|

خوشتیپی "ساره بیات" که تو اییین سبک لباس حرف نداره؛ زیبایی خانوم پیش همسرش دوبرابر شد!

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر مشهور ایرانیه که بیشتر سبک استایل های تک رنگ و لاکچری رو میپسنده و اینبار نیز اینچنین شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساره بیات بازیگر خوش فیس و مشهور ایرانیه که این روزا در یفلم و سریالی دیده نمیشه اما خانوم بازیگر با بازی هایی که تا به حال دشته و نشون داده ت به چه اندازه استعداد خوبی در این عرصه داره، هواداران بسیاری هم جذب خود نموده و حالا می بینیم که ساره بیات شده بازیگری به مانند گلزار که طرفدارا براش سنگ تموم میذارن و حتی به گریه هم میوفتن. ساره بیات بازی در فیلم "جدایی نادر از سیمین" ببود که شهرتی عجیب پیدا مرد و مِن جمله هنرمندانی می باشد که همه جوره سبکی هم تو کارنامه کاریش داره چرا جون خانوم خانوما به مانند بانوانی همچون نیوشا ضیغمی نبوده که فقط به فکر زیبایی ظاهر باشه در کار، بلکه در انواع کاراکتر ها ظاهر شده و به خوبی نقش رو به تصویر کشیده.

6-2

علاقه وافری که ساره بیات به استایل های لاکچری داره! 

این در جالیه که ساره بیات خودش یه لایف استایل لاکچری داره اما خب مثلا خوبم بلده نقش هایی مثل بانویی خدمتکار مثل جدایی نادر از سیمین رو بازی کنه و اون حس رو القا کنه. و یا مثلا کاراکتر هایی همچون بانویی چادری و معتقد به خط قرمزارو به تصویر بکشه و فیلمی به مانند  "عنکبوت" رو به زیبایی تمام در بیاره.

ساره بیات همونطور که در تصویر بالایی هم مشاهده کردین علاقه وافری به رنگ سفید و البته استیل های خانومانه و شیک طور داره و تقریبا میشه گفت اصلا کاری به کار تیپای کژوال و راحتی نداره.

Untitled

پر قو سفید و نرمی که ساره بیات درش زندگی کرده!

بازیگرا معمولا این مدلین که وقتی وارد بازیگری میشن علاوه بر دیده شدن و شهرت، میخوان تا به درآمد شاخدارش برسن و حسابی کشیده بشن بالا! مثلا مینا وجید بر این نظره ک قبلا میخواست ازدواج کنه ک شوهر خان براش کیف و کفش و ... بخره اما حالا که شده بازیگر و پول خوبی داره، دیگه شوهر نمیخواد که خب این نظر به شدت عجیبه!!

ساره بیات دقیقا برعکسه و به قولی تو پر قو بزرگ شده. خانوم بازیگر جذاب سینما گاهی که تو ماشینای لوکسشه و گاهی هم تو خونه زندگی اوپسش و گاهی اوقات در سفرای لاکچری، اصولا عکسای از نزدیک رو فراموش نمیکنه و همونطور که بالاتر اشاره کردیم علاقمنده تا از دوربین سلفی به عنوان ذره بین استفاده کنه!! در ادامه نمونه های از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید.

unknown_165608689_277968603897912_324049671162468845_n

sarehbayat__270228256_692695698383184_2233937730995421647_n

زیبایی دوچندان ساره بیات با ازدواج با این مرد!

ساره بیات از دسته خانومایی بود و همچنانم کمی هست، که خودشیفتگی زیای داشت به طوری که انگاری از غرور زیاد لطافت زنانه اش را از دست داده بود و همیشه او را با چهره و حرکاتی خشک و به دور از نرمی میدیدیم! 

اما خیلی وقته که خانوم بازیگر تغییراتی کرده و درست بعد از ازدواجش به مرور نرم تر از پیش شد و حالا کاملا واضح میشه عشق و خاکی بودن رو کمی درونش دید. وی تصاویر بسیاری همراه با همسرش منتشر می کند. اما اینبار عکسی بلور شده و هنری از آقای شوهر رونمایی کرد که همراه با یک دسته گل بود و چنین احساس خود را بیان کرد.

ساره+بیات

اما ارتباط بین ساره بیات و محمدرضا گلزار چیه؟!

ساره بیات و محمدرضا گلزار روج هنری هستند که تاکنون در چندین پروژه باهم همکاری داشتند و حتی قبل از اینکه ساره بیات با علیرضا افکاری ازدواج کند شایعاتی در خصوص ازدواج گلزار و بیات هم شنیده می شد. ابتدا خیلی این صحبت ها جدی گرفته نشد اما بعد از اینکه برخی رسانه همچنین به این شایعه دامن می زدند ساره بیات با انتشار پستی در اینستاگرام خطاب به شایعه پراکنان نوشت: 

انسان های قوی, در مسیر تعالی و پویایی, رو به جلو حرکت می کنند و زندگی خودشان را بی دقت به نظرات پوچ دیگران ادامه میدهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها