|

آواهای ممنوعه در ایران؛ گوش دادن به محسن یگانه و چند خواننده ی دیگر تا مدت ها قدغن شد!

خبری که به تازگی منتشر شده حاکی از ممنوعیت کار خواننده های پاپ معروف کشورمان مانند: محسن یگانه، رضا صادقی، امیر مقاره، بابک جهانبخش و.. است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رعایت موازین اخلاقی توی هر کشوری حائز اهمیت هست و ایران هم از این قاعده مستثنی نیست! در بین اقشاری که نیازمند رعایت هر چه بیشتر و بهتر قوانین در این زمینه هستند، سلبریتی ها سردمدار هست، چرا که این گروه در جامعه بسیار تاثیر گزار هستند و به نوعی الگو محسوب میشن به خصوص برای سنین نوجوان، چون خیلی از نوجوون ها و حتی جوون ها علاقمند هستن که مثل سلبریتی محبوبشون برخورد و رفتار کنن و حتی پوششی مشابه اون ها داشته باشن و این یه موضوع غیر قابل انکار هست، مثلا یه مثال بزنیم که خیلی هم دور نیست؛ بعد از پخش شدن سریال یاغی که علی شادمان به خوبی در این سریال نقش آفرینی کرد، به خاطر این که کاراکتر آقای شادمان توی سریال یه خالکوبی به اسم یاغی داشت، شاهد این بودیم که چه تعداد از افراد جوون به سراغ زدن این خالکوبی رفتن! پس تاثیرگزاری این قشر روی جامعه یه موضوع حتمی هستش.

خواننده6

آواهای ممنوع الکار

خب میدونید که در حوزه ی موسیقی و خوانندگی هم رعایت یه سری قواعد بسیار ضروری هست چرا که موسیقی جزء جدا نشدنی از زندگی انسان هست و هر آهنگ تازه ای که خونده میشه بلافاصله مورد توجه مردم قرار میگیره و توی شرایط و محیط های مختلف پخش میشه، مثلا داخل ماشین و موقع رانندگی، توی مراسم ها و بعضی از محیط های کاری. پس علاوه بر این که الفاظ و اشعار باید کاملا موجه، منطقی و به دور از هرگونه ابتذال باشن، رفتار خواننده ها و حتی پوشش اون ها هم شرط مهمی هست که توی ادامه دار شدن کار اون ها نقش داره، خصوصا در زمینه برگزاری کنسرت این هنرمندان باید سخت مواظب باشن که درگیر یه سری از حواشی ها نشن که متاسفانه بعضی هاشون موفق نبودن! به عنوان مثال یکی از کنسرت های امیر مقاره (ماکان بند)، که مینا وحید با پوشش و رفتار های عجیب توش باعث به وجود اومدن یه سری حرف و حدیث ها شد که در آخر امیر مقاره مجبور به عذرخواهی شد و گفتن این که سر همکاری با خانوم وحید توی سریال جزیره ایشون رو دعوت کرده و مسئولیتی در قبال رفتارهای ایشون نداره!

خواننده0

حالا یه خبری که به تازگی در عرصه ی موسیقی کشور بحث برانگیز شده، ممنوع الکاری بعضی از خواننده های پاپ کشورمون هست! طبق گزارش یه خبرنگار موسیقی (بهمن بابازاده) محسن یگانه، رضا صادقی، بابک جهانبخش، امیر مقاره (ماکان بند) و امید حاجیلی از طرف «کمیته پیگیری وضعیت چهره ها» در ایران ممنوع الکار شده اند! موضوعی که در رابطه با این خبر باعث تعجب هستش، ذکر نشدن دلیل این ممنوع الکاری و به قولی شفاف سازی نکردن از سوی مسئولین مربوطه هست! البته که بعضی ها معتقد هستند که دلیل این ممنوعیت، اظهار نظر های این خوانندگان نسبت به اتفاقات اخیر در ایران و بعضی از حواشی به وجود اومده در کنسرت هاشون بوده! همچنین از بین این خواننده ها بعضی هاشون ممنوع الخروج هم هستند که همین موضوع، سیاسی بودن این مسئله رو قوی تر  میکنه، از بین این خواننده ها تنها کسی که تا الان به این موضوع واکنش نشون داده رضا صادقی بوده.

خواننده 6

تایید ممنوع الکاری توسط رضا صادقی

در حال حاضر از بین خواننده های معرفی شده، تنها رضا صادقی در کنال تلگرامی خودش، با انتشار متن زیر که تصویرش رو براتون میذاریم، اقدام به تائید خبر ممنوع الکاری خودش کرده، البته که ایشون هم دلیل این تصمیم رو عنوان نکردن. همچنین رضا صادقی علاوه بر ممنوع الکاری، ممنوع الخروج هم هست.

خواننده

امیدحاجیلی و ممنوعیت کار از اسفند پارسال

توی جشنواره موسیقی فجر پارسال یک سری از گروه ها و خواننده ها حضور نداشتند که دو روز بعد از اختتامیه این جشنواره، اعلام شد که خواننده ها و گروه های موسیقی که در این جشنواره شرکت نکردن، ممنوع الکار شدن، که امید حاجیلی هم یکی از اون افراد بود و حتی برای اسفند ماه، سالن کنسرت هم رزرو کرده بود ولی بعد از این اتفاق استعلام اون برای اجرای زنده، منفی اعلام شد، البته وزیر ارشاد گفته بود که حضور توی جشنواره هیچ اجبار و الزامی نداره، اما...

خواننده1

بابک جهانبخش و ممنوعیت کار و خروج از کشور

بابک جهانبخش هم که مدتی پیش پاسپورتش توی فرودگاه ضبط شده بود، با استوری های که اون موقع گذاشت خبر از ممنوع الخروجی خودش داد و از دنیای موسیقی خداحافظی کرد.

خواننده44

خواننده55

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها