|

"متین ستوده" عین خارجیا پلیس شد ولی به سبک خودش؛ میگاپ چه تغییری داد چهرشو!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که حالا می بینیم دوباره تو کار و بازی پررنگ شده و اینبار تصویری از خود در برئامه ارتش سری منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-متین ستوده همیشه از بازیگرای خوش فیسی بوده که بیشتر با چهره ای که داشته بولد مونده و کلی هوادار پیدا کرده. متین ستوده در سریال هایی مثل "لیسانسه ها" و "میکائیل" ایفای نقش داشته که خب نشون داده میتونه هم کاراکتری اجتماعی و جدی رو به خوبی بازی کنه و هم کاراکتری طنز و نمکی رو! متین ستوده البته در سریال "زمانه" هم یه نقش ریزی داشت اما خب اونقدری ریز بود که چندان به یاد مخاطب شاید نیاد اما به هر حال متین بانو مِن جمله هنرمندان با استعدادی هستش که اگه پشت اونچه که علاقمنده رو بگیره قطعا میتونه بازیگری خفن و پر کار بشه. متین ستوده یه مدتی میشه که از این عرصه شگفت انگیز دور شده اما خب مگه میشه خانوم خانوما از فضای مجازی و دیگر فضاها دور باشه و دیده نشه؟

مثلا به تازگی متین ستوده تصویری از خود در برنامه "ارتش سری" منتشر کرد که خب این دقیقا یکی از همون راه های دیده شدنه هستش که باعث میشه تا بازیگر از اون شهرتش نیوفته! میدونید که این روزا برنامه هایی مثل مافیا و پدرخوانده و ارتش سری تا به چه اندازه طرفدار پیدا کردن و مخاطبینی هستند که هم خودشون تماشا میکنن و برنامه رو با دقت می بینن و پیگیرشون هستن، و هم به صورت دوستانه و جمعی و کافه ای بازی می کنن. در ادامه ابتدا تصویری از وی مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

متین+ستوده1

متین ستوده

متین ستوده و نقشی نو که خیلی متفاوتش کرد!

البته که این روزا می بینیم فیلمی با نام "سه کام حبس" به تازگی رفته واسه اکران بر روی پرده نقره ای. در این متین ستوده ایفای نقش داره که خب یه جورایی میشه گفت متین بانو هم کم کم داره از تلویزیون کَنده میشه و میزنه تو کار سینما بازی و درآمد های آنتچنانی.

این موارد گفته شده انتقاد نبودن و برای هر بازیگری اینکه برسه به سینما و از نگاهی دیگر مشهور بشه رویایی جذابه که همه اونها برای رسیدن بهش تلاش میکنن!

متین بانو نیز اینچنین است و بعد ز اینکه سه کام حبس کم کم جون بگیره و مخاطبین بیشتری ببیننش، متین خانوم هم جون میگیره و دوباره پررنگ خواهد شد.

ac-image-FX1635337848Nc

حرکت عجیب و پر دود متین ستوده واسه جذب فالوور!

متین ستوده خیلی اهل عکس گذاشتن تو صفحه اینستاگرامش بوده و هست. خانوم بازیگر در حالی که به شدت اهل خوشگلاسیون هستش و اصلا امکان نداره بدون تشریفات خاصش عکس به اشتراک بذاره، اینبار ومد و یه حرکت عجیب و نه چندان زیبا زد!

متین ستوده در حالی که چهره ای آرایش کرده و چیتان پیتان شده داره، سیگار به دست دیده میشه که البته این تنها یک عکسه و فیلم نبوده که بدونیم واقعا خودش کشیده و یا تنه برای ژست گرفتن دستش گرفته! در هر صورت متین بانو با این تصویر نظراتت مختلفی دریافت کرد که اصلا کامنتای مثبتی نبودن و بیشتر خانوم خانومارو بردن زیر سوال! 

Untitled

وقتی متین ستوده کلا دختر خوبیه، هم تو نقش و هم تو اینستا! فقط یه کمی مشکل داره!

قطعا میدونید که بازیگرا با اونچه که در فیلم و سریال ها میینید خیلی متفاوتن. مثلا خانوم فریبا نادری بابت نقشی که در سریال ستایش داشت کلی الفاظ ناجور شنید و در عوض مثلا مهشید جوادی بابت خوب بودنه تو نقشش و نامتعارف دیده شدن در اینستاگرام، کاربر رو متعجب ساخت!

اما متین ستوده همیشه تقریبا تو یه سبک دیده میشه و کاراکترایی که ایفا کرده مثبت طور بودن به همین دلیل با توجه به شخصیت خود خانوم بازیگر، چندان متفاوت با نقشاش نیست و چیزی که برای مخاطب خیلی خوشایند نبود تغییر چهره وی با آرایش و اینستا های جالب بوده!

متین ستوده در کنار آرایشگ محبوبش
متین ستوده در کنار آرایشگر محبوبش

سبک مورد علاقه متین ستوده تو میکاپ واسه عرسیش! چه سخت عروس شد!

متین ستوده یه مدت هی تو مصاحبه های مختلف در رابطه با اینکه چرا ازدواج نمیکنه میگفت. خانوم بازیگر که به شدت نگران قد و قامتش بود و اینکه همسری که ازش بلندتر باشه پیدا نمیشه گله داشت؛ یهو اومد و از تصاویر عروسیش عکس گذاشت! 

متین ستوده بعد از اینکه عکسشو با آرایشی زیبا و لباسی زیباتر به اشتراک گذاشت خبر از ازدواجش با علی زندی داد. علی زندی دارنده رستورانی بزرگ در تهران می باشد که میزبان بازیگران مهشور است و از متین بانو خواستگاری کرده و طی یک حرکت جانانه این دونفر شدن زن و شوهر!

متین ستوده که در سالن مریم رهنما میکاپ شده بود (همون آرایشگر محبوب)، قطعا با سبک این میکاپ آرتیست حسابی حال کرده چرا که دقیقا اهل ارایش های لعابدار می باشد.

200688_719

اما ناگفته نمونه مدتی میشه که متین ستوده تصاویری عروسیش رو از پیجش پاک کرده و از اونجایی هم که دیگه خبری از تصاویر دو نفره با آقاشون نیست، بسیاری از کاربران حدس و گمان هایی در رابطه با طلاق این زوج زدند!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلات بالا شیک پوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها