|

وقتی "نازنین کریمی" با عینک دودی گولاخش تو سالن تغییر کرد؛ داداشش گربه بیچار رو ترکوند

nazanin karimi shayanews

نازنین کریمی بازیگر خوش چهره ایرانی می باشد که همیشه سعی بر این داشته تا با استایل خود مورد توجهی عجیب قرار بگیره و اینبار نیز چنین شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نازنین کریمی بازیگر جذاب و خوش چهره ایرانی می باشد که البته خوش استعداد خیر! خیر گفتن به معنای قاطعیت نیست و گاهی یکسری از بازیگران هستند که صرفا به دلیل زیباییشون شهرت پیدا میکنن و شاید بشه گفت نازنین کریمی کمی تا قسمتی از این سبک بازیگران می باشد. چرا؟ چون نازنین کریمی کارنامه کاری پررر بازی در سینما و تلویزیون ندارد و تنها با سابقه کاری مختصر و مفیدی در این عرصه پیش رفته. البته که نازنین بانو در تئاتر و نمایش حضور پررنگ تری دارد و همین چند وقت پیش بود که در نمایش "اتاق محترم" مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

اما از کار و بار که بگذریم و برسیم به خود نازنین کریمی باید بگیم که خانوم بازیگر دهه شصتیمون که البته دقیقا لب مرز به دنیا اومدن و متولد شصت می باشند، همیشه با ظاهری آراسته و زیادی خوشگلاسیون شده دیده میشه که گاهی باعث جلب توجهی عمیق میشه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از نازنین کریمی در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی، در حالی که خانوم خانوما با استایلی پوشیده بودند اما نکاتی رو در تیپ خود داشتند که مورد توجه قرار گرفت. ناگفته نمونه نازنین کریمی کلا هم علاقه وافری به ژست های عجیب و قابل توجه داره.

4340713943514252117_n5165022945820905172_n

استایل مکرر نازنین کریمی که خیلی فالووراشو متعجب کرد!

نازنین کریمی در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد و از همین طریق هم خود را در میون اهالی سینما بولد نگه داشته و نذاشته از چشم ها بیوفته و فراموش بشه. نازنین خانم که خیلی عاشق خاج رفتن و عکسیدن تو لوکیشنای این مدلیه همین تازگی بود که تو هامبورگ عکسی از خود به اشتراک گذاشت. این تصاویر با کامنت های بسیاری همراه شد که خب مشخص نیست خانوم بازیگر از قصد چنین هشتگ و کپشنی زده و یا فی البداهه نوشته و با نظرات منفی کاربران همراه شده.

اما نکته دیگه ای که در این تصویر نازنین کریمی بود سبک استایل خانوم بازیگر بود که مورد توجه قرار گرفت. چرا که نازنین بانو در هابورگ دقیقا همون آیتم لباس هایی رو استفاده کرده بودن که برای نکوداشت آتیلا پسیانی پوشیدن و انکه یک بازیگر تا به این اندازه تکراری پوش باشه برای کاربر به شدت عجیب به نظر رسید، اونهم یکی مثل نازنین کریمی.

unknown_340160348_260855069609385_2831731311838854450_n

جلب توجه جالب نازنین کریمی!

همونطور که گفتیم نازنین کریمی در استایل و لباس همیشه انتخاب هایی متفاوت دارد که در بیشتر مواقع نیز به سمت و سوی نامتعارفی می رود. این در حالیه که بازیگران خانوم ما این روزا و حتی قبلتر به شدت راحت پوش شده بودند و هستند، به طوری که گاهی برخی رو می بینیم که کشف حجاب نکردن اما خب یه مدلایی تیپ زدن که از کشف حجاب هم ناجور تر بوده!

مثلا لیندا کیانی از این ترفند خیلی استفاده و میکنه و نازنین کریمی نیز درش از صدر جدولی هاست! در ادامه مشاهده می کنید نمونه تصاویری که گویای موارد گفته شده هستند.

nazaninkarimiofficial

Untitled (1)

رفتار عجیب داداش نازنین کریمی با حیوونای در حالی که دامپزشکه!!

خب بهتره کمی هم از نازنین کریمی دور بشیم و برسیم به داداشش چرا که خانوم خانوما داداش داره از نوع دکترش! خانوم بازیگر به همراه برادرشون تنها دو فرزند هستند و خب از اونجایی که ایشون بازیگرن و دم به دقیقه هم در حال انتشار عکس و فیلم با برادر جان می باشند خیلی از کاربران آقای دکتر رو شناختن و فهمیدن چخبره. مهرداد کریمی حالا با جار زدنای نازنین کریمی پیجی بزرگ داره و در حال فعالیته!

آقای دکتر و یا بهتره بگیم آقای دامپزشک فیلم و عکس های بسیاری از خود منتشر میکنه تا تبلیغی برای کارش بشه و خودش رو هرچه بیشتر بالا بکشه اما یکی از نکاتی که زیر پست خانوم بازیگر با داداششون مورد توجه قرار گرفت این بود که بسیاری از کاربران آقای دکتر شاکی بودند به دلیل اینکه رفتار بدی با حیوانات داره که خب باید گفت تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ...!

و اما کمی بیشتر با نازنین کریمی

نازنین کریمی متولد 19 مرداد 1360 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس بازیگری با گرایش تئاتر و فوق لیسانس بازیگری تئاتر می باشد، فرزدن دوم یک خانواده 5 نفری است، می گویند یک مرداد ماهی خوش قلب و مهربان می باشد.

مامی و ددی

مادر و پدرم برای من ویژه هستند ما بعد از خدا هیچ چیز با عزتی مثل پدر و مادر نداریم، مادر من یک انسان مقدس است که هرکجا گیر کنم فقط اسم او را می آورم.

M2M3NDke3eYU

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی