|

درگذشت ناگهانی بدل ایرانی-آمریکایی کیم کارداشیان پس از جراحی زیبایی در ۳۴ سالگی

Christina Ashten Gourkani shayanews

مدل ایرانی آمریکایی که شبیه کیم کارداشیان بود تو سن 34 سالگی و حین عمل جراحی زیبایی دچار عارضه قلبی شد و درگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کریستینا اشتن گورکانی (Christina Ashten Gourkani) بدل ایرانی-آمریکایی کیم کارداشیان پس از عمل جراحی زیبایی اخیر خود برای تلاش به دستیابی به شباهت هرچه بیشتر به این سلبریتی شناخته‌شده دچار ایست قلبی شد و در ۳۴ سالگی درگذشت. خبر مرگ این اینفلوئنسر بازتاب گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

این اینفلوئنسر و مدل ۳۴ ساله که در اینستاگرام بیش از ۶۳۰ هزار دنبال‌کننده دارد و بیشتر به خاطر شباهت باورنکردنی به کیم کارداشیان، چهره شناخته‌شده و ستاره ریالیتی شو، مشهور شده بود، پس از یک عمل جراحی پلاستیک بزرگ دچار ایست قلبی شد. «اشتن جی»، نامی که در اینستاگرام او را با آن می‌شناسند، ۲۰ آوریل در حالی که دوران نقاهت پس از عمل جراحی را می‌گذراند در بیمارستانی در کالیفرنیا درگذشت.

Collage-Maker-27-Apr-2023-01-12-PM-9721-1

واکنش خانواده اشتن به درگذشت دخترشان

خانواده او در سایت جمع‌آوری کمک‌های خیریه «گوفاندمی» نوشته‌اند که این زن جوان در سن سی و چهار سالگی و در پی انجام یک عمل زیبایی درگذشته است

در این متن آمده که ساعت ۴:۳۱ روز ۲۰ آوریل تماسی را دریافت کردند که فردی در آنطرف خط فریاد می‌زده «اشتن در حال مردن است، اشتن در حال مردن است.»

هنوز مشخص نیست که گورکانی تحت چه عملی قرار گرفته یا چه چیزی باعث وخامت حال او شده است، اما خانواده او ادعا می‌کنند که این موضوع می‌تواند به علت قصور پزشکی باشد و در حال تحقیق است.

خانواده او گفته‌اند، وقتی به بیمارستان رسیدند به آنها خبرداده شد که وضعیت خانم گورکانی به دلیل ایست قلبی وخیم است. خانواده او افزوده‌اند که به دلیل رعایت حریم خصوصی و در جریان داشتن تحقیقات بر روی خطای پزشکی، فعلا جزئیات بیشتری اعلام نمی‌کنند.

وقتی اشتن در جام جهانی قطر طرفدار ایران بود

خانم گورکانی او هنگام برگزاری مسابقات جام جهانی قطر نیز با حضور در یکی از ورزشگاه‌های دوحه، پایتخت قطر، تی شرتی با پرچم ایران به تن کرده بود که تصاویرش واکنش‌های زیادی دربر داشت.

در زیر پست او وقتی یکی از کاربران از او می‌پرسد که «شما تی شرتی با پرچم ایران به تن دارید و آیا شما ایرانی هستید؟» او در جواب نوشته است که «بلی ایرانی هستم.»

BN6Y9SnY39ly-1024x1024

کمی بیشتر درباره اشتن گورکانی

اشتن متولد 22 اکتر 1988 بود و پدر و مادرش ایرانی بودند و خودش متولد و بزرگ شده آمریکا بود. اشتن از جوانی یک مجری بود، اغلب در رویدادهای استعدادیابی شرکت می کرد و در مدارس محلی خود اجرا می کرد. طبیعت برونگرا و کاریزمای ذاتی او باعث محبوبیت او در بین همکلاسی هایش شد. این مدل ایرانی آمریکایی بعد از اتمام دبیرستان وارد کالج شد اما خیلی زود فهمید که د عرصه مدلینگ موفق تر خواهد بود و با رها کردن درس دانشگاه وارد عرصه مدلینگ شد. 

زمانی که اشتن عکس و ویدیوهای خود را در فضای مجازی منتشر کرد خیلی ها به او کامنت دادن که چقدر شبیه به کیم کارداشیان هستی و همین امر باعث شد خانوم مدل فالوورهای زیادی به دست بیاورد. اشتن هم برای اینکه بتواند طرفداران بیشتری به دست بیاورد روی آورد به عمل های جراحی دیواننه کننده که طی سال های اخیر تعداد زیادی جراحی روی بدن خود انجام داد تا علاوه بر اینکه شبیه کارداشیان باشد جذابیت های دیگری هم داشته باشد!

وقتی تو دنیا کلی مثل اشتن داریم!

اگه فکر می کنید این خانوم مدل ایرانی آمریکایی اولین و آخرین فردی هست که خوره جراحی زیبایی و تغیر دادن شکل اندام و بدنش هست سخت در اشتباهید چرا که تو اروپا و آمریکا تا دلتون بخواد مثل خانوم گورکانی هست و حتی تو همین خاورمیانه و کشورهای مسلمان هم از این دست افراد هستند. نمونه اخیری که تو رسانه ها خیلی سروصدا کرد دختر بلاگر عراقی به اسم دالیا نعیم بود که تو چند ماه اخیر 43 عمل زیبایی انجام داده بود و خودش رو شکل باربی درآورده بود!

1_barbie_iraquiana-21614854

وقتی همه این عملا و خوشگلاسیون ها واسه پوله!

اصل ماجرا اینه که این همه عمل جراحی و شبیه این و آن شدن واسه اینه که این خانوم های عادی دوست دارن که دیده بشن و از این طریق به پول و شهرت برسن. مثلاً یکی از این سلاطین عمل های زیبایی برای اینکه لب هاش بزرگ بشن و غول نزدیک به 23 هزار دلار خرج عمل های جاحیش کرد و وقتی به خواسته اش رسید تو پیج شخصی خودش اعلام کرد که بوسه هاش رو به حراج می گذارد!

این دختر جوان اهل بلغارستان وقتی با واکنش های منفی در فضای مجازی مواجه شد گفت: «من طرفدار شکل های بزرگ و زیبایی های عجیب و غریب هستم. زیبایی طبیعی برای من خسته کننده است، بنابراین تصمیم گرفتم ظاهر خود را به طور اساسی تغییر دهم.»

00-4-1024x576+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها