|

جشن عروسی فضایی سردار آزمون به سبک ایرونی خارجی؛ لباسِ عروس داماد چه گولاخ کار شده!

sardar azmoun shayanews

سردار آزمون بازیکن لورکوزن آلمان می باشد که هر چند وقت یکبار با موضوعی حاشیه ساز میشه و اینبار هم سبک عروسی وی سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- سردار آزمون از بازیکنای جذاب و دوست داشتنی می باشد که البته به دور از ایران زندگی میکنه و کلا اینورا پیداش نمیشه. سردار آزمون از طرفی هم چهره ای پر حاشیه هستش که چندان بدون جنجال سر نمیکنه و جالبه که همیشه هم تو هررر ماجرایی حضور یک یا چند خانوم حس میشه! سردار آزمون یکبار با گشت و گذار زیاد از حد در کنار بهاره افشاری حرف و حدیث دار شد، بار دیگه با دختر خانوم روسی و داستان بچه دار شدنش و بعد هم که با نامزد ایرانی و حواشی جدید!

مثلا مدتی پیش بود که سردار آزمون در یکی از بازی های مهمش گلی جذاب زد و بعد خیلی زود تند سریع اومد استوری گذاشت. در این استوری با انتشار تصویری از خودش جملاتی جالب نوشت که خبر از بچه دار شدنش میداد و گل رو تقدیم کرد به نینیشون! سردار خان این موضوع رو در حالی بیان کرد که اعلام کرده بود با خانومی به نام آناهیتا نامزد کرده اما خب با توجه به اینکه به تازگی عروسی گرفته، همرو متعجب ساخت! در ادامه ابتدا ویدیو جشن عروسی این چهره دهه هفتادی رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

عروس و دامادی که از عروسیشون فرسنگ ها فاصله داشتن! کی جا عروس میرقصه؟

حالا نکته چی بود؟ اول اینکه اصلا خیلی از کاربران در این تعجب بودند چرا کسایی که میرن اونور آب فقط یکسری از رفتار های اروپاییارو یاد میگیرن! مثلا سردار آزمون ابتدا بچه دار شد و بعد عروسی کرد!

و یا اصلا همونطور که دیدین سردار و آناهیتا از راه دور در حالی که کیلومترها فاصله دارن و اونور آب هستند، اینور براشون سالن گرفتن و مهمون دعوت کردن و عروس داماد با ویدیو کالی کوتاه در عروسی خودشون حضور دارند!! 

(دیده بودیم یا عروس و یا داماد تو عروسیشون نیستن و مجبورن تا از راه دور ارتباط برقرار کنن، اما دیگه ندیده بودیم هر دو نباشن و زوج با لباس خونگی بشینن جلو دوربین!)

5665193

sardar_azmoun_s+instagram+2023-2-27+story

ذوق سردار وقتی می خواد جنسیت بچش رو لو بده

مسلما تو اینستا خیلی از این کلیپا دیده باشید که خانومه وقتی میفهمه حامله هستش و این خبر رو به پدر آینده میده مرده ذوق میکنه و حتی شاید گریه هم بکنه و حالا هم که داستان های تعیین جنسیت با بادکنک های صورتی و آبی مد شده که نه پدر و نه مادر جنسیت رو نمیفهمن و یکی از طرافیان این موضوع رو خبر دار میشه و وقتی که این دوستان بادکنک یا هر چیزی رو بترکونن میفهمن که در صورت آبی بودن رنگ بچه پسره و در صورت صورتی بودن دختره ولی حالا سردار آزمون و زنش از این بادکنکا نترکوندن بلکه سردار آزمون همین تازگی ها وسط یه برنامه ی تلویزیونی خبر از جنسیت بچش داد و گفت که مهرماه قراره نی نی کوچولوشون به دنیا بیاد و پدر شدن رو قراره تجربه کنه که براتون کلیپش رو گذاشتیم، ببینید.

و اما حواشی عجیب سردار آزمون با دختر خانوم روس! در حالی که آناهیتا هست؟!!

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم اینها تنها حواشی این زوج نبود و سردار خان همین سال گذشته بود که گردن گیرش خراب شده بود و در حالی که آناهیتا رو به همه معرفی کرده بود، دختری روس ادعا داشت بارداره و پدر بچش سردار آزمونه!

این در حالی بود که سردار آزمون هیچ جوره زیر بار قبول کردن بچه نمیرفت و همچنان هم بر این ادعاست اما خب انگاری خانوم روس خیلی به خودش مطمئن بود و حتی سردار آزمون رو دادگاهی کرد اما آخرم به هیچ کجا نرسید!

azmonn-sardar-photokade-co

شرایط سنی سردار آزمون و همسرش که از عجایب بود!

درسته که زندیگ شخصی هرکسی به خودش مربوطه اما خب قطعا این موضوع خیلی درمودر افراد مشهور صدق نمیکنه. این روزا دیگه فوتبالیستا جوری شدن که خانوماشون باعث شهرتشون میشن! حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا سپهر حیدری و یا حسین ماهینی و شاید هم مهدی قائدی و .... خود آقایون تنها با همون کار و بار فوتبالی که دارند مورد توجه قرار میگیرند اما خانوم هایی که همسرانشون هستند به شدت در فضا مجازی اینستاگرام فعالیت دارند و هر روز تولید محتوای جنجالی میکنند!

جالبه که سردار آزمون برعکسه و چندان خانومش تو این خط و ربطا نیستن و خود سرداره که همونطور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم یه کارای عجیب میکنه!

آناهیتا کریمی همسر سردار خان می باشد که البته دو سالی از شوهرش بزرگتره و همین شد که سوژه بشن. این زوج تنها زوجی نیستند که با این جنجال روبرو هستن و مهدی قائدی نیز هفت سالی از همسرش کوچیکتره و اونها هم با نظرات عجیب کاربران بارها مواجه بوده اند.

سردار+آزمون

سردار آزمون تفریح و سرگرمی مورد علاقه شو تو ایتالیا پیدا کرد!

ستاره ایرانی این روز‌ها در کشور ایتالیا حضور دارد، ولی آنجا هم عشق خود به اسب را فراموش نکرده است.آزمون اخیرا به یک پیست سوارکاری در ایتالیا رفته و انجا مورد استقبال هم قرار گرفته است.

1720684_208

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یاسین ارسالی در

    خودشخوبه

  • Sarina ارسالی در

    خب که چی؟!

  • علیرضا ارسالی در

    متاسفانه از فرهنگ غرب

  • علی اصغر همدانی ارسالی در

    عجا

  • حق ارسالی در

    خب به شما چه!!!

  • محمد ارسالی در

    درسته

  • دح ظ ارسالی در

    بله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی