|

"فرشته حسینی" تو کافه کچلش کردن؛ تیپ تنوری و چند لایش برگرفته از عجایب نویده!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده می باشد که حالا برای خود ظاهری جذاب و مستقل دارد اما اینبار موهای تراشیده وی مورد توجه و کمی تمسخر قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرشته حسینی بازیگر مشهور و خوش فیس افعانستانی می باشد که البته بزرگ شده ایران هستش و در کشور ما استعدادش رو پرورش داده. فرشته حسینی گرچه که بعد از ازدواجش کمکار شد و بیشتر در مراسمات سینمایی حضور داره، اما خب همچنان بولده چرا؟ چون دقیقا به همون دلیلی که در مراسمات حضور داره و همراه با همسر گرامش آقای نوید محمدزاده حاشیه سازی میکنه! فرشته حسینی بازیگره اما نه بازیگری که همه فن حرف باشه. نوید خان اما همه فن حریف که هیچ، از خدایان بازیگری در ایران می باشد که تو دهه نود خیلی زود تونست هم خودش رو نشون بده و هم پیشرفت کنه همچون سرعت بوگاتی!

فرشته حسینی در اینستاگرام نیز به مانند همسرش تولید محتوا داره و گهگاهی از خودش عکسای عجیب میذاره و بعضی اوقات هم از مشکلات کشور و موضوعات مربوط به سینما! اما فرشته حسینی از خودش چیا میذاره؟ دقیقا همون مواردی که بقیه نمیذارن و چندان اعتماد به نفسش رو ندارن خود واقعیشون رو بذارن! در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از این بازیگر زن در حالی که موهای خود را تراشیده و کچل شده. فرشته حسینی همیشه بی فیلتر دیده میشه و یا همون فیس ساده خودش، که این میتونه نشون دهنده اعتماد به نفس خوب وی باشه.

unknown_161551534_801954447335720_7929308073461286420_n

وقتی فرشته حسینی خیلی به نوید محمدزاده اعتماد میکنه و نتیجش میشه این!

حالا این اعتماد به نفس با این حجم از قوت از کجا میاد؟ قطعا میزان بسیاری از اون رو نوید محمدزاده به همسرش هدیه داده که البته این موضوع اصلا بد نیست و نشون میده نوید خان تا به چه اندازه پشتیبان و همراه خوبیه. نوید محمدزاده حتی در کامنت بیشتر پست های منتشر شده فرشته اولین نفریه که نظر میذاره و همیشه هم با لحنی زیبا و جذاب همسرش رو با صفتی دوست داشتنی خطاب میکنه، مثل نور من

Untitled (1)

فرشته حسینی گرچه که از کاربران بسیاری زخم زبان هایی در رابطه با اصالتش و یانکه برای نوید زیاد بوده، میشنوه! اما همچنان به اونچه که انتخاب کرده ادامه میده و بدون ابراز ناراحتی در صفحه خود عکساش رو به اشتراک میذاره.

unknown_182702334_480368603273567_783365580181493655_n

اما حواشی فرشته حسینی بعد از ازدواج با نوید !

در رابطه با حواشی که گفته شد و فرشته و نوید درش استادی شدن برای خودشون، میشه به موضوعی که پارسال در جشنواره کن اتفاق افتاد نیز اشاره کرد که این دو چهره مشهور کشورمون گرد و خاکی عظیم به پا نمودن و خیلی راحتم برگشتن کشور!

البته که بعد تر بابتش پاسخگو شدن اما خب از اونجایی که میدونید ماجرا بر سر بوسه نامتعارف نوید و فرشته در جشنواره بود، به این راحتیا بحث نخوابید و تا مدتها این زوج انگشت نما شده بودند.

ولی خب میدونید که نوید محمدزاده انگاری کم بیار نیست و خیلی راحت برگشت به تخت سلطنتش و اتفاقا این روزها فیلم "براداران لیلا" رو هم بر روی پرده سینما!!!

497604_597

استایل های فرشته حسینی که کسی سمتشونم نمیره!

از دیگر مسائلی که باعث شد تا فرشته حسینی خیلی زود بتونه معروف بشه، نوع استایل و سبک لباس پوشیدنش بوده و هست که خانوم بازیگر بلافاصله بعد از اینکه بیش از پیش دیده شد، زد تو کار تیپای عجیبی که هر کسی سمتش نمیره، شاید هم هیچکس!

فرشته حسینی حالا از استایل هایی به شدت متفاوت استفاده میکنه و کلا از اون الگوریتم خانومای ایرانی دور شده. البته که بیشتر اوغات این خاص پوشیدنه مورد عنایت کاربران همیشه در صحنه قرار میگیره و نظراتی نه چندان جالب میدن اما انگاری نوید و فرشته عزمشوم رو جزم کردن که فقط برن جلو!

ناگفته نمونه که فرشته حسینی این جسارت رو هم از نوید گرفت و حالا با خیالی راحت پشت نوید راه ماد و هررر کاری ک دلش میخواد میکنه، حتی اگه به دور از خط قرمزها باشه!

unknown_256846819_1325239167908544_2647142992016567797_n

Untitled

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌ خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌ دیپلم عمران می‌باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نگار ارسالی در

    اون استایل زمستونیشو خیلی دوست دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها