|

خوشمزه جات فاخررر صبا راد که باهاشون وزن کم میکنه؛ ویلای لاکچریش خوده رویاست!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق محسوب میشه اما حالا می بینیم که خانوم خانوما با مواردی عجیب تولید محتوا داره و اینبار هم رژیم غذایی لاکچریش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- صبا راد بازیگر نیست! حتی طراح و آرتیست و آموزش دهنده هم نیست! خانوم خانوما روزی روزگاری مجری برنامه "به خانه بر می گردیم" بودن که حالا شده بلاگری تمام عیار و از طریق گوشی و یه پیج درآمدی نجومی دارد. صبا راد تو دهه نود بود که با مجری گری در قسمت آشپزی برنامه محبوب مامانا دیده شد و شهرت یافت، بعد که دید نه اینجوری نمیشه زحمتش بیشتر از حقوقشه و با ظاهری که اتوکشیده و به شدت تو چارچوبه نمیتونه بسازه، اومد بیرون و به سرعت مهاجرت کرد. اما خب طولی نکشید که دیدیم دوباره صبا راد به ایران برگشته و ظاهرا طعم رفتن به مذاقش خوش نیومده.

صبا راد این روزا تو پیجش همه چیز میذاره. البته که منظور از همه چیز محتوای آموزشی و یا عجیبی نیست و خانوم خانوما از همون صبح که بیدار میشن عکس و یا بومرنگی از کارای روزانشون میگیرن و پول در میارن، اونهم هزار برابر اونچه که از صدا و سیما میگرفتن بدون یک هزارم زحمت اون تایمشون!! بله قطعا شما هم میدونید این روزا دیگه بلاگر بودن تو این فضای نامرئی تا به چه اندازه میتونه آدمارو مشهور کنه و به درآمدی عجیب برسونه دیگه چه برسه به اینکه یه پیش زمینه شهرت هم داشته باشید دیگه مخاطب قطعا علاقمنده ببینه شما چطور زندگی می کنید و چی میخورید و کجاها تشریف میبرید!!

رژیم خووووشمزه صبا راد که ما به عنوان غذای لاکچری می بینیمش!

خب بومرنگ بالایی رو دیدین؟ واقعا تاثیر گذار بود!!!

صبا راد قبلنا پیجش رو با موضوع و ماهیت آشپزی شروع کرده بود که خب از اونجایی که نشون میده دست پخت خوبی هم داره، میخواست صفحش رو با دستور پخت های مختلف پیش ببره و یه پیج آموزشی داشته باشه. اما کمی که گذشت دید ای دل غافل پول تو یه چیز دیگست! همین شد که به یکباره تصاویری از خانوم مجری سابق دیدیم که چندان جالب نبود و به مرور صبا راد حتی میزان منفی بودن تصاویر رو بالا هم برد و هر بار غیرعرف تر از پیش دیده شد.

صبا راد حالا تنها با همین موضوعات که بالاتر مشاهده کردین پیجش رو پیش میبره و روزانه اونقدر تبلیغات داره که گاهی کاربر حس میکنه اومده بازار! صبا راد گاهی هم از غذاهای خوشمزه و هزار رنگی که استفاده می کنن هم عکس و ویدیو میذاره که بیشتر به نظر میاد فخرفروشی باشن تا تولید محتوا! در ادامه نمونه ای ریز و معمولی از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید که خانوم خانوما با یه سالاد سزار رژیییمشون رو نشون دادن!

sabarad.official_s instagram 2023-5-7 story

ویلای اعیانی صبا راد که تنها از نشون دادنش درآمد داره!

صبا راد حالا از شرایط و لایف استایلی مرفه برخورداره که خب هم همسری دست به جیب داره و هم حساب بانکی خودش به شدت پره در حدی که صبا راد همین چند ماه پیش بود به فالووراش میگفت خونشون رهن هستش و حالا اعلام کرده مالک شدن! 

صبا راد به تازگی نیز ویدیویی کوتاه از ویلای جذابشون در شمال کشور نیز منتشر کرد که خب هرچی میره جلوتر نشون میده تا به چه اندازه در صفحش محتوای ساده و بی دردسر به اشتراک میذاره با تبلیغاتی گسترده!

تحولات ژلیه صبا راد تو صورتش! خانوم مجری همه چیز رو تو چهرش امتحان کرد!

اما در راستای همین معرفی ها جالب اینجاست که خانوم خانوما گاهی خود نیز از این معرفی ها استفاده میکنه و با توجه به اینکه این روزا فیسای عروسکی و پفکی زیاد شده صبا راد هم از قافله عقب نموندو علاوه بر موردی که قبلا رو صورتش پیدا کرده بود، حالا به یک کامیون ژل تو لباسش اومد جلو دوربین و شد سوژه ای برای کاربران.

sabarad.official_s+instagram+2023-4-27+story

صبا راد برای کارش همراه و همدلی پایه هم داره که خب میشه گفت از اصل های اصلی زندگیشه که باهاش هم قدم شده. مانی رهنما همسر صبا راد می باشد که البته هسر دوم محسوب میشه و جریان کبوتر با کبوتر باز با باز رو در این زوج می بینیم!

Untitled

کمی بیشتر با صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

و اما مانی رهنما

مانی رهنما متولد 26 تیر 1350 در تهران، خواننده است. با یک پیانو به سمت موسیقی جذب شد و زیر نظر استاد بابک بیات آموزش دید و لقب مهندس صدا را از او گرفت، دو بار ازدواج کرده و تنها یک فرزند دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرضی ارسالی در

    خوبه صبا راد رژیم این غذا رو میخوره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها