|

ترافیک عضله عجیب "محمدرضا گلزار" مثل جاده مخصوص تیکه تیکه شد؛ کتونیش با آدم حرف میزنه!

mohammadreza golzar shayanews

محمدرضا گلزار همیشه خودنمایی بسیاری داشته چه از لحاظ اندامی و چه لایف استایل شخصی که خب اینبار ترافیک عضله اقای بازیگر سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- محمدرضا گلزار همیشه از بازیگرای به شدت پرطرفداری بوده که کلاس کاری خودش رو داشته. البته که این کلاس کاری از نگاه هر کسی متفاوته و ممکنه یه بازیگری باشه این کلاس رو در شغلش ببینه و دیگری در ظاهرش و نوع استایل، برخی هم به مانند محمدرضا گلزار در پولدار بودن! محمدرضا گلزار خیلی ساله که شده یکی از مرفه ترین بازیگران ایرانی که تنها در ایران سرمایه گذاری نداره، بلکه کشور های مختلفی هستند که این بازیگر دهه پنجاهی بهشون ورود کرده و حسابی در حال پول رو پول گذاشتنه.

محمدرضا گلزار بعد از مهناز افشار بیشترین تعداد فالوور رو در میون بازیگران ایرانی داره که خب قطعا این تعداد از همون هوادارایی تشکیل شدن که حاضرش موفقیت خودشون رو نبینن ولی آقای گلزار موفق تررر بشه! این جمله دقیقا جمله ای بود که مدتی پیش یکی از هوادارا با گریه گفته بود!!

اما از این ها که بگذریم و بسیم به خود محمدرضا گلزار، باید بگیم که این چهره خیلی زیاد به خودش و اندامش رسیدگی میکنه که البته وقتی شما تو پول غلت بزنید قطعا به خودتون هم رسیدگی میکنید. در ادامه رضا گلزار رو مشاهده می کنید که در حال عرض اندام می باشد.

474591_773

محمدرضا گلزار شد مانکنی دست و پا بسته برای عرض اندام و نشون دادن هر چیز لوکسی!

این اولین باری نبود که محمدرضا گلزار خودش رو با حالاتی این سبکی و فیگورهای عضلانی نشون میده. آقای بازیگر در حالی که پیجی با بیش از 12 میلیون دنبال کننده داره، تا به همین حالا 1798 پست منتشر کرده.

وی در چند ماه اخیر به قدری لوکس طور استایل میزنه و ژست میگیره و لوکیشن خفن انتخاب میکنه که صدای بسیاری از کاربران دراومد و برای هیچ یک از پست های آقای بازیگر کامنتی مثبت نگذاشتند.

unknown_332492133_514148674131783_8133763924575831154_n

unknown_332745273_601103758552694_542192362867127521_n

ماشین فضایی محمدرضا گلزار که صفراش ته نداره!

محمدرضا گلزار دیگه بازیگر نیست. ایتن چهره حالا تبدیل شده به انسانی که تنها نشون دهنده موضوعات لوکسه. هرررر چیزی که فکرش رو کنید ایشون لوکس ترینش رو انتخاب میکنه و به عنوان یکم مدل نمایشش میده!

محمدرضا گلزار مثلا خیلی ماشین بازه. آقای بازیگر در حالی که لامبورگینی رو مثل یه شوکولات میبینه و دائم در حال عوض کردنشه، مدتی پیش تصاویری از خود به اشتراک گذاشت که پیش لامبورگینی 40 میلیاردیش ایستاده. البته که میدونید این ماشین در خارج از ایران چنین قیمتی داره و قطعا بیاد تو کشور ما میشه چه قیمت فول فضایی!

DetailS_s instagram 2023-5-7 story (3)

DetailS_s instagram 2023-5-7 story (1)

استوری های محمدرضا گلزار که کتونیاش میان خودشونو معرفی میکنن!

علاوه بر این محمدرضا گلزار ظاهر خلق و خویی شبی به ترلان پروانه داره چرا که خانوم بازیگر به شدددت علاقمنده تا کتونی های برند جردن خود را به نمایش بذاره و علنن فقط از کتونیاش عکس میگیره میذاره، آقای گلزار هم با انتشار تصاویری اینچنین اونهم پشت بند هم ثابت کرده عاشق این حرکته که بگه کتونیش از چه برند و جنس و رنگیه!! خب چرا!

DetailS_s instagram 2023-5-7 story (2)

DetailS_s instagram 2023-5-7 story

و اما شغل های محمدرضا گلزار که اصلا و ابدا ازشون خبر ندارید!

محمدرضا گلزار به جز بازیگری در ابتدا در سن ۲۴ سالگی و در سال ۱۳۸۰ به عنوان مدل پوشاک مردانه ایکات همکاری کرد. سپس یک کلوپ زیبایی ویژه مردان تاسیس کرد. او اکنون خوانندگی هم می کند که کنسرت هایش با استقبال بی نظیر طرفدارانش مواجهه می شود. نام بند موسیقی محمدرضا گلزار بند ریزار (rezzar؛ مخفف محمدرضا گلزار) است.

unknown_339336517_1293894948139255_6696119284892783485_n

سه سال پیش به همراه یکی از دوستانش رستوران «اکلیپس» را راه اندازی کرد و همچنین فروشگاه های زنجیره ای Go sport که نمایندگی رسمی آن را از فرانسه دریافت کرده بود را راه اندازی کرد. او همچنین مرکز سولاریوم پیشرفته ای به نام “سان پوینت” در دوبی و ایران دارد. آقا بازیگر مدتی پیش ازشون تصویری منتشر شد که انقدر بیش از اندازه برنز کرده بودند که شبیه به ته دیگ شوخته شدند! همچنین این بازیگر مدیریت رستوران انار در جردن را هم بر عهده گرفت . و طبق شنیده ها در کار بیزنس و برج سازی هم فعالیت می کند! محمدرضا گلزار به جز بازیگری ، بیزنس و موسیقی به ورزش هم خیلی علاقه دارد. او مانند پدرش یک والیبالیست حرفه ای است و در گذشته از بهترین بازیکنان استان تهران بوده است.

cinema.ketab.iran_1662965439_1

همچنین او به اسکی هم علاقه دارد و به طور حرفه ای آن را پیگیری می کند تا جایی که مدرک مربی گری اسکی آلپاین دارد!

بدنسازی و فیتنس هم از علایق همیشگی محمدرضا گلزار است تا جرایی که در روز های اخیر عکس هایی که از بدن عضلانی و. سیکس پک خودش منتشر کرد باعث حواشی فراوانی شد.

عده ای نسبت به این کار واکنش مثبت نشان دادند و این کار را باعث تشویق جوانان به ورزش کردن می دانستند و عده ای دیگر هم انتشار این عکس ها را از سوی رضا گلزار محکوم کردند چرا که اورا الگوی بسیاری از جوانان و نوجوانان می دانند.

و اما ویدیویی تازه از محمدرضا گلزار که در رابطه با حضور خدا و جایگاهی که بهش رسیده صحبت هایی داشت!!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها