|

خانوم پربوتاکسی که رکورد شکست؛ آناستازیا با یه کامیون ژل و کلی تزریق همه رو شوکه کرد!

Anastasiia Pokreshchuk shayanews

آناستازیا دختر اوکراینی 33 ساله با وجود هشدار پزشکان بازهم قصد داره به اندامش ژل تزریق کنه و اونارو بزرگ و بزرگ تر کنه!

لینک کوتاه کپی شد

زنی که بزرگترین گونه های جهان را دارد پس از نمایش آخرین جراحی زیبایی خود، طرفدارانش را نگران کرده است. او به تازگی تحت عمل جراحی سینه قرار گرفته و باوجود هشدار یک پزشک قصد دارد باز هم سینه‌هایش را بزرگ‌تر کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزیاتو؛ آناستازیا پوکرشچوک (Anastasiia Pokreshchuk) ۳۳ ساله، اهل اوکراین در سال ۲۰۱۷ قبل از اینکه ۱۵۰۰ پوند برای تزریق فیلر به صورتش خرج کند، صورت باریک و موهای مجعدی داشت. او این هفته فاش کرد که بار دیگر تحت یک عمل جراحی زیبایی قرار گرفته است.

anastasiia-pokreshchuk-im-alter-von-26-jahren-1024x576

آناستازیا پیش از این به ترکیه سفر کرده بود تا تحت عمل بزرگ کردن سینه قرار گیرد. او نتیجه عمل خود را با این عنوان ساده در شبکه های اجتماعی منتشر کرد: «جدید».

با نمایش عکس‌هایی از قفسه سینه پانسمان شده او پس از جراحی، طرفداران متوجه تفاوت زیادی در ظاهر او شدند. این مدلِ موصورتی از جدیدترین جراحی زیبایی خود بسیار خوشحال به نظر می‌رسید و ایموجی های چشم-قلبی را به پست خود اضافه کرد.

یکی از طرفداران گفت: «فاصله بین قفسه سینه‌ بسیار خوب است، بسیار بهتر از قبل!» دیگری گفت: «خیلی جذاب شدی!»

اما برخی معتقدند که او در عمل جراحی اخیر خود زیاده‌روی کرده و نسبت به سلامت او ابراز نگرانی کردند.

یکی از کاربران نظر داد: «این سوء استفاده از بدنتان است … این حجم از مداخله به بیراهه می‌رود.» و دیگری نوشت: «برایت متاسفم.»

anastasia-pokreshchuk

وقتی آناستازیا قصد دارد بازم اندامش را بزرگ تر کند!

اما با وجود همه منتقدان، آناستازیا گفت که تصمیم دارد یک ۷۰۰ سی‌سی دیگر به سینه‌هایش تزریق کند تا آنها را از بزرگ‌ترین سایز سوتین موجود هم بزرگتر کند.

همچنین فیلر لب، روکش‌ ونیر دندان، صاف کردن پوست و عمل‌هایی برای تنظیم گوشه‌های دهانش داشته است و در عمل جراحی فک و چانه خود نیز افراط کرده است تا ظاهری مشخص و زاویه‌دار به او بدهد.

آناستازیا معتقد است که با ظاهر طبیعی خود زشت‌تر به نظر می‌رسید و اکنون با ویژگی‌های جدید و بهبود‌یافته‌اش بسیار خوشحال‌تر است.

اما چرا باید نگران آناستازیا باشیم؟

در جولای ۲۰۲۰، آناستازیا در در مصاحبه با برنامه تلویزیونی This Morning گفت که علیرغم هشدارهای یک پزشک، از تزریق به بدن خود دست نخواهد کشید.

آناستازیا در حالی روی انجام عمل های زیبایی عجیب و غریب و تزریق چربی پافشاری دارد که هفته گذشته کریستینا اشتن گورکانی (Christina Ashten Gourkani) بدل ایرانی-آمریکایی کیم کارداشیان پس از عمل جراحی زیبایی اخیر خود برای تلاش به دستیابی به شباهت هرچه بیشتر به این سلبریتی شناخته‌شده دچار ایست قلبی شد و در ۳۴ سالگی درگذشت. خبر مرگ این اینفلوئنسر بازتاب گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

Collage-Maker-27-Apr-2023-01-12-PM-9721-1

وقتی این عمل های عجیب فقط واسه پوله!

اصل ماجرا اینه که این همه عمل جراحی و شبیه این و آن شدن واسه اینه که این خانوم های عادی دوست دارن که دیده بشن و از این طریق به پول و شهرت برسن. مثلاً یکی از این سلاطین عمل های زیبایی برای اینکه لب هاش بزرگ بشن و غول نزدیک به 23 هزار دلار خرج عمل های جاحیش کرد و وقتی به خواسته اش رسید تو پیج شخصی خودش اعلام کرد که بوسه هاش رو به حراج می گذارد!

این دختر جوان اهل بلغارستان وقتی با واکنش های منفی در فضای مجازی مواجه شد گفت: «من طرفدار شکل های بزرگ و زیبایی های عجیب و غریب هستم. زیبایی طبیعی برای من خسته کننده است، بنابراین تصمیم گرفتم ظاهر خود را به طور اساسی تغییر دهم.»

00-4-1024x576+(1) (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها