|

استایل عجیب و جنجالی خاطره حاتمی و رفقاش که کاربرای اینستا رو حسااابی شوکه کرد!

khatere hatami-shayanews

خاطره حاتمی بازیگر کشورمون که در کارنامه ی کاری خودش افتخارات بسیاری داره این بار با حضورش در یک مراسم همه رو شوکه کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این اواخر یه مراسم بزرگداشتی برگزار شد برای آتیلا پسیانی که ظاهر جدیدش خیلی ها رو نگران کرد که به گفته ستاره پسیانی، دختر این اسطوره ی سینمایی کشورمون، خوشبختانه اثرات بیماری کم کم داره رفع میشه، این بزرگداشت حواشی هم داشت؛ خیلی از کاربران برگزاری این دسته از مراسم ها رو بسیار خوب دونستن چرا که معتقد بودند باید قدر آدما ها رو تا زمانی که در جمع ما هستند بدونیم و به قول گفتنی نوشدارو پس از مرگ سهراب به درد نمیخوره!

ولی یه حاشیه ی جالب دیگه ای هم داشت این مراسم که توی مجازی مثل بمب صدا کرد حالا داستان چی بود؟ حضور خاطره حاتمی توی این بزرگداشت که بعد از مدت ها در جمع هنرمندان دیده میشد چون این بازیگر مدتیه که دیگه فعالیت خاصی در زمینه ی بازیگری نداره ولی حالا چرا این حضور داشتن، داستان دار شد در ادامه گفته میشه.

Capture

تیپ عجیب دختر قدیمی سینما

علاوه بر حضور خاطره حاتمی در بزرگداشت آتیلا پسیانی چیزی که بیشتر باعث تعجب همه شد و به قولی سفره ی غیبت رو باز کرد، تیپ و استایل متفاوت و عجیب این سلبریتی بود که بازخورد های متفاوتی داشت؛ برخی از کاربران تیپ و استایل این بازیگر رو دمده و بی کلاس می دونستن، بعضی ها از بیبی فیس بودن این بازیگر حرف میزدن که به نظرشون با لباس هایی که انتخاب کرده بود سنش کمتر دیده میشد، بعضی ها هم که کلا از مدل مو و تناسخ نداشتن آیتم های استایل این بانو شوکه بودن و شروع کردن به مقایسه ی بازیگرای وطنی با سلبریتی های هالیوودی و گفتن این که هنوز خیلی مونده به خارجیا برسیم.

یه عده ی دیگه هم که انگار داغ دلشون تازه شده باشه بازم داستان لباسای ترانه علیدوستی رو توی کن یادآوری کردن و گفتن که چرا یه استایلیست درست و حسابی نداریم توی کشور و چرا بازیگر ها نمیخوان برای این موارد هزینه کنن وقتی اینقدر توی چشم هستن؟ از طرف دیگه یه عده گفتن زندگی و پوشش هر کس به خودش ربط داره و خصوصی هست و ما نمیتونیم برای دیگران تعیین کنیم که چی بپوشن و چی نپوشن! خلاصه که بین علما اختلافی افتاده بود توی مجازی و همش از استایل این دختر شیطون شروع بود. حالا برسیم به بررسی استایل این بزرگوار که توسط شایانیوز تقدیم شما میشه.

دت

بررسی استایل خاطره حاتمی در بزرگداشت آتیلا پسیانی

  • اول از مدل مو و گره زدن روسری بگیم که به علت استخوانی بودن و کشیدگی صورت این بازیگر این مدل مو اصلا توصیه نمیشه چون صورت رو لاغرتر نشون میده و از طرف دیگر پوشیدن روسری و گره زدنش اونم به این شکل با لباس های رسمی توصیه میشه نه با این تیپ! یه جورایی آدم یاده دخترا تو دوران دهه هشتاد میفته.
  • مورد دیگه آرایش و اکسسوری ها هستش، آرایش ملیح و دخترونس و سنشون رو پایین تر نشون میده، اکسسوری خاصی استفاده نشده ولی اگر به عکس ها دقت کنید یه گردنبند دارند که احتمالا دلیل گره زدن و انتخاب روسری به این شکل دیده شدن گردنبند بوده باشه.
  • میشه گفت بدترین آیتم این استایل مانتو و لباسی هست که از زیر مانتو دیده میشه، مانتو میتونست به رنگ کفش و شلوار نزدیک باشه و بهتر بود لباس مشکی زیر مانتو هم رنگ نزدیک به استایل میبود.
  • توی نگاه کلی متوجه میشید که سعی شده در استایل از طیف رنگی قهوه ای و رنگ های نزدیک به اون استفاده بشه که متاسفانه زیاد هم موفق نبوده، اگر روسری و کفش ها تک رنگ بودند و با رنگ کیف ست بودند نمای قشنگ تری ایجاد میشد.

ezgif.com-webp-to-jpg (3)

خاطره به کنار باقی تو مراسم چی تنشون بود؟

داستان خاطره حاتمی که تموم شد برسیم به بقیه ی حواشی این مراسم که یکیشون حتی از تیپ خاطره هم عجیب تر بود، حضور دو بازیگر زن، افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا بدون روسری در مقابل دوربین ها! که واکنش های بسیاری رو به همراه داشت؛ افسانه بایگان علاوه بر این که بدون حجاب ظاهر شد گوشواره های شیر و خورشید هم از گوشش آویزون کرده بود، با توجه به این که شیر و خورشید نماد پرچم ایران تو دوران پهلویه آیا اسم این کار افسانه بایگان اعتراض علنی نیست؟

حالا نکته دیگه حضور ستاره اسکندری در این مراسم با استایل ساده و کمی پریشون بود که چند سال پیش ازش یه کلیپ بدون حجاب تویه کشور خارجی پخش شد، بعضی ها این موضوع رو کمیک میدونستن که ستاره حجاب سرشه و اون دوتا خانم کشف حجاب کردن، تو عکس پایین استایل خانم اسکندی رو میبینید.

ستاره

عده ای از کاربرا در واکنش به کشف حجاب این دو خانم هم گفتن که چرا باید بازیگرهای کشور به قدری آزادی داشته باشند که اینجوری از قانون تخلف کنند و در انتها هم کسی کاری به کارشون نداشته باشه و بدون توبیخ یا تنبیهی همچنان به فعالیت هاشون ادامه بدن، که اگر بخواهیم یکم واقع بینانه به این مسئله بپردازیم، باید بگیم متاسفانه بیراه هم نگفتن! حالا خالی از لطف نیست که استایل بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه رو هم در این مراسم ببینید که با رنگ رژ جیغ و پیرسینگ ابرو سعی داره خودش رو مثل همیشه سن پایین تر از چیزی که هست نشون بده.

بهاره

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی