|

چهره باورنکردنی "الهام حمیدی" قبل شهرتش؛ خانومِ مزون باز حالا شده بدل دار!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر مشهور ایرانیه که همیشه در نقش هایی معصومانه دیده میشه در حالی که تو واقعیت به شدت متفاوت از نقشاش می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی بازیگر دهه پنجاهی اما در عین حال شیک و با استعداد ایرانیه ک راه و رسم زندگیش رو حداقل تو شغلش درست انتخاب کرده و همونطور که میدونید الهام حمیدی بازیگری توانا می باشد که با یه ریز نگاه به سابقه و کارنامه کاریش میشه فهمید تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و تقریبا همه مدل کاراکتری هم بازی کرده اما با این تفاسیر که الهام بانو چهره ای مثبت داره و به همین دلیل هم در نود درصد اوقات نقش هایی مثبت بهش داده میشه. مثلا سریال "همه چیز آنجاست" و یا سریال "یوسف پیامبر" رو به یا دارید؟ البته که این ها تنها دو کار در کارنامه الهام حمیدی می باشد که از اونجایی که خانوم بازیگر یه صد سالی میشه د این عرصه حضور دره کلی نقشای اینچنین بازی کرده که همه و همه ذهن مخاطب رو گول میزنه!

حالا چرا گول میزنه؟ به این دلیل که الهام حمیدی در قاب جادویی و بر روی پرده سینما این مدلی دیده میشه و از اون طرف تو واقعیت و اینستاگرام به سبکی کاملا متفاوت هستش جوری که مخاطبه بیچاره هنگ میکنه و ممکنه سیمای مغزش بسوزه! مثلا در ادامه یکی از جدیدترین عکس های این چهره رو مشاهده می کنید که نشون دهنده موراد گفته شده می باشد، البته با یک مقایسه ریز!

campec.ir_s instagram 2023-5-6 story (1)

قضاوت عجیب الهام حمیدی در مورد ظاهرش!

البته که دیگه این روزا حتی آدمای معمولی رو با ظاهر و باطنی معمولی هم نمیشه شناخت و قضاوت کرد، چه برسه به بازیگرانی که ممکنه در طول تاریخ کاری خود ده ها نقش رو ایفا کنن و در هر نقش هم با شخصیتی متفاوت باشن. پس این دلیل خوبی نیست برای شناخت کسی که به خاطر شغلش باید به هزار رنگ در بیاد و مخاطب انتظار این رو داشته باشه تا اون چهره دقیقا به مانند  نقشاش زندگی کنه!

این موضوع همیشه از این روی نیست و گاهی هم بازیگری به مانند فریبا نادری رو می بینیم در حالی که تو سریال "ستایش" کاراکتری به شدت منفی رو به تصویر کشید و کلی هم ناسزا شنید، اما خب در واقع اینچنین نیست و شخصیت بسیار خوبی دارد!

unknown_144552801_244037890639753_4555498734195331307_n

ازدواج و طلاق الهام حمیدی از قدیم تا به حال! خانوم چه شکلی بودااا!

الهام حمیدی در سن و سالی بسیار جوان بود که کار خود را شروع کرد. خانوم بازیگر در بیست ساله بود که با همسر اولش مزدوج شد اما این وصلت طولی نکشید که به طلاق ختم شد و خانوم بازیگر جذاب ما هم به کار و زندیگش رسید در حتی که دیگه ازدواج نکرد تاااا بیست سال بعدش .

الهام حمیدی سرانجام در سال 97 بود که با علیرضا صادقی همسر فعلی اش رفت زیر یک سقف و خیلی زود هم صاحب دو فرزند دختار و پسر شد که شیر به شیره هستند.

الهام حمیدی تا پیش از مادر شدنش مثل بنز کار کرد و بازیگری کرد، اما حالا می بینیم که خیلی وقته الهام بانو در میون اهالی سینما و تلویزیون کمتر دیده مبیشه و در عوض در مدلینگ و فعالیت های اینچنین به شدت غلیظ و پررنگ شده است.

Untitled

چهره این زن از شباهته زیاد، شد بدل الهام حمیدی!

خیلی از بازیگران و چهره ها هستند که خب یه چهره بسیار شبیه به خود نیز در خارج از کشور و یا بلعکس دارند. مثلا لیلا اوتادی شباهت بسیاری به اسکارلت جوهانسون داره. حالا به تازگی تصویری از الهام حمیدی در کنار دوستش منتشر شده که به گفته کاربران شباهت بسیاری به هم دارن و او را همزادش نامیدند!

Untitled+(1)

الهام حمیدی خاص پوشی که مزون دار بود و شد همسر پیامبر!

قطعا برای یک بازیگر تنها بازیگری نیست که اهمیت داره و اونچه که شخص رو به دیگران معرفی میکنه ظاهر نیز هست! در همه جای دنیا هم که بازیگرا عاشق دیده شدن هستند و گاهی با لباس هایی به شدت عجیب دیده میشن. بازیگران ایرانی نیز از این غافله عقب نموندن و گاهی مخاطب رو سورپرایز میکنن! الهام حمیدی یکی از خاص پوشانی هستش که گاهی باعث تعجب میشه. همونطور که در ابتدای متن گفته شد الهام حمیدی در کاراکتر های مثبت بسیاری ددیه شده که یکی از اونها همسر پیامبر بودن بود! بازیگر سریال "یوسف پیامبر" با بیان اینکه علاقه زیادی به طراحی لباس دارد، خاطرنشان کرد: در دوره ای مزون لباس داشتم اما از روی بدشانسی به زمانی خوردم که دلار در ایران گران شده بود و به جای سود ضرر می کردم و همه چیز را فراموش کردم و مزون تعطیل شد.

الهام

اما کمی بیشتر با الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا

  • نگار ارسالی در

    وایی خدایاااا چقدر چهره قدیمیش قشنگ و ناز و معععصوووم بووود😍

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی