|

استایل بهشتیه "مریم مومن" در مراسم تولد؛ پرستیژش به دور از معمول بود و همرو شوکه کرد!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر مشهور ایرانیه که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما برای مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی حضور پیدا کد و مورد توجه واقع شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم مومن بازیگر مشهور و جذاب ایرانی می باشد که با بازی در سریال "بانوی عمارت" دیده شد و شهرت یافت. مریم مومن در این کار اونقدری خوش درخشید که خیلی زود تونست خودش رو به نقطه ای فراتر از اونچه که فکرش رو میکرد برسونه و حالا می بینیم که این چهره دهه هفتادیمون در بسیاری از مراسمات سینمایی حضور داره و به عنوان بازیگری مقبول و جذاب دعوت میشه. مریم مومن در سریال شبکه خانگی "جادوگر" نیز ایفای نقش داشت که خب نشون داد به مانند خیلی از همکارانش علاقمنده تا خیلی زود وارد سینما و نمایش خانگی بشه و چندان تلویزیون مورد علاقش نیست.

حالا چرا؟ قطعا میدونید که تلویزیون هم درآمد کمتری داره و هم پرستیژ کاری کمتری! خیلی از بازیگران به مانند ریحانه پارسا و یا سینا مهراد و مریم مومن و ... برای دیده شدن اولیه میان و تو یه سریال بازی میکنن بعد دیگه اینورا پیداشون نمیشه! این در حالیه که هنرمندا بسیاری هستند به مانند لیندا کیانی و یا آتیلا پسیانی که سابقه بازیگری بسیاری در تلویریون دارن و خودشون رو با تلاش به جایگاه حال حاضر رسوندن، نه صرفا دیده شدن های مخصوص پرده نقره ای! در ادامه ابتدا تصاویری از مریم مومن در مراسم نکوداشت و تولد آتیلا پسیانی مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

campec.ir_s instagram 2023-5-2 story

اما مراسمی که برای آتیلا پسانی گرفته شد و از بازیگران زیادی رونمایی کرد!

خب چیشد که یهو رفتیم سرغ آتیلا پسیانی؟ این چهره مشهور و محبوب ایرانی یه صد سالی میشه که در این عرصه حضوری گرم داره و همه سبک کاراکتری هم بازی داشته. آتیلا پسیانی از متولدین دهه 30 می باشد که مدتی میشه در فیلم و سریالی حضور نداره و یه جورایی وقتی یه بازیگر به خصوص سن بالا از دیدها دور میشه خیلی یادشون میره این چهره اصلا وجود داشت! همین شد تا در روز تولد آتیلا پسیانی مراسمی با حضور هنرمندان گرفته بشه و بسیاری از چهره ها مشهور در آن حضور پیدا کنند.

مریم مومن نیز یکی از این چهره ها بود که حالا تصاویری از وی به اشتراک گذاشته شده و مورد توجه قرار گرفت. اما در ادامه ویدیویی از ستاره پسیانی مشاهده می کنید که میدونید دختر آتیلا خان می باشد.

مریم مومن و استایل هایی به دور از معمول که همه رو شوکه کرد!

اما از نکات جالب مریم مومن در این بود که خانوم بازیگر در ابتدای ورود و شهرتشون با ظواهری بسیار عجیب تر دیده میشدن و  این در حالی بود که مریم مومن رو به یکباره با استایلی می دیدیم که گویی از فضا اومده، اما خب روی زمین بود!!

مریم مومن به مانند خیلی از همکارانش سعی بر جلب توجه و دیده شدن و البته بولد شدن داشت که خب حالا با توجه به اینکه به این موضوعات رسیده، با ظاهری آراسته تر و معمولی تر دیده میشه. شاید براتون سوال بشه چه سبک لباسی رو مریم مومن استفاده کرده که خب در ادامه مشاهده خواهید کرد خانوم بازیگر نسبت به باقی بانوان چقدر متفاوت می باشند.

عکس+بازیگران

گناه۴

ازدواج سخت مریم مومن که نشات از بچگیش میگیره!

مریم مومن از فرزندان طلاقه و به گفته خودش تو 9 سالگی با جدایی مادر پدرش از هم ضربه بسیار بدی خورده و یک شبه بزرگ شده که خب این همون موضوعیه که گفتیم مریم مومن شرایط خوبی نداشته و با تلاش خودش رسیده به حال حاضرش! وی از اون به بعد حامی مادرش بوده تا از شرایط سخت روحی با آرامش بیاد بیرون.

اما چیزی که شوکه کننده بود این بود که مریم مومن مدتی پیش در برنامه تلویزیونی کودک شو حضور داشت و مصاحبه جذابی که در این برنامه داشت و اعلام کرد در ازدواجش خیلی ریز بینه علاقه مندان زیادی رو به خودش جلب کرد که باز این هم نشات میگیره از حساسیت مریم بانو در رابطه با طلاق مادر پدرش، که تا به حال ازدواج نکرده!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند با تحصیلات بالا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی