|

کمال هم نشینی تو شاهرخ استخری اثر کرد غلیظ؛ خانمش نامرئی بود حالا با سلفی ول کن نیست!

shahrokh estakhri shayanews

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری می باشد که در اینتساگرام فعالیت بسیاری دارد و اینبار خانوم بازیگر با انتشار تصویری همرو محو خودش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اواخر دهه هشتاد بود که سریالی به نام "دلنوازان" ساخته و پخش شد. در این کار سه بازیگر به دنیای بازیگری معرفی شدن و حسابی خودشون رو تونستن بکشن بالا. خب این روزا هم می بینیم بازیگرانی رو که نوپا هستند و اتفاقا بازی خوبی هم از خود ارائه میدن، اما انگاری تونست جدید اونقدری تعداد شکوفا شده هت زیاده که کم پیش میاد یهو یکی دو تا سه تا با هم بود بشن! در اون تایم شاهرخ استخری و سحر قریشی و سمانه پاکدل به اهالی سینما پیوستن و شدن دختر پسر جَوون جذابه اون زمان که کلی طرفدار دارن. شاهرخ استخری تو دهه نود نیز باز هم ایفای نقش کرد اما از یه جایی به بعد دیگه کلا بیخیال هرچی بازی و بازیگری شد و حالا می بینیم شاهرخ استخری رو در حالی که به مانند یک بلاگر زن در اینستاگرام فعالیت داره و حسابی داره میتازونه.

شاهرخ+استخری

اینجوریاست کمال همنشینی با سپیده خانوم تو شاهرخ خیلی اثر کرد!

البته که این روند سرچشمش خانوم خانومای شاهرخ می باشد. سپیده بزمی پور چند سالی میشه با شاهرخ استخری زیر یک سقفه و دو فرزند دختر گوگولی به نام های نبات و پناه برای شاهرخ خان آورده. سپیده بزمی پور علاقه وافری به دیده شدن توسط اینستاگرام داره و براش کلی هم تلاش کرده، ولی خب میگم کمال همنشینی در او اثر کرد نمونه بارز شاهرخ استخری می باشد که همرنگ خانومش شد که هیچ، به آنچه که قبلا میگفت که پشت کرد خفففن! در ادامه ابتدا تصویری جدید از این زوج مشاهده می کنی تا ادامه ماجرا.

campec.ir_s+instagram+2023-5-17+story+(1)

لایوی که همه چی رو لو داد! جواب عجیب شاهرخ استخری واسه نشون ندادن خانومش!

حالا چرا گفتیم شاهرخ استخری به هرآنچه که اعتقاد داشت پشت کرد؟ چون آقای بازیگر قبلنا، همون موقع ها که ابتدای شهرتش بود و در مصاحبه ها و برنامه های مختلف دعوت میشد بر این نظر بود که علاقه ای به نشون دادن همسرش نداره چرا که اصلا دلش نمیخواد عکسای خانومش جایی تو فضای مجازی پخش بشه و اصلا به همین علت هم سپیده بزمی پور رو همراه با خود در هیچ یک از مراسمات سینمایی هم نمیبرد تا مبادا عکس و ویدیویی گرفته نشه!

این صحب برای همه به شدت عحیب بود. اما انگاری از یک جایی به بعد شاهرخ استخری نیز بیخیال این حرف ها شد و نه تنها بانوی خونش و آورد تو مجازی، بلکه حالا خانوم خانوما بیخیال بشو هم نیست و مثل بنز در این فضای نامرئی فعالیت داره! در ادامه تیکه ویدیویی رو مشاهده می کنید که از لایو این زوج هستش و کاربری در رابطه با تغییر نظر شاهرخ استخری سوال میکنه و آقای بازیگر هم جوابی نه چندان جالب میده!

محتوای شلوغی که سپیده بزمی پور تو پیجش به راه انداخته! طفلی دخترش؟

در حال حاضر همسر شاهرخ استخری یک بلاگر شناخته شده می باشد که روزا استوری های بسیاری به اشتراک میذاره و تقریبا میشه گفت ریز به ریز لایف استایلشون رو به مخاطب نشون میده. وی تا به اینجا تونسته بیش از 1 میلیون کاربر رو همراه و جذب خودش کنه که با تولید محتوای زیاد اونهارو نگه داشته. نیمی از این محتوا رو به جرئت میشه گفت از دختراشه و نیمه دیگر از خودش و همسرش.

اما نکته اینجاست که سپیده بزمی پور ظاهرا تنها جایی که گوشی به دست نیست موقع شب تا صبح خواب خودشه چرا که همونطور که گفتیم از هر کار بچها عکس و فیلم میذاره با توضیحات کااامل که حالا ممکنه خالی بندی هایی هم چاشنی کار شده باشه!

پناه دختر بزرگتر این خانواده هستش که ظاهرا به گفته باباش علاقه زیادی به عکس انداختن نداره اما با این حال تو پیج مامان جانش فَت و فراوونه از عکس های پناه خانوم که انگاری به خواسته خودش نیست! حالا در ادامه پست جدید سپیده بزمی پور رو مشاهده می کنید که برای ایجاد پست حتی مجبور شد پناه رو سانسور هم کنه اما تولید محتواااش مختل نشه!

شاهرخ+استخری

چهره بی آرایش همسر شاهرخ استخری

اما جدا از این مسائل میدونید که این رواز خانوما تو هررر شغل و راهی که باشن به شدت از فیلترای اینستاگرامی استقبال میکنن و تعداد بالایی هستند که حتی بدون فیلتر دیگه جلو دوربین اینستاگرام نمیان. سپیده بزمی پور یکی از اونهاست که خب همونطور که در قسمت بالاتر هم دیدن فیلتر داشت و سلفی انداخت.

اما سپیده بزمی پور به تازگی تصویری هم از خود به اشتراک گذاشت که تقریبا کم آرایش بود و مخاطب رو با چهره اصلی خود آشنا کرد.

shahrokhestakhri4-vaghtesobh

کمی بیشتر با شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

و اما سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور 3 دی ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. وی به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

unknown_293987902_765063674775337_7536377674767576210_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها