری جدید از وی در حالی که سر صحنه جیران بودن و خانوم بازیگر تو حیاط در حال استراحت!!

unknown_329803618_1256361808306123_6504037542473892189_n

استایل پلنگی ستاره پسیانی که خیلی باکلاسش کرد!

میدونیم که تو کار و بار بازیگری بانوان بیشتر مورد توجه هستند، از نوع لباس گرفته تا کشف حجاب و رفتار و ....! ستاره پسیانی اصولا برای استایلش جنجالی نمیشه و کسی هم بهش گیر نمیده اما تصویری از خانوم بازیگر متتشر شده که با تریپی بسیار جذاب و باکلاس هستند و برخی هم تو نگاه اول خانوم خانومارو شبیه به یوز دیدند!!

WhatsApp+Image+2022-02-03+at+07.07.47+(2)

رابطه رویایی ستاره پسیانی با خونوادش!

ستاره پسیانی رابطه خیلی قشنگ و نزدیکی با خانوادش به خصوص پدرش داره و تصاویر در صفحه اینستاگرامش هم در این مورد زیاده. ستاره خانوم مثل خیلی از همکارانش راه هموار و آسونی رو برای ورود به سینما داشت و مثل آب خوردن به چیزی که دوست داشت یعنی بازیگری رسید.

ستاره پسیانی شخصیتی آروم و به دور از حاشیه ای داره اما از طرفی هم مغرور و محکم نشون میده! بالاتر گفته بودیم خانوم خانوما تازگیا در دو پروژه کار کردن اما خاتون سریال پر بیننده و خیلی محبوبی که مدتی پیش به پایان رسید هم از سریال هایی جدیدا بازی کرده ستاره خانوم پسیانی بود. البته که دختر بازیگری معروف بودن این خوبیارو هم داره دیگه به راااحتی میتونی نقش بگیری  تو بهترین پروژه ها بازی کنی!!!

Untitled

اکران بازی ستاره پسیانی و ترلان وقتی به ترلان خیلی توجه میشه!

اما همونطور که گفتیم ستاره پسیانی در علفزار بازی کرده مدتی بود که یکسره با ترلان خانوم پروانه در حال اکران رفتن هستند. مدتی پیش در شیراز زادگاه ترلان پروانه مراسم اکران مردمی دیگری برگزار شد که اتفاقاتی عجیب افتاد. ترلان پروانه خب یه دختر دهه هفتادیه و سن و سال بالایی نداره به همین دلیل دختر پسرای تینیجر بیشتر دوستش دارند و جدیدا هم خیلی زیاد با فالوورا و هواداراش مهربون شده و یا شاید هم میخواد مخاطب دوستی رو یاد بگیره و ادامه بده.

به همین جهت یکی از هواداران دختر وقتی ترلان پروانه رو بغل میکنه حسابی فشارش میده که البته کار درستی نبود اما نکته که وجود داشت این بود که ستاره پسیانی در این بین به دختر هوادار تذکر میده که خب برخی از کاربران گفتند از حسودیش بوده و برخی گفتن میخواسته ترلانو نجات بده!!!

بیوگرافی خارجکی ستاره پسیانی

تاریخ تولد ستاره پسیانی به ۱۷ شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران برمی گردد. ستاره پسیانی، فرزند زوج هنری به نام های آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بود. خسرو نام تنها برادر ستاره پسیانی میباشد که در حرفه بازیگری و تئاتر، مشغول به فعالیت است و مادربزرگش مرحومش که نیز از بازیگران به شمار می رفت؛ جمیله شیخی نام داشت.

unknown_291307930_607673663872404_5336483913109529717_n

تحصیلات ستاره پسیانی

با اینکه ستاره پسیانی، علاقه فراوانی به بازیگری داشت اما در رشته گرافیک، ادامه تحصیل داد و از هنرستان سوره، مدرک دیپلم گرافیک دریافت کرد. سپس به روسیه مهاجرت کرد تا در آن جا ادامه تحصیل دهد. وی در دانشگاه وارنژ روسیه، تحصیلات آکادمیک خود را با موفقیت تمام کرد.

unknown_288975596_132189742560139_4128674180023300386_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی