|

بی بندوباری جورجینا حسابی سعودیا رو مگسی کرد؛ آبجی خانومش یهووو اومد عربستان!

ronaldo and his sister shayanews

نامزد آرژانتنی کریستیانو رونالدو، تصاویر هنجارشکنانه‌ای را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و حسابی عربستانی هارو عصبانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- جورجینا رودریگس، نامزد و مادر فرزندان رونالدو، با هنجارشکنانه‌ترین ظاهر خود در ریاض ظاهر شد و تصاویری را از طریق اینستاگرام با فالوئر‌های خود به اشتراک گذاشت که در آن‌ها مشغول تفریح کنار یک استخر خصوصی به‌همراه فرزندانش است در حالی که مایوی دوتکه به تن دارد.

او در صفحه اینستاگرام خود گروهی از عکس‌هایی را که با فرزندان و رونالدو در استخر است، منتشر کرد و نوشت: اوقات خوش در کنار خانواده.

این اولین‌باری است که جورجینا تصاویری برهنه با لوکیشن عربستان به اشتراک می‌گذارد.

جورجینا در پست دیگری گروهی از عکس‌های رونالدو را با دوستانش در منطقه دیریه عربستان به اشتراک گذاشت.

این تصاویر غیرمنتظره درحالی توسط نامزد کریستیانو رونالدو در عربستان منتشر می‌شود که بخش سنتی و مذهبی این کشور به شدت از این اقدامات انتقاد می‌کنند.

واکنش اینستاگرامی رونالدو به شایعات درباره جورجینا؛ منشن و سیکس‌پک!

مدتی بود که شایعه اختلاف رونالدو با نامزد جذابش جورجینا در فضای مجازی و محافل خبری شنیده می شد تا اینکه بلاخره رونالدو با انتشار یه عکس رمانتیک عاشقانه به همه این شایعات بی اساس پایان داد. کریستیانو رونالدو اخیراً هم با انتشار تصاویری باز هم شایعات مشکلات خانوادگی را کنار زد. او تصاویری از بازی و تفریح به همراه فرزندانش و جورجینا را منتشر کرد. فوق‌ستاره پرتغالی ضمن منشن کردن جورجینا رودریگس در توضیح تصاویرش نوشت: «لحظات شاد خانوادگی».

1563707_522

1563708_770

رونالدو و جورجینا بعد کلی نامزدی بلاخره زن و شوهر می شوند؟

جورجینا رودریگس در فصل دوم مستند نتفلیکسش به نام «من جورجینا هستم» در مورد رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو صحبت می‌کند. این زوج هنوز با هم ازدواج نکرده‌اند، اما به مدت ۷ سال است که با هم زیر یک سقف زندگی می‌کنند و بسیاری بر این باورند که آن‌ها به زودی ازدواج خواهند کرد.

جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو گفت: «واقعاً عمیق‌تر از این نمی‌شد متاهل و متعهد باشیم. من و کریستیانو در چشمان خداوند متاهلیم و این تنها چیزی است که برای من اهمیت دارد. او از ما محافظت می‌کند و ما را در کنار هم نگه می‌دارد. با این حال، یک روز مراسمی هم برگزار خواهد شد. من خوش‌شانس هستم که می‌توانم به شما نشان بدهم که رویا‌ها واقعا به حقیقت می‌پیوندند. من به خاطر فرصت‌هایی که خدا در اختیارم قرار داده شکرگزار هستم.»

b131c5fbb7cd

وقتی خواهر شوهر جورجینا هم میره عربستان

گویا کتیا آویرو خواهر رونالدو به تازگی برای دیدن رونالدو و خانواده اش به عربستان سفر کرده است. سفر کاتیا با انتشار یک عکس از خودش در کنار جورجینا و برادرزاده هایش همراه شد و گویا این چهه پرحاشیه اینستاگرامی هم به نوعی با انتشار این عکس قصد داشته به شایعاتی که دباره اختلاف و حتی جدایی جورجینا و کریس وجود داشت پایان بدهد.

naom_6458d5a511f96

خواهر رونالدو به همراه جورجینا و خواهر زاده هایش به استادیوم النصر هم رفت و دیدار این تیم مقابل الخلیج رو که با تساوی یک بر یک به پایان رسید و به نوعی میشه گفت رونالدو و تیمش رو از قهرمانی و کسب جام دور کرد رو از نزدیک تماشا کرد.

وقتی جورجینا میخواد تو عربستان هم مادر بشه

جورجینا در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده که دوست دارد فرزندان بیتشری با رونالدو داشته باشد.

جورجینا، نامزد آرژانتینی کریستیانو در این خصوص گفت: علاقه‌ زیادی‌ دارم که بازهم بچه‌دار شویم اما کریستیانو معتقد است که فعلا دست نگه داریم. رونالدو وظیفه پدری خود را به بهترین‌ شکل ممکن انجام می‌دهد و افتخار می‌کنم که کنارش هستم. هرزمانی او بخواهد من امادگی‌اش را دارم که بیک فرزند دیگر داشته باشیم.

659

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها