|

وقتی قیافه دو بازیگر که یکیشون تازگی فوت کرده داستان میشه؛ عجبا آخرته شباهتن!

حسام محمودی که یکی از بازیگرهای توانمند و جوان بودن که به تازگی فوت کردن، ولی یک سری حواشی در رابطه با شباهت اون به یک بازیگر به وجود اومده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه مدتی هست که خبرهای ناگوار زیادی توی سینمای ایران به گوش میرسه، که ناراحت کننده ترین اون ها خبر فوت بازیگران و افراد فعال در این عرصه هستش، البته که مرگ یه موضوع طبیعی توی چرخه ی حیات هستش ولی انسان هرگز نمیتونه به این موضوع عادت کنه و خیلی راحت باهاش کنار بیاد، چرا که دیگه اون فرد در میان ما نخواهد بود و برای همیشه دیدن لبخندش رو از دست خواهیم داد، حالا نکته ای که راجبه فوت سلبریتی ها وجود داره این هست که خب این افراد در بین یک ملت شناخته شده هستن، پس طبیعتا تعداد آدم های بیشتری هستن که از فوت این عزیزان ناراحت بشن و مورد دیگه این هست که این افراد زمانی با فیلم هایی که در اون ها نقش آفرینی کردن برای ما خاطره سازی کردن و لحظاتی بوده که احساسات ما با دیدن اون فیلم ها دچار قلیان شده، پس این که یه بار دیگه اون فیلم ها رو در حالی که بدونیم این عزیزان پر کشیدن، ببینیم مسلما خیلی غم انگیز خواهد بود.

بله مرگ واقعا معقوله ی دردناکی برای اطرافیان باقی مونده هست، خصوصا اگر بچه های فرد متوفی باشن، مثل بچه های مرحوم شهرام عبدلی عزیز که دیدن بی تابی شون قلب هر کسی رو به درد میاوورد و گلچین روزگار اما دست بردار نبوده و نیست برای همین مدت زیادی نیست که حسام محمودی، بازیگر توانمند و جوون سینما که دارای یه فرزند دختر به اسم هانا بودن هم از میان ما پرکشیدن، این بازیگر عزیز در سن 37 سالگی و بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت که خب وقتی بازیگر باشی، حتی فوت کردنت هم میتونه حاشیه داشته باشه که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

حسام45

شباهت عجیب و باور نکردنی

اگر یادتون باشه یه زمانی توی فضای مجازی، بازیگرهای ایرانی رو که به بازیگرهای خارجی شباهت داشتن رو معرفی میکردن و خب عکس هاشون رو کنار هم میذاشتن و در بعضی از مواقع هر مخاطبا تائید میکرد که شباهت بسیار بالایی وجود داره و در بعضی مواقع هم بعضی ها وجود شباهت رو رد میکردن که خب این موضوع یه جوریه که نظر اکثریت توش مهمه ولی بازم هر کسی نظر خودش رو داره و نظرش هم محترمه! البته که دنیای سینما خیلی در مقیاس جهانی خیلی وسیع هست و روز به روز هم این جامعه با وجود علاقمندان به عرصه ی بازیگری، داره بزرگ و بزرگ تر میشه و وجود شباهت بین افراد سلبریتی توی این جامعه، خیلی جذاب هست، یعنی شاید وجود شباهت بین دو تا آدم معمولی و غریبه اینهمه تعجب آور دیده نشه که بین بازیگرها به نظر میرسه.

حسام123

حالا حسام محمودی خدابیامرز هم یه همکار داره که از نظر کاربرها حسابی بهش شباهت داره یعنی آقای بهروز شعیبی، میزان این شباهت در نظر بعضی ها به قدری زیاد هست که خیلی از افراد وقتی برای اولین بار خبر فوت آقای محمودی عزیز رو شنیدن فکر کردن که این دو نفر، یک نفر هستن و متوجه تفاوت اون ها نشدن که خب باز هم مثل همیشه موضوع شباهت سلبریتی ها شد که هر دو هم وطنی بودن و نظرات متفاوتی از کاربرها در اینباره وجود داشت، البته که اکثریت افراد به وجود شباهت بین این دو عزیز اعتراف کردن! حالا شما تصویر این دو بازیگر رو کنار هم ببینید، نظر شما چیه؟ (عکس اول متعلق به حسام محمودی و عکس دوم بهروز شعیبی هستن)

حسام اصل

حسام55

حواشی خاکسپاری حسام محمودی

حسام محمودی از سال 91 به صورت حرفه ای فعالیت خودش رو در زمینه ی بازیگری آغاز کرد و اولین فیلم سینمایی که در اون حضور داشت خیلم خسته نباشید بود و بعد از اون در سال 94 با مجموعه گاهی به پشت سر نگاه کن وارد جعبه ی جادوییه تلویزیون شد. در خصوص تحصیلات این هنرمند باید بگیم که ایشون لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر داشت، آخرین نقش آفرینی مرحوم در واپسین روزهای زندگیش در سریال سوران بوده که فعلا پخش نشده.

حسام46

در مراسم ختم ایشون عده ی زیادی از بازیگران مثل هادی حجازی فر،الناز حبیبی، علیرضا آرا، شهره سلطانی و... حضور داشتند که شهره سلطانی به روی صحنه رفت و در رابطه با روزهایی که با حسام محمودی در سریال لحظه گرگ و میش هم بازی بوده صحبت کرد و در ادامه اینچنین گفت که (چه بگویم از خوبی و از شرافت و از مهربانی‌ هایش چه بگویم) اما حاشیه ی بزرگ این مراسم حضور باران کوثری بدون پوشش مناسب در این مراسم بود که باعث دریافت خیلی از انتقادها شد، چرا که افراد زیادی معتقد بودن که نباید در مراسم خاکسپاری کسی که خانواده ی او داغدار هستن، همچین تابو شکنی انجام داد، اونها این کار باران کوثری رو صرفا راهی برای دیده شدن خطاب کردن.

حسام88

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها