|

وقتی ممنوع الکاری تاثیری روی زندگی عاشقانه بابک جهانبخش نداره؛ چه نازی میخره این مرد!

Babak Jahanbakhsh shayanews

بابک جهانبخش از خواننده های معروف و بنام موسیقی کشور هست که این روزها خبر ممنوع الکاریشون بسیار بازتاب داشته و جنجالی شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه مدت مد شده بود که میگفتن هر کسی از مامان باباش قهر میکنه، میره خواننده میشه که واقعا هم حق بود، چون هر کسی که از راه میرسید، یه آهنگ بیرون میداد و بعدش با پول دادن به یه سری پیج داغون تویه اینستا، برای خودشون تبلیغ راه مینداختن که خب زیاد هم کارشون نمیگرفت، چون خوشبختانه عرصه ی موسیقی جوریه که اگر خواننده ای توش ضعیف عمل کنه از طرف مخاطب مورد قبول واقع نمیشه، برخلاف سینما که اگر زیبا باشی ولی بی استعداد، باز هم مقبول هستی! البته که موسیقی ایران بسیار غنی هست و با وجود این افراد به اون خدشه ای وارد نمیشه ولی مسئله ای که وجود داره اینه که باید خواننده برای آینده ی این موسیقی، تربیت بشه چرا که بالاخره سن خواننده های حاذق فعلی بالا میره و در نتیجه عملکرد تارهای صوتیشون ضعیف میشه، پس امیدواریم که این عزیزان برای حفظ موسیقی کشور و تربیت هوش موسیقیایی جوون های مستعد اقدام کنن.

یکی از خواننده های پاپ و خوش صدا که اکثرمون با آهنگ هاشون خاطره داریم، بابک جهانبخش هست؛ بابک جهانبخش صدای بسیار لطیفی داره و موقع ادای اشعار انگار قلب مخاطب رو لمس میکنه! آقای جهانبخش متولد آلمان هست و از بچگی هم موسیقی رو شروع کرده و به اون علاقمند بوده و بعد از بازگشت خونوادشون به ایران، این علاقه رو رها نکرده و دنبال کردن اون الان تبدیل به یه ستاره ی پاپ میون خواننده های مطرح کشور شده، اما این روزها خبرهایی در رابطه با این خواننده ی خوش آوا شنیده میشه که ناراحت کننده هستن ولی ایشون واکنشی به این اخبار نشون ندادن هر چند که این حواشی برای ایشون از مدت ها پیش به وجود اومده بودن، حالا موضوعی که جالب شده این هست که ایشون به حواشی و اخبار اخیر واکنشی نشون ندادن ولی به تازگی پستی توی صفحه ی مجازی خودشون منتشر کردن که برای کاربرها جالب بود که در ادامه براتون بیشتر خواهیم گفت، پس با ما همراه باشید.

بابک63

کانون خانواده مهم تر از کاره

به تازگی خبر هایی از ممنوع الکاری بابک جهانبخش عزیز که در حال حاضر 40 سال داره و صاحب یک فرزند پسر هست، به گوش رسیده که این هنرمند تا الان واکنشی به این اخبار نشون نداده و البته که فقط ایشون توی لیست خواننده های ممنوع الکار جدید، نبودن و به غیر از ایشون نام تعداد دیگه ای از خواننده های بنام و معروف مثل محسن یگانه، رضا صادقی، امیر مقاره و امید حاجیلی توی این فهرست بود که تعدادی از اون ها مثل صادقی و حاجیلی، ممنوع الکاریشون رو تائید کردن و اما محسن یگانه که به خاطر مصاحبه ی دروغینی که توی این روزها یکی از خبرگزاری ها ادعا کرد در خصوص داستان ممنوع الکاری یگانه باهاش داشته، واکنش نشون داد و اون رو رد کرد اما در خصوص دلیل و چرایی ممنوع الکاریش هیچ حرفی نزد!

بابک

بابک جهانبخش هم که جز این افراد بود و ماه ها قبل، طی حوادثی که در ایران رخ داد از ممنوع الخروج شدنش و خداحافظیش از دنیای موسیقی در صفحه ی اینستاگرامش با مردم حرف زد، اما این روز ها و با توجه به خبری که منتشر شده هیچ واکنشی نشون نداده و از اون جالب تر این که به تازگی و ساعاتی پیش یه پست منتشر کرد که در اون سالگرد ازدواجشون رو به همسرش تبریک گفته بود که این موضوع خیلی برای کاربرها جالب بود! البته که کاربرها هم به این زوج تبریک گفتن ولی مسئله این بود که چرا آقای جهانبخش در خصوص خبر ممنوع الکاریشون سکوت کردن؟ وقتی همه منتظر بودن که این روزها پستی در این خصوص بذاره! این پست با این کپشن گذاشته شد:

یکی از بهترین آهنگ های زندگی من... طبش قلب توست، قشنگترین اتفاق هر سالم هستی... همیشه تکرار شو. عشق من سالگرد ازدواجمون مبارک. پ.ن: زودتر پیشواز رفتم که اولین تبریک از طرف خودم باشه.

همسرشون هم در جواب گفتن که: عزیزم تو همیشه تو خوبی پیشقدمی، قلبم ممنونم ازت. عکس رو هم براتون گذاشتیم.

IMG_20230525_101801

کمی بیشتر درباره بابک جهانبخش

بابک جهانبخش از پنج سالگی و در آلمان شروع به دنبال کردن موسیقی کرد و بعد از این که تحصیلات پدرشون در آلمان خاتمه پیدا کرد، خانواده به ایران برگشتند و بابک جهانبخش اینبار به شناختن موسیقی شرقی پرداخت و در سال 76 موفق به کسب مجوز رسمی خودش رو از صدا و سیما شد و در سال 82 اولین آلبوم خودش رو ضبط و تهیه کرد.

بابک جهانبخش با نام اصلی علی جهانبخش، دوبار ازدواج کردن که از ازدواج اولشون صاحب یه فرزند پسر هستند و با همسر اولشون، مروارید شهریاری طی یک کنسرت توی لندن آشنا شدن و این آشنایی منجر به ازدواج شد و این خانوم از عوامل برگززارکننده کنسرت جهانبخش توی لندن بود، ولی زندگی مشترک این زوج دووم نداشت و بدون رسانه ای شدن و در سکوت از هم جدا شدن و بعدها بابک جهانبخش در سال 96 با خانوم پریا پرتوی فرد ازدواج کردن که ایشون هم از ازدواج اولشون صاحب یه فرزند دختر هستند که در حال حاضر با مادر پریا خانوم زندگی میکنه. دلیل ازدواج مجدد بابک جهانبخش از زبون خودش هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن بود، این زوج در حال حاضر فرزند مشترکی ندارن.

بابک785

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • راز ارسالی در

    همه یه شکل شدن‌

  • ثریا ارسالی در

    تو عشقی چه کار کنی چه نکنی همه دوستت دارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها