|

خوشمزه جات لاکچری آرام جوینده که به جیب ما حسابی گرونه؛ خانوم چندتا چندتا شغل داره!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد و در حالی که این زوج شرایط بسیار مرفهی دارند، براشون خرید گوجه سبز شده چالش!!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- احتمالا شما هم اسم سپهر حیدری به گوشتون آشنا باشه، چرا که سپهر حیدری یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس محسوب میشه که دیگه حالا سن و سالی ازش گذشته و واسه خودش شده مربی! شاید تو ذهنتون یه سرچ ریز کنید و بگید سپهر حیدری که مربی هیچکدوم از تیما نیست که خب در باید در پاسخ بگیم خودتون رو اذیت نکنید چون سپی خان مربی چند مدرسه فوتبال در ایران و دبی می باشد و اصلا ارتباطی به تیم های اصلی نداره.

آرام جوینده همسر سپهر خان می باشد که تو دهه نود ازدواج کردن و حالا صاحب دو فرزند می باشند. آرام بانو یه دختر فعاله که حداقل به تبلیغات اینستاگرامی قانع نیست و برای اینکه شاغل باشه و پول دربیاره زحمت میکشه و البته به دنبال پرستیژ کاری نیز هست! آرام جوینده مثلا تو ایرانم یه شغل داشت، حالا که تو دبی زندگی میکنن یه شغل داره! ناگفته هم نمونه که ابتدا آنلاین شاپ اونهم در چند پیج راه اندازی کرد و بعد که خورد به بن بست، زد تو یه کار دیگه که البته هنوز ازش رونمایی نکرده! در ادامه ابتدا تصویری از این ز.وج مشاهده می کنید که آشناییتی رخ بده تا ادامه ماجرا.

سپهر+حیدری

شغلای مختلف آرام جوینده! همسر سپهر حیدری شکست خورد!

خب آرام جوینده در ایران به دلیل اینکه خودش به شدت دنباله رو کارای خانومانه و خوشگلاسیون هستش، سالن زیبایی زد و اون بالا مالاهای تهران شروع به فعالیت کرد. چیزی نگذشتت که این مجموعه با شکست روبرو شد چرا که هم سپهر حیدری و آرام میخواستن از ایران برن، و هم اینکه اصلا رونق خوبی نداشت!

در دبی آرام جوینده اومد و چند آنلاین شاپ زد، فعالیت کرد و اجناس مختلفی مثل لوازم آرایش و عطر و فنجون و ... معرفی کرد! باز این جا هم ظاهرا چیزی نگذشت که آرام بانو رو خسته کرد چرا که زحمتی بیشتر از درآمد داشت! 

اما حالا مدتی میشه که می بینیم آرام جوینده رو در حالی سکوت پیشه کرده و در پاسخ به کاربران گفت پروژه ای بزرگ و خفن در راه داره!

unknown_343577574_745814130556881_4107318356046647876_n (1)

خوشمزه جاتی که واسه آرام جوینده هم قیمت طلا در میاد!

اما چیزی که مشخصه اینه که آرام جوینده در دبی لایف استایلی به شدت مرفه داره که البته به لطف همسری پولدار و مشهوره که با کمک خود آرام نیز پرورش بیشتری یافته.

آرام جوینده که در صفحه اینستاگرامش زیاد فعالیت میکنه تونست در عرض یک سال پیجی که 200 هزار دنبال کننده داشت رو به یک میلیون فالوور برسونه. آرام بانو مخاطب رو دقیقا به مانند بلاگرها میچرخونه و از هر چیزی یه تولید محتوای بی محتوا داره! مثلا در ادامه می بینید که خانوم خانوما ابتدا تصویری از گوجه سبز گذاشت و بعد که با چالش سوالای کاربرا مواجه شد که از کجا گوجه سبز آوردین و چند و اینا، پاسخی کمرشکن و گرون داد!

Untitled

حواشی عجیب سپپهر حیدری بخاطر خانومش! پروتزای آرام به نقطه جوش داره میرسه واسه ترکیدن!

این زوج از عجیب ترین و پر حاشیه ترین چهره های فوتبالی می باشند که این هم حاصل دست پر تلاش آرام خانومه!! ارام جوینده از وقتی که از ایران رفته به شدت فعالیتش تو اینستاگرام بیشتر شده و حالا فالوور های بیشتری داره که با کمی تلاش بیشتر 1 میلیونی خواهند شد. اما در ادامه تصویری از آرام بانو ببینیم که مدتی پیش هم منتشر کرد و مورد توجه و البته تعجب کاربران قرار گرفت.

آرام+جوینده

آرام جوینده در این فضا فعالیت جالبی داره. وی در حالی که چندان فخر فروشی از زار و زندگی و سفر و تفریحاتشون نمیذاره، اما پست و استوری های بسیاری از خودش و استایل عجیب و چشم درارش به اشتراک میذاره که خب چرا گفتیم چشم درار چون خانوم خانوما هم همونطور که دیدین چهره ای پررر از عمل و پروتز داره و هم تریپایی میزنه که چندان تو فضای مجازی به دور از حواشی نیست و اینجاست که برمیگردیم سر خونه اولمون که گفتیم آرام جوینده تو حاشیه سازی دست خوبی بر آتش داره.

آرام جوینده و سپهر با فاصله سنی خیلی زیاد چجوری جذب هم شدن؟

آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ می باشد که البته سال تولدش رو در صفحه اجتماعی اش قید نکرده! این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نام های دیاکو و آروکو است.

و اینکه سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در شهر اصفهان فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. 

در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

سپهر+حیدری (1) (1)

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها