|

ژست کافه ای "ترلان پروانه" وقتی پشتش کلی چیز باحال آویزون دیواره؛ خانوم چقده فرق کرد!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه بازیگر خوش فیس ایرانیه که خوب بلده تو استایل چجوری دیده بشه تا بتونه هم جلب توجه لازمه رو داشته باشه و هم کم بازی کنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ترلان پروانه بازیگر خوش فیس و دهه هفتادی ایرانی می باشد که میشه گفت از معدود بازیگرای بعد انقلابه که از سن و سالی بسیار کم وارد سینما شده و همچنان هم بازی میکنه. ترلان پروانه از همون بچگیشم دوست داشتنی بود و میون هنرپیشه های کودک بیشترین طنازی و محبوبیت رو داشت، اما حالا می بینیم که خانوم خانوما کمی تا قسمتی مغرور شده و با توجه به اینکه حواشی عجیبی هم در رابطه باهاش دراومد، محبوبیتش آب رفت! ترلان پروانه این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما سال گذشته خوووب بر روی پرده نقذه ای و در نمایش خانکی بود که خب باعث شد تا خانم بازیگر دوباره بیاد رو بورس و حسابی مراسمات مختلف داخلی و خارجی برای کاراش رفت!

ترلان پروانه تو اینستاگرام خیلی زیاد از خودش عکس میذاره که البته انگاری این شده یه خصلت تو بازیگرای دختر دهه هفتادی که حسابی تو صفحشون میترکونن و خیلیم حساسن رو عکساشون که حتما با فلان لباس و فلان لوکیشن و فلان ارایش و ژست باشن! ترلان بانو تو پیج یه مدلیه که اصلا نمیذاره چیزی تکراری و یا حوصله سر بر بشه و خوبم میتونه مثلا خواسم نیست فیگور بیاد!!! مثلا در ادامه نمونه ای تصویر زیبا از وی مشاهده می کنید که بشقاب های خوش نقش پشت سرشم مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

299742819_1033414390709111_4132015037506303534_n (1)

چهره ترلان پروانه که میگه خدا داده ولی انگاری بنده خدا داده!

خب از این موضوعات که بگذریم برسیم به خود ترلان پروانه باید بگیم که احتمالا شما هم به دو تصویر بالا دقت کردید که این بازیگر جوانمون لب هایی برجسته دارند و البته فرم داده شده که قطعا خدادادی نیست. ترلان پروانه ادعا داره که هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده که خب حرفش درست و منطقیه اما تا به حال نگفته که من هیچ حرکتی نزدم و خدادادی هستم چرا که اگه بگه خودش رو ضایع کرده.

Untitled (4)

ترلان پروانه تا به یه سنی که رسید دیگه زد تو کار تریپای شاخ که خب چهره از مهمترین قسمت های ظاهر خانوم بازیگر بود. همین شد تا ترلان پروانه بره و لبارو از خط به دو دایره تبدیل کنه که اتفاقا خیلیم رخ میاد با حجم این آیتم از صورتش!

از طرفی قاچ گونه خانوم که به شدت مشخصه کات گونه زدن و زاویه فک، هم از مواردی هستش که چهره ایشون رو به شدت امروزی تر اما در عین حال مصنوعی کرده. ناگفته نمونه همونطور که در تصویر اولی هم مشاهده کردید ترلان پروانه چشم و ابرویی رو به بالا داره که این یکی رو ترلان پروانه ادعا داره خدادادیه!

289757624_173130518539032_713887649857086911_n

ترلان پروانه واسه پیشرفت توانایی داره یا صرفا فیس؟!

گفته بودیم ترلان پروانه از بچگی تو سینما و تلویزیون بوده. خب این بازیگر جوان نه تنها در فیلم و سریال، بلکه برای تبلیغات تلویزیونی هم حضور داشت و خب از اونجایی که برای تبلیغات از بچهای خوشگل استفاده میسشه، ترلان پروانه نیز بسیار بانمک و ناز بود.

خیلی ها بر این باورند که ترلان پروانه استعدادی در این عرصه نداره و با پارتی بازی داره ادامه میده. اما بهتره که ترلان پروانه در این فضا بزرگ شده! اگه بازیگرانی همچون سارا و نیکا فرقانی باشی و تنها برای یک سریال بازی کرده باشی، اونهم به دلیل اینکه چندین فصل شد و ادامه پیدا کرد، میشه گفت اون دختر جوان استعداد خاصی نداره چرا که دیالوک و حرکات خاصی هم نداشته! اما ترلان پروانه چنین نبوده و نیست. ویدیویی از کودکی ترلان در تبلیغ شامپوگلرنگ مشاهده می کنید.

280591406_7660716000635066_1680867236633388265_n

کمی بیشتر با ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها